0

آزمون داروسازی آنلاین

ثبت شده 1 سال پیش توسط apply woman ویرایش شده در 1401/3/17

آزمون تولک (TOLC) یکی از آزمون های لازم برای ورود به دانشگاه‌های کشور ایتالیا و پذیرش تحصیلی از ایتالیا می باشد. این آزمون دارای انواع مختلفی است. که برای ورود به  هر دانشگاه و هر رشته نوع خاصی از این ازمون مورد نظر میباشد. این آزمون توسط موسسه چیزیا CISIA به دو صورت آنلاین( شرایط کرونا) و حضوری در دانشگاه‌های ایتالیا به دو زبان انگلیسی و ایتالیایی برگزار می شود.

تحصیل داروسازی در ایتالیا امروزه به خاطر  امکانات بی نظیر و بی همتایی که این کشور به دانشجویان خارجی  داده است بسیار محبوب شده است. امکاناتی نظیر تحصیل به زبان انگلیسی، دریافت ویزای تحصیلی آسانتر، اعطای بورسیه های تحصیلی متنوع و تحصیل به صورت رایگان همگی بخش کوچکی از مزایایی است که به عنوان یک دانشجوی خارجی بعد از تحصیل در این کشور از آن برخوردار خواهید شد. به همین بهانه سعی کرده‌ایم توضیحاتی  کلی در مورد آزمون TOLC که یک آزمون تعیین سطح برای ورود به بسیاری از دانشگاه ها در ایتالیا و در مقطع کارشناسی می باشد، ارائه دهیم.

برای تحصیل به زبان ایتالیایی باید دارای یکی از مدارک زبان ایتالیایی را اخذ کنید.

همچنین اگر قصد تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی در کشور ایتالیا را دارید باید در آزمون آیمت شرکت کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت مرجع https://eusapply.ir/ آیا سایت یونیورسیتالی مراجعه کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت هایی که به صورت رایگان و تخصصی مشاوره میدن مانند گروه مهاجرتی اوج پرواز استفاده کنید


0 جواب

loader

لطفا شکیبا باشید ...