0

چگونه شرکت ثبت کنم؟

ثبت شرکت ثبت اینترنتی شرکت روش ثبت شرکت نحوه ثبت شرکت آموزش ثبت شرکت
ثبت شده 3 سال پیش توسط فرزیاب از سوالات جستجو شده ویرایش شده در 1400/3/13

نیاز به ثبت شرکت دارم . لطفا یک نفر راهنمایی کند 


1 جواب

0
3 سال پیش توسط: پریسا قلی زاده

ثبت شرکت مسئولیت محدود

شرکت مسئولیت محدود ، شرکتی متشکل از حداقل دو شریک است که در زمینه امور تجاری فعالیت می­کنند و بدون اینکه سرمایه به سهام تقسیم شود؛ هر یک از شرکا درست به اندازه سرمایه خود، تعهد و وظیفه دارند.

ذکر عبارت با مسئولیت محدود و عدم ذکر نام شرکا بعد از ثبت شرکت در اسم شرکت الزامی است. اگر اسم یک یا تعدادی از شرکا در اسم شرکت قید شود؛ صاحب اسم مانند شریک ضامن در شرکت تضامنی، در قبال تمام دیون و تعهدات شرکت مسئول خواهد بود. در این نوع شرکت­ها، سهم هر شریک طبق برگه سهام تعیین نمی­شود؛ بنابراین قانونگذار ملزم کرده که در شرکتنامه، سهم مشارکت غیرنقدی هریک از شرکا ذکر شود. عدم قید این نکته در شرکتنامه منجر به بطلان آن می­شود.
قانونگذار در مورد ثبت شرکت با مسئولیت محدود، در کنار تنظیم شرکتنامه به تنظیم اساسنامه نیز اشاره کرده است. در اساسنامه می­توان ذکر کرد که سرمایه شرکت با پذیرش شریک جدید قابل افزایش یا با برداشت سرمایه قابل کاهش است که در این صورت تعیین حداقلی سرمایه شرکت الزامی است. میزان حداقلی سرمایه نباید کمتر از یک دهم سرمایه اولیه باشد. اما اگر تمام نکات لازم در شرکتنامه آورده شده باشد؛ تنظیم اساسنامه ضروری نخواهد بود.

شرکت ثبت خوارزمی را بیشتر بشناسید

ثبت شرکت خوارزمی به عنوان یک شرکت حقوقی و ثبتی با یک دهه تجربه و کادری مجرب  با پایبندی به اصل مشنری مداری ،موفق شده تا همگام با بروز ترین پروتکل های حقوقی و ثبتی به برترین و تخصصی ترین شرکت ثبتی ایران تبدیل شود .کادر خوارزمی ثبت در زمینه های ثبت شرکت دانش بنیان،ثبت شرکت سهامی خاص ،ثبت شرکت مهندسی و 10 ها شرکت دیگر که در جدول ثبت انواع شرکت قابل ملاحضه هستند با سال ها تجربه و کسب تخصص های مربوطه آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان و تخصصی به شما مشتری محترم هستند.

ثبت شرکت (آنلاین)

ثبت شرکت آگاه ثبت باتوجه به اینکه کلیه خدمات ثبت شرکت خود را بصورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می دهد؛ ثبت شرکت آنلاین را به صورتی برای شما فراهم کرده تا تنها با پر کردن فرم انتهای صفحه، در اسرع وقت با شما تماس گرفته، تا روند آنلاین ثبت شرکت شما  به صورت کاملا اینترنتی صورت گیرد. موسه آگاه آنلاین از اولین و قدیمی ترین موسسات ثبت شرکت می باشد که این امر را به صورت کاملا اینترنتی و با مشاورین متخصص برای شما انجام می دهد. در ادامه روند کلی ثبت آنلاین شرکت را برای شما شرح می دهیم تا اطلاعات کلی از شرکت های ثبت شده به صورت آنلاین در اختیارتان قرار گیرد.

در مراحل ثبت شرکت آنلاین پس از تماس کارشناسان، موارد زیر با شما مجددا چک می شود و راهنمایی های لازم بصورت تلفنی به شما ارائه خواهد شد. سپس، ثبت شرکت آنلاین شما سریعا آغاز می شود. ضمنا باتوجه به اینکه موسسه آگاه ثبت، تنها مرکز مشاوره ۲۴ ساعته در کشور می باشد، می توانید از سراسر کشور در هر لحظه از ما مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید. ما همواره و در هر کجا و در هر ساعتی در کنار شما خواهیم بود تا مراحل ثبت آنلاین شرکت شما به سرعت پیش رود.

