0

آیا جراحی پروتز سینه درد دارد ؟

ثبت شده 1 سال پیش توسط الهه رودباری ویرایش شده در 1401/4/30

آیا جراحی پروتز سینه درد دارد؟ این سوالی است که اکثر افرادی که می خواهند پروتز سینه انجام دهند با آن روبرو هستند.
به طور کلی در حین جراحی پروتر پستان درد وجود دارد، اگرچه در حین عمل هیچ دردی احساس نمی کنید زیرا تحت بیهوشی هستید. بعد از عمل درد خواهید داشت. اما بعد از جراحی چقدر درد خواهید داشت؟ هنگام انجام پروتز سینه، قرار دادن ایمپلنت تاثیر زیادی بر میزان درد شما دارد. به عنوان مثال اگر پروتز پشت عضله سینه ای فرد قرار گیرد، می تواند باعث ایجاد درد بیشتر در فرد شود.
زیرا با این روش لازم است قسمتی از عضلات قفسه سینه بریده شود تا فضای لازم برای قرار دادن پروتز سینه باز شود. البته در بیشتر موارد این درد برای اکثر افراد با داروهای مسکن خوراکی قابل کنترل است.

.


1 جواب

0
1 سال پیش توسط: محمد علی مددی

پچ کورد شبکه:

 

اگر در حوزه آیتی و شبکه فعالیت داشته باشید یا حداقل یک آشنایی سطحی با کامپویتر داشته باشید، قطعا اسم پچ کورد شبکه به گوشتان خورده است. پچ کورد شبکه نوعی کابل شبکه میباشد که برای اتصال اینترنت و همچنین اتصال چند سیتم به یکدیگر کاربرد دارد. فروشگاه اینترنتی دلتا شبکه این افتخار را دارد که خرید انواع پچ کورد شبکه را برای شما به آسانترین روش ممکن انجام دهد. همچنین دلتا شبکه مقالات آموزش بسیار زیادی در ارتباط با حوزه شبکه و اینترنت و همچنینی اقلام و تجهیزات اینترنتی برای شما مخاطبان گرامی تهیه دیده است. اگر قصد خرید پچ کورد شبکه را دارید و یا می‌خواهید از قیت روز آن با خبر باشید، دلتا شبکه بهترین انتخاب است. گروه و تیم پشتیبانی ما بی صبرانه منتظر پاسخ به سوالات شما عزیزان است.

loader

لطفا شکیبا باشید ...