0

مرکز تعمیرات سامسونگ کجاست؟

ثبت شده 1 سال پیش توسط محمد علی مددی ویرایش شده در 1401/4/30

تعویض گلس موبایل Samsung

برای افزایش ضریب امنیت تاچ و ال سی دی گوشی های هوشمند، قطعه ای تحت عنوان گلس در این دستگاه ها تعبیه شده است. تعویض گلس موبایل Samsung زمانی انجام می شود که ال سی دی شکسته باشد و تاچ کار کند. در این شرایط در واقع ال سی دی آسیبی ندیده و گلس به جای آن شکسته است. برای برداشتن گلس آسیب دیده و نصب گلس جدید به شکل بی نقص و کامل، باید دقت بسیاری به خرج داد.

اگر این کار با فشار انجام شود، ممکن است ال سی دی آسیب ببیند. همچنین اگر هوا بین گلس و صفحه نمایش باقی بماند، هم دستگاه چهره زیبایی نخواهد داشت و هم احتمال آسیب دیدگی تاچ در درازمدت وجود دارد. تیم تعمیرات موبایل سامسونگ، فرایند تعویض گلس گوشی سامسونگ را با استفاده از دستگاه لمینیت انجام می دهند. این دستگاه، سرعت عمل و دقت بسیار بالایی دارد و از نفوذ هوا و آلودگی زیر گلس جلوگیری خواهد کرد.

گارانتی خدمات نمایندگی تعمیرات

مدیریت نمایندگی تعمیرات سامسونگ همگام با سازمان های پیشرفته ارائه دهنده خدمات در دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز تعمیرات سامسونگ را به ویژه در پارت تعمیرات موبایل سامسونگ گارانتی نموده است. گارانتی خدمات در نمایندگی تعمیرات Samsung اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز تعمیرات سامسونگ از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با نمایندگی تعمیرات سامسونگ همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

فروشگاه مرکز تعمیرات سامسونگ ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش گوشی های سامسونگ و خدمات پس از آن به هموطنان گرامی است. متقاضیان خرید هر یک از موبایل های سامسونگ می توانند پس از مراجعه به نمایندگی تعمیرات سامسونگ و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ تخصصی ترین اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار خریداران محترم قرار می دهند و بدین واسطه، آنها را در لذتِ داشتنِ یک خرید مقرون بصرفه و مناسب یاری می دهند.

تعمیرات سامسونگ

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ محدود به دستگاه خاصی نیست و تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ را شامل می گردد؛ از همین رو شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تعمیرات سامسونگ تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات سامسونگ را دریافت دارید و دستگاه های معیوب خویش را تعمیر و ترمیم نمایید. با توجه به تنوع و گوناگونی موجود در محصولات ارائه شده از سوی کمپانی سامسونگ، در پارت های ارائه دهنده خدمات در این مرکز تعمیرات سامسونگ نیز این تنوع و گوناگونی مشاهده می شود. به عبارتی دیگر در مرکز تعمیرات سامسونگ خدمات مرتبط با هر محصول در پارت جداگانه – مثلاً در پارت نمایندگی تعمیرات سامسونگ – و به دست کارشناسان همان حوزه ارائه می گردد.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در تلاش است تا با ارائه خدمات باکیفیت رضایت تمامی کاربران سامسونگ را کسب نماید. در این راستا مدیریت نمایندگی سامسونگ، تیمی از خبره ترین کارشناسان را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. همکاری این دو مجموعه، سبب گشته تا «کیفیت» و «دقت» جزء لاینفک تمام خدماتی گردند که در این مرکز تعمیرات سامسونگ ارائه می گردد.

دارندگان و کاربران محصولات سامسونگ می توانند با حضور در این مرکز تعمیرات سامسونگ و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقا و سرویس را دریافت نمایند. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز تعمیرات سامسونگ به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد.

