0

بهترین سایت برای خرید تابلو فرش، چه سایتیه؟

خرید تابلو فرش خرید اینترنتی تابلو فرش فروشگاه تابلو فرش
ثبت شده 2 سال پیش توسط مسعود حسینی ویرایش شده در 1401/9/10

خرید تابلو فرش نارسیس کارپت را می توان بهترین و پر فروش ترین تابلو فرش در بین تابلو های تزیینی دانست زیرا امروزه در هر دکوراسیون خانه ایی می توان یک طرح یا نمونه ای از تابلو فرش را دید؛ این طرح می تواند از نوع منظره باشد یا قرآنی و هر طرح دیگری که متناسب با سلیقه هر فرد مورد انتخاب قرار می گیرد. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با دنیایی از طرح های متنوع از تابلو فرش آشنا کنیم تا بهتر بتوانید طرح دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.

خرید یک سبک لذت بخش برای همه ما انسان ها تلقی می شود که می تواند با روح و روان ما بازی کند. خرید تابلو تزیینی مانند تابلو فرش یکی از پر استفاده ترین تابلو های تزیینی  در صنعت دکور و دکوراسیون به شمار می آید که هر خانم ایرانی دوست دارد متناسب با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کند.

اما قبل از خرید شما باید بدانید کدام طرح را می خواهید انتخاب و خریداری کنید، یک انتخاب درست و معنا درا در زیباسازی دکوراسیون خانه ما تأثیر دارد. به همین دلیل در اینجا ما هفت دسته بندی تابلو فرش را به شما معرفی می کنیم تا در هنگام خرید، آن ها را به یاد  داشته باشید.

  1. تابلو فرش منظره: این دسته بندی از طرح های بسیار زیبایی طبیعت و منظره شامل: کوه و جنگل، کلبه و جویبار و کوچه باغ ها میباشد که توسط خریداران مورد انتخاب قرار می گیرد.
  2. تابلو فرش آیه: بیشتر طرح های پر فروش این دسته به تابلو فرش وان یکاد بر می گردد که توسط خریداران مورد انتخاب قرار گرفته است.
  3. تابلو فرش فرانسوی: معروف ترین تابلو فرش های خریداری شده در این دسته بندی شامل: تابلو فرش شام آخر، پیانو زن، شاعر جوان، پاسورباز و ده ها طرح دیگر و زیبا که می توانید نسبت به نوع دکوراسیون منزل خود انتخاب و خریداری کنید.
  4. تابلو فرش گل و گلدان: همیشه دیدن گل و گلدان برای همه جذاب و دیدنی بوده و خواهد بود، داشتن یک تصویر، آن هم به صورت تابلو فرش همراه با یک قاب زیبا در زیبانمایی دکوراسیون ما می تواند تأثیر گذار  باشد.
  5. تابلو فرش مینیاتوری: مینیاتوری یک سبک هنر می باشد که توسط استاد بزرگ و هنرمند استاد فرشچیان ابداع و معرفی شده است و بیشترین طرح های به وجود آمده از طرف خودشان می باشد. تبدیل عکس به تابلو فرش، زیبایی این هنر را در تار و پود فرش بیشتر کرده است.
  6. تابلو فرش حیوانات: استفاده از تابلو فرش حیوانات یک امر سلیقه ای است و هر جیوان از طاووس گرفته تا ببر نماد یک قدرت را به یدک می کشند.
  7. تابلو فرش چهره: تبدیل تصویر شخصی به تابلو فرش یکی از زیباترین هدایای می باشد که می توانید برای دوستان و عزیزانی که دوستشان دارید، هدیه بدهید.

تابلو فرش از کجا بخرم خوبه؟

به بحث شیرین و جالب معرفی؛ یعنی معرفی یک سایت بسیار بزرگ خرید میرسیم. خرید تابلو فرش یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید تابلو فرش می باشد که با مراجعه به این سایت خواهید توانست با دنیایی بزرگ از طرح های زیبا از تابلو فرش را مشاهده کنید و طرح های دلخواه خود را با قاب یا بدون قاب انتخاب و خریداری کنید. سایت های دیگر هم مانند دیجی کالا، شهر فرش ، آقای فرش، ترب ایمالز و دیگر سایت های وجود دارند که می توانید از آن ها برای خرید خود انتخاب کنید. اما سایت نارسیس کارپت به عنوان تولید کننده و فروشنده می باشد که می توانید با قیمت ها را مقایسه کنید.

منبع: نارسیس کارپت

 


0 جواب

loader

لطفا شکیبا باشید ...