0

بهترین ابزار طراحی سایت برای سال 2022 چی هست؟

برنامه طراحی سایت ابزار طراحی سایت طراحی سایت
ثبت شده 2 سال پیش توسط شقایق ارشدی ویرایش شده در 1400/12/4

دنیای طراحی سایت در حال گسترش است، اما ابزارهایی وجود دارند که به دلیل سهولت، بهینه سازی و صرفه جویی در زمان خود برجسته هستند.

ابزار طراحی سایت چیست؟

ابزارها و برنامه طراحی سایت منابعی هستند که به ساخت سایت های مجازی کمک می کنند، زیرا الزامات طراحی سایت اعم از خلاقانه و فنی را پوشش می دهند. و با توجه به عملکرد آنها زمان اجرا را کاهش دهند.

امروز زمان آن رسیده که با مفیدترین ابزارهای طراحی سایت آشنا شوید. آنها را امتحان کنید و تصمیم بگیرید که کدام گزینه برای شما ایده آل است. برخی کاملا رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر نسخه های رایگان با ویژگی های کافی برای عاشق شدن شما دارند.

  • CMS Hub
  • Adobe Color CC
  • Google Fonts
  • What Font Is
  • Mockflow
  • CSS3 Button Generator
  • Proto.io
  • Tinypng
  • Adobe Edge Reflow
  • Notepad++
  • Pixabay
  • Page Rule Redox
  • XAMPP

 

1. CMS Hub: مدیر محتوا 

با سیستم مدیریت CMS Hub می توانید صفحات وب خود را به راحتی و به سرعت ایجاد کنید، خواه برنامه نویسی بلد نباشید. می توانید با تم های پیش فرض شروع کنید و با کشیدن و رها کردن بلوک ها، سایت خود را سفارشی کنید.

علاوه بر این، این امکان را به شما می دهد که صفحه خود را برای موتورهای جستجوی مختلف، نسخه های موبایل و سایر دستگاه ها بهینه کنید. به این ترتیب تجربه بازدیدکنندگان رضایت بخش خواهد بود.

به‌عنوان بخشی از CRM HubSpot، گزارش‌هایی در مورد عملکرد وب‌سایت خود دریافت می‌کنید که به شما اجازه می‌دهد تا بدانید چه محتوا یا طرحی را برای بهبود آن تغییر دهید. همچنین دارای سیستم امنیت سایبری بالایی است.

چرا ابزار طراحی سایت HubSpot را دوست داریم؟

این ابزاری با رابط کاربر پسند است، اجازه می دهد طراحی با دستگاه های مختلف تطبیق داده شود، گزارش های اسناد را ارائه می دهد و بسیار امن است.

 

2. Adobe Color CC

برنامه Adobe Color CC با تجزیه و تحلیل لحن آثار هنری شما و جستجوی راه حل های هارمونیک، رنگ را در عکس های شما افزایش می دهد. این ابزار به شما اجازه می دهد تا تنظیمات رنگ، رنگ، اشباع، منحنی ها و ماسک های درخشندگی را انجام دهید. اگر مطمئن نیستید که چگونه رنگ ها را ترکیب کنید، در اینجا طیف وسیعی از سایه ها را از پایه خواهید داشت. بنابراین، شما قادر خواهید بود بهترین پالت رنگ را برای هر یک از پروژه های خود انتخاب کنید.

مهم نیست که چه نوع وب سایتی را طراحی می کنید، Adobe Color CC با تصاویر کاملا متعادل آن را جذاب می کند.

چرا ابزار طراحی سایت Adobe را دوست داریم؟

این رایگان و آسان برای استفاده است. این در دو برنامه دسکتاپ Creative Cloud موجود است: Adobe InDesign و Adobe After Effects. همچنین می توانید از طریق فتوشاپ به آن دسترسی داشته باشید. اگر به یک برنامه تلفن همراه نیاز دارید، آن را به عنوان Adobe Capture CC پیدا می کنید.