بازگشایی قفل تبلت با رمز عبور

هنگامی که یک تبلت سامسونگ قفل است، می توانید به راحتی با وارد کردن رمز آن را باز کنید، اما مواقعی وجود دارد که رمز عبور را فراموش می کنید. در چنین مواردی، نحوه باز کردن قفل یک تبلت اندرویدی بدون رمز عبور غیرممکن یا بسیار دشوار به نظر می رسد. با این حال، برخی از گزینه های آسان وجود دارد که به شما کمک می کند قفل دستگاه تبلت سامسونگ خود را باز کنید حتی اگر الگو، رمز عبور و غیره را فراموش کرده اید.

بنابراین، در این مقاله، ما موثرترین راه حل ها را در مورد نحوه باز کردن قفل تبلت در صورت فراموش کردن گذرواژه خود پوشش می دهیم! این که آیا تبلت شما با گذرواژه، پین، الگو یا اثر انگشت قفل شده است، این راه حل ها بی عیب و نقص کار خواهند کرد!

روش های باز کردن

هنگام تنظیم قفل برای تبلت سامسونگ خود، به طور کلی 3 گزینه برای قفل کردن دارید که شامل رمز عبور، پین یا الگو است. بنابراین، "نحوه باز کردن قفل تبلت اندروید" وضعیت شگفت انگیزی نیست اگر رمز عبور، پین یا الگوی صحیح را بدانید.

برای بازگشایی قفل تبلت سامسونگ با پین، گذرواژه یا الگوی صحیح، کافی است تبلت را باز کرده و رمز عبور یا پین را وارد کنید. در مقابل، اگر الگو را تنظیم کرده اید، کافی است با اتصال نقاط الگو را بکشید و قفل تبلت سامسونگ شما فوراً باز می شود!

این همه در مورد چگونگی بازگشایی قفل تبلت هنگامی که رمز عبور مشخص شد، بود! حال، بیایید نگاهی بیندازیم که در صورت فراموش کردن رمز عبور، چگونه قفل تبلت خود را باز می کنید!

چگونه قفل را بدون رمز عبور باز کنیم؟

باز کردن قفل یک تبلت سامسونگ بدون رمز عبور ممکن است بسیار چالش برانگیز باشد، اما با ابزارهای مناسب در دست. آنطور که به نظر می رسد سخت نیست! بنابراین، در اینجا لیستی از 4 روش اصلی است که می توانید برای باز کردن قفل تبلت هنگام فراموش کردن رمز عبور استفاده کنید.

روش 1: بازگشایی قفل تبلت از طریق قابلیت Unlocker

DroidKit یک ابزار تبلت سامسونگ Unlocker عالی است که به شما کمک می کند قفل تبلت سامسونگ خود را بدون رمز باز کنید! با ویژگی های عالی و سازگاری بالا.

این ابزار به عنوان یکی از توصیه شده ترین ابزارها در مورد باز کردن قفل دستگاه، از برداشتن تعداد انگشت شماری از انواع رمز عبور که شامل پین ها، الگوها، اثر انگشتان، شماره های دیجیتالی، شناسه چهره و غیره از iPad شما است پشتیبانی می کند. با استفاده از DroidKit، می توانید رمز عبور را به سرعت حذف کرده و در چند مرحله به تبلت سامسونگ خود دسترسی پیدا کنید.

مرحله 1. ابزار DroidKit را روی رایانه خود نصب و اجرا کنید و به حالت "باز کردن صفحه" در رابط اصلی بروید تا روند باز کردن قفل را آغاز کنید.

مرحله 2. در صفحه "باز کردن صفحه"، تمام یادداشت ها را با دقت بخوانید و پس از اتصال تبلت سامسونگ خود از طریق کابل USB، روی دکمه "شروع" کلیک کنید.

مرحله 3. اکنون، دستورالعمل های روی صفحه را با دقت دنبال کنید تا تبلت خود را در حالت بازیابی قرار دهید. با این کار الگوهای حافظه پنهان در تبلت شما پاک می شود و در عرض چند دقیقه قفل صفحه تبلت تبلت سامسونگ به طور خودکار ناپدید می شود.

مرحله 4. حذف کلمات عبور از تبلت سامسونگ خود با ابزار DroidKit بدون هیچ زحمتی و ساده بود!

service-samsung.ir


0 جواب

loader

لطفا شکیبا باشید ...