0

علت ممنوع التصویری عادل فردوسی پور

ممنوع التصویری عادل فردوسی پور عادل فردوسی پور ممنوع التصویری درباره عادل فردوسی پور بیوگرافی عادل فردوسی پور زندگی نامه عادل فردوسی پور
ثبت شده 2 سال پیش توسط زهرا حمادی ویرایش شده در 1400/3/31

سلام دوستان شما میدونید دلیل ممنوع التصویر شدن عادل فردوسی پور چیه؟

علت ممنوع التصویری عادل فردوسی پور

1 جواب

0
2 سال پیش توسط: زهرا حمادی

جدای از این که فردوسی پور به مسئولان تلویزیون اجازه دخالت در برنامه اش نمی‌دهد، عده‌ای معتقدند که محبوبیت او "نارضایتی" و حتی شاید حس "حسادت" برخی مدیران تلویزیون را برانگیخته است. قضاوتی که البته خیلی نمی‌توان درباره آن سخن گفت.

ماجرای ″خروج از مدار″ عادل فردوسی‌پور از صدا و سیما | ورزش | DW | 05.12.2020

فردوسی‌پور، تهیه‌کننده و مجری برنامه ٩٠، اعلام کرد که رئیس شبکه سوم صدا و سیما اجازه پخش برنامه ۹۰ برای را نداده است. این در حالی بود که قرار بود در آخرین برنامه نود سال آیتم‌های نوروزی و گلچین اتفاقات سال پخش شود.

وی در مصاحبه ای چنین گفت:

"تیم برنامه‌ساز و من در چند روز گذشته مشغول تهیه آیتم‌ها بودیم، اما امروز به دستور مدیر شبکه سه برنامه ۹۰ از جدول پخش برنامه‌های شبکه خارج شد."

فرودسی پور همچنین افزود: «در شرایطی که تنها چند روز از انتخاب برنامه ۹۰ به عنوان بهترین برنامه سازمان صدا و سیما از نگاه مردم و بهترین برنامه ترکیبی از نگاه داوران می‌گذرد، از پخش برنامه ممانعت به عمل آمد.»

او درباره پیشنهاد پست قائم مقامی شبکه ورزش از سوی مقامات صداوسیما گفت که آن را رد کرده است. او اظهار کرد: «برنامه ۹۰ فرزند من است و حاصل زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی صد‌ها نفر که خالصانه برای رسیدنش به جایگاه امروز تلاش کرده اند. ممکن نیست آدم فرزندش را با پست و مقام معاوضه کند.»


عادل فردوسی پور وزیر ورزش می‌شود؟ | اقتصاد24
طی روز‌های اخیر گزارش‌هایی در خصوص حذف عادل فردوسی پور از برنامه ۹۰ و انتقال وی از شبکه سوم مطرح شده است.

این در حالی است که عبدالعلی عسگری، رئیس صدا و سیما گفته بود عادل فردوسی‌پور در شبکه سه می‌ماند و کار می‌کند.

عبدالعلی عسکری این خبر را روز دوشنبه در حاشیه نشست هیات دولت ایران و در واکنش به اخباری بیان کرد که در روز‌های اخیر درباره خداحافظی فردوسی‌پور و پایان برنامه نود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود.

 

او در عین حال در خصوص ماندن فردوسی‌پور در برنامه نود پاسخی نداد.


در این شرایطی است این مدیرکل روابط عمومی صداوسیما تایید کرد که عادل فردوسی‌پور از برنامه نود حذف شده است. محمدحسین رنجبران گفت: «آقای فردوسی‌پور در شبکه سه سیما خواهد ماند، اما تحولاتی در حوزه ورزش سیما نیز خواهد بود.»


او درباره تحولات برنامه نود در سال جدید افزود: «برنامه با گروهی جدید روی آنتن خواهد رفت، اما در عین حال از ظرفیت‌های عادل فردوسی‌پور در برنامه‌های دیگر استفاده خواهد شد.»


رنجبران همچنین این خبر را تایید کرد قائم‌مقامی شبکه ورزش به فردوسی‌پور ارائه شده است، و صداوسیما همچنان بر این پیشنهاد پافشاری می‌کند.


عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه نود با علی فروغی رییس شبکه سوم سیما ماه هاست که بر سر مسائل مختلف با یکدیگر اختلاف دارند.


این اختلافات نهایتا در مهر ماه کاملا علنی شد. در آن زمان برنامه نود دو هفته پخش نشد، اما با اعتراض‌های فراوان با عقب نشینی صداوسیما، نود و فردوسی پور به شبکه سه بازگشتند.

loader

لطفا شکیبا باشید ...