 

Google Fonts -3

یک صفحه وب باید دلپذیر، بهینه و دارای عناصر مختلفی باشد که آن را برجسته می کند. یکی از مهمترین آنها تایپوگرافی است. فونت Google تضمین می کند که فونت شما اصلی و مناسب برای تصویر یا سبک شرکتی است که تصور می کنید، زیرا یک کاتالوگ رایگان گسترده را به شما ارائه می دهد.

و اگر به کمی الهام نیاز دارید،

همچنین می‌توانید از بخش Featured Collections دیدن کنید، جایی که با مجموعه‌های موضوعی مختلفی که توسط این ابزار ایجاد شده است آشنا می‌شوید.

چرا ابزار طراحی سایت گوگل را دوست داریم؟

بسیار بصری و بصری است. دارای 1284 خانواده فونت با مجوز رایگان، برای استفاده در CSS و Android. در برنامه آن فیلترهایی برای انتخاب بهترین گزینه برای پروژه شما پیدا خواهید کرد.

 

What Font Is -4

آیا فونتی پیدا کردید که توجه شما را به خود جلب کرد، اما نمی دانید چیست؟ برخی از منابع به خوبی شناخته شده اند، اما در میان تنوع بسیار زیادی که امروزه وجود دارد (حدود 500000 مورد در جهان ثبت شده است)، شناسایی آنها بسیار دشوار است. خوشبختانه، دیگر لازم نیست در شک و تردید باقی بمانید، زیرا با What Font Is می توانید متوجه شوید.

این ابزار به دلیل سادگی، سرعت و ظرفیت تشخیص قدرتمندترین ابزار موجود در بازار است. چقدر می تواند سریع باشد؟ فقط یک تصویر یا URL را در سایت آنها آپلود کنید و در کمتر از 10 ثانیه لیست گسترده ای از منابع مشابه منبع مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهد.

چرا ما ابزار طراحی سایت What Font Is را دوست داریم؟

تا 460000 فونت مختلف را می شناسد. علاوه بر این، جامعه ای از کاربران دارد که هر زمان که بخواهید می توانید به آنها مراجعه کنید.

 

5. Mockflow

ابزار Mockflow برای ساخت سریع شماتیک های طراحی سایت  مناسب است. تنها کاری که باید انجام دهید کشیدن و رها کردن است تا عناصر را با نمادهای از پیش تنظیم شده قرار دهید. از شما در ایجاد یک صفحه وب کاربردی و در برنامه ریزی رابط های کاربری پشتیبانی می کند.

چرا ابزار طراحی سایت Mockflow را دوست داریم؟

ایجاد وایرفریم هرگز به این آسانی نبوده است. این یک فروشگاه قالب دارد تا بتوانید از طریق کار سایر طراحان الهام بگیرید. همچنین می توانید از برنامه موبایل استفاده کنید.

 

6. CSS3 Button Generator

اگر می خواهید دکمه های سفارشی ایجاد کنید، CSS3 Button Generator بهترین راه برای انجام آن است. متنی که حاوی آن خواهد بود، فونت، گزینه های کادر، حاشیه ها و پس زمینه را انتخاب کنید.

چرا ابزار طراحی سایت CSS3 Button Generator را دوست داریم؟

به راحتی تغییرات را تجسم می کند و به شما امکان می دهد یک افکت شناور اضافه کنید که تعامل کاربر با دکمه را ارتقا می دهد.

 

7. Proto.io

اگر علاوه بر طراحی صفحات وب، خالق برنامه های کاربردی موبایل نیز هستید، Proto.io نمی تواند از حوزه کاری شما غایب باشد: به شما کمک می کند نمونه های اولیه را برای ایجاد و ارائه طرح یک برنامه مونتاژ کنید. تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید برنامه خود را نمایش دهید و چه عناصری مانند فرم ها، منوها، لیست ها و موارد دیگر را شامل شود.

چرا ابزار طراحی سایت Proto.io را دوست داریم؟

زیرا دارای یک نسخه رایگان است که به شما امکان می دهد یک پروژه را در زیر دامنه های خود ذخیره کنید.