درخواست ثبت آنلاین شرکت

یا

تماس با ما : 41858-021

همراه با آگاه ثبت

به سوی تجارتی موفق

بیش از 3.000

مشتری دوست داشتنی

بیش از 6.000

ساعت مشاوره تلفنی

بیش از 10

سال سابقه خدمت

بیش از 30

مشاور آموزش دیده

روند کلی ثبت آنلاین

امروزه سازمان ثبت شرکتها زیرمجموعه ی اداره ی ثبت اسناد کشور قرار دارد، و تمامی مسئولیت ها و وظایف، ثبت شرکت آنلاین را بر عهده گرفته است و یک پلتفرمی راه اندازی شده تا مراحل ثبت و تاسیس شرکت به طور آنلاین و از طریق اینترنت صورت گیرد.

ولی این مراحلی که شما باید به صورت آنلاین برای ثبت شرکت طی کنید، به بارگذاری مدارکی نیاز دارد که باید این مدارک پس از اسکن به اداره ی ثبت شرکتها ارائه شود.

پس از آن، مدارک و تقاضانامه ی شما توسط کارشناسان این اداره مورد بررسی قرار میگیرد و اگر از نظر قانون مشکلی را به همراه نداشته باشد، پس از طی کردن مراحل اداریی که برای تاسیس شرکت آنلاین در نظر گرفته شده است، به صورت رسمی به ثبت می رسد و پس از آن می تواند به صورت قانونی فعالیت شرکت را شروع کند.

مدارک مورد نیاز ثبت

جهت سرعت بخشیدن به روند ثبت شرکت آنلاین بهتر است که، مدارک ثبت شرکت اینترنتی را از قبل بدانید و آماده کرده باشید. مدارک ثبت انواع شرکت آنلاین با یکدیگر متفاوت می‌باشند، که در این بخش ما حالت کلی مدارک را بررسی می کنیم.

 

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت سهامی خاص آنلاین را برای شما آماده کرده ایم، زیرا این نوع از شرکت ها، طرافداران بسیار زیادی دارند.

 

  1. دو برگ اظهارنامه شرکت
  2. دو جلد اساسنامه شرکت
  3. دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین
  4. دو نسخه صورتجلسه هیات مدیره با امضای مدیران منتخب
  5. کپی شناسنامه ی برابر اصل شده توسط دفاتر اسناد رسمی همه ی اعضای هیات مدیره، سهامداران و بازرسین
  6. کپی کارت ملی برابر اصل شده توسط دفاتر اسناد رسمی-همه ی اعضای هیات مدیره ،سهامداران و بازرسین
  7. ارائه گواهی پرداخت حداقل 35% سرمایه شرکت از بانکی که حساب شرکت در شرف تاسیس در آن جا افتتاح شده است.
  8. ارائه تقویم نامه کارشناس رسمی دادگستری (اگر آورده شرکت غیر نقدی منقول و یا غیر منقول باشد)
  9. ارائه اصل سند مالکیت (اگر اموال غیر منقول جزء سرمایه شرکت باشد)
  10. گواهی عدم سوءپیشینه ی کیفری همه ی اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت
  11. ارائه ی اقرارنامه ی همه ی اعضا ی هیات مدیره مبنی بر اینکه کارمند رسمی دولت نیستند و مدیر عامل مبنی بر اینکه در شرکت دیگری سمت مدیریت عامل را دارا نیست.
  12. امضاء وکالتنامه
  13. ارائه ی اصل قیم نامه در صورتی که یکی از اعضا دارای اهلیت نباشد.
  14. در صورتیکه اعضا با سهامداران شخص حقوقی باشند،کپی آگهی تاًسیس،روزنامه ی رسمی،کپی روزنامه ی رسمی آخرین تغییرات + کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده ی نماینده ی شخص حقوقی
  15. در صورت حضور سهامدار خارجی در صورتیکه شخص حقیقی باشد کپی برابر اصل پاسپورت و ترجمه ی رسمی آن،در صورتیکه شخص حقوقی باشد ارائه ی گواهی ثبت شرکت در مرجع ثبت شده ی آن کشور که مبین آخرین وضعیت شرکت و ترجمه ی رسمی آن،همینطور اصل و ترجمه ی وکالتنامه
  16. ارائه ی مجوز مربوط به فعالیت از مرجع ذیربط در صورت نیاز

 

 

پیشنهاد آگاه ثبت برای اطلاعات دقیقتر در مورد مراحل ثبت شرکت، مطالعه مقاله مربوطه می‌باشد. در مقاله جامعی که برای شما آماده کرده ایم، شرکت را به طور کامل از سیر تا پیاز برای شما شرح داده ایم و تمامی نکات مربوط به ثبت را برای شما بیان کردیم. امیدوارم با مطالعه آن، تمامی سوالات ذهنی شما پاسخ داده شود.

https://agahregister.net/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/

سوال یا مشکل مطرح شده از بخش جستجو توسط مدیر سایت در بخش سوالات درج شده است اگر شما سوالی مشابه با این سوال یا ایرادی چه از لحاظ نوشتاری چه از لحاظ دستور زبان و غیره مشاهده میکنید می توانید این سوال را از اینجا ویرایش کنید

loader

لطفا شکیبا باشید ...