0

لوله برق pvc غیراستاندارد چه خطراتی به همراه دارد؟

ثبت شده 1 سال پیش توسط محمد سجاد جمالی ویرایش شده در 1401/6/9

لوله برق pvc غیراستاندارد ممکن است خطرات زیادی به همراه داشته باشد و عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود که مشکلات زیادی پیش بیاید. پس در نتیجه لازم است که پیش از خرید لوله برق pvc، با انواع لوله برق استاندارد بیشتر آشنا شوید. مجموعه آسمان سمنان تلاش کرده است از طریق اشتراک‌گذاری این محتوا، ویژگی و مواد به کار رفته در انواع لوله برق استاندارد را برای شما شرح دهد و عواقب استفاده از لوله برق pvc غیراستاندارد را بازگو کند تا افراد بیشتری از آسیب‌های ناشی از نادیده گرفتن خرید لوله برق غیر استاندارد آگاه شوند.

 

مزایای لوله برق pvc

مقاومت در برابر خوردگی:

این لوله‌ها در برابر زنگ زدن و خوردگی مقاوم بوده و از این رو می‌توان به راحتی و با اطمینان از آنان در فضای باز ساختمان استفاده نمود.

وزن سبک:

از آنجایی که وزن این لوله بسیار کم است حمل و نقل آن به راحتی انجام شده و می‌توان به راحتی آن را به بخش‌های مختلف ساختمان منتقل کرد.

عایق بودن:

این لوله‌ها در برابر جریانات الکتریکی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و از این رو ایمنی آنها بالا می‌باشد.

کاهش هزینه‌ها:

خرید این لوله‌ها، هزینه‌های مرتبط با نصب و برق‌کشی ساختمان را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

مقاوم در برابر سایش:

این لوله‌ها در برابر خوردگی یا در مجاورت با مواد شیمیایی نظیر الکل، اسیدها و روغن‌ها مقاومت بالایی دارند.

ابعاد و اندازه‌های مختلف:

از آنجایی که این محصولات در ابعاد، اندازه‌های مختلف و قطر مناسب به بازار عرضه می‌شود پس کاربرد آن در داخل کانال‌ها، سقف و کف ساختمان‌ها بسیار راحت خواهد بود.

لوله برق خرطومی PVC نسوز غیر استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از پرفروش ترین انواع لوله های برق در بازار، لوله برق خرطومی PVC نسوز است. این لوله برق در دسته لوله‌های خرطومی قرار می گیرد و به راحتی از مسیرهای پیچ در پیچ ساختمان عبور می کند بدون اینکه آسیبی ببیند. جنس این لوله برق از مواد غیر قابل احتراق است و باید خاصیت ضد اشتعال داشته باشد. مشخص است که همه مواد در تماس با آتش یا گرما برابر نیستند. برخی از مواد نسبت به سایرین در برابر حرارت مقاوم‌تر هستند. بنابراین می توان گفت که برخی از مواد برای استفاده در دماهای بالا یا در معرض نور مستقیم خورشید مناسب تر هستند. یکی از این مواد پی وی سی نسوز است که مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت تا 180 درجه سانتیگراد دارد.

منبع : گیل خبر - https://gilkhabar.ir/


0 جواب

loader

لطفا شکیبا باشید ...