 

8. Tinypng

Tinypng بهترین راه برای بهینه سازی تصاویر شما است: عملکرد آن ضروری است زیرا محتوای گرافیکی شما را فشرده می کند. این امر ضروری است تا هنگام مرور یک صفحه وب، تصاویر زمان بارگذاری را کاهش ندهند.

چرا ابزار طراحی سایت Tinypng را دوست داریم؟

استفاده از آن آسان است و تصاویر را به صورت خودکار بهینه می کند.

 

9. Adobe Edge Reflow

این ابزار برای سازندگان طراحی وب واکنشگرا یا تطبیقی ​​ایده آل است، زیرا این ابزار نمونه های اولیه وب کاربردی را از طریق ابزارهای گرافیکی ایجاد می کند. فضای کاری مبتنی بر شبکه آن با هر رزولوشن سازگاری دارد و طراحی بر اساس نیازهای خاص خود را برای شما آسان می کند.

چرا ابزار طراحی وب Adobe را دوست داریم؟

زیرا این نرم افزار با استانداردهای HTML5 و CSS3 مطابقت دارد.

 

10. Notepad++

اگر ترجیح می‌دهید بدون سیستم مدیریت محتوا یا CMS طراحی سایت  کنید، این ابزار به شما تبدیل خواهد شد. با Notepad++ می توانید با دفترچه یادداشت خود خداحافظی کنید، زیرا در این برنامه کدهای منبع را ویرایش خواهید کرد.

با کمک آن میتوانید عبارات زبان استفاده شده را شناسایی کرده و ترکیب رنگ ها را برای تسهیل خواندن برجسته کنید.

چرا ابزار طراحی سایت Notepad را دوست داریم؟

این ساده است، روال‌ها را ساده می‌کند، و از قدرت CPU شما استفاده موثری می‌کند و به شما کمک می‌کند انتشار دی اکسید کربن خود را کاهش دهید.

 

Page Rule Redox -11

این یک افزونه گوگل کروم است که وظیفه رمزگشایی اندازه دقیق و پیکسل های هر تصویر و همچنین اندازه دقیق هر عنصری که در یک وب سایت ظاهر می شود را بر عهده دارد. این یک ابزار بسیار مفید برای اصلاح قسمت جلویی یا جلوی صفحه با اندازه های صحیح است.

مزیت دیگر این است که اندازه تصاویری که باید در سایت آپلود کنید را می دانید تا خیلی سنگین نباشند و مانع از سرعت بارگذاری آنها شوند.

چرا ابزار طراحی وب سایت Page Rule Redux را دوست داریم؟

علاوه بر دسترسی آزادانه، ابعاد هر یک از عناصر یک صفحه را نشان می دهد تا آن را به درستی طراحی کند.

 

12. XAMPP

بسته XAMPP یکی از کامل ترین بسته ها برای توسعه یک صفحه وب است. این نرم افزار یک وب سرور است که وظیفه ذخیره و انتقال داده های تشکیل دهنده سایت شما را بر عهده دارد. به طوری که وقتی بازدیدکننده وارد می شود، تمام اطلاعات لازم را برای مرورگر خود ارسال می کند.

علاوه بر این، یک سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه ای به نام MariaDB دارد که از آنجا می توانید وب سایت خود را تغییر دهید. این بخشی از وب سرورهای آپاچی است، بنابراین رایگان و منبع باز است و با سیستم‌های Windows، macOS و Linux کار می‌کند.

چرا ابزار طراحی سایت زمپ را دوست داریم؟

این امکان را به شما می دهد تا به صورت دستی وب سایت خود را پیکربندی کنید، دانلود آن آسان است، دارای نسخه کامل و سبک است و به طور مداوم برای ارائه بهترین خدمات به روز می شود.

بهترین ابزار طراحی سایت برای سال 2022 چی هست؟

0 جواب

loader

لطفا شکیبا باشید ...