1

سایتهای تبلیغاتی پربیننده کدامها هستند ؟

پربیننده ترین سایتها پربیننده ترین سایت تبلیغاتی سایتهای تبلیغاتی پربیننده پربیننده ترین سایتهای تبلیغاتی
ثبت شده 3 سال پیش توسط فرزیاب از سوالات جستجو شده ویرایش شده در 1400/3/6

پر بیننده ترین سایتهای تبلیغاتی اینترنتی کدامها هستند .اگر اطلاع دارید بفرمایید 


2 جواب

0
3 سال پیش توسط: جعفر حسن نژاد

سلام 

بهترین سایت تبلیغاتی رایگان سایت ایران کارخانه می باشد 

برای ورود بر رویلینک کلیک کنید 

www.iranfactory.com

1
3 سال پیش توسط: علی عرب بالاجلینی

دیوار از سال ۱۳۹۲ با هدف خرید و فروش بدون واسطه‌ی آنلاین آغاز به کار کرد. امتیاز برند دیوار توسط شرکت «آگه پردازان هوشمند» (سهامی خاص) در تمامی مراجع قانونی ثبت شده است. در حال حاضر پربازدیدترین و ایده آل ترین وب سایت برای تبلیغات رایگان می باشد.

≡   دانلود اپلیکیشن دیوار برای اندروید

≡  دانلود اپلیکیشن دیوار برای آیفون

۲- وب سایت شیپور

سایت تبلیغات رایگان 5

سایت شیپور از مرداد ماه سال ۱۳۹۱ با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی گردیده و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیم می باشد. در حال حاضر بعد از دیوار پربازدیدترین وب سایت است و برخی معتقدند دارای کیفیت بالاتری نسبت به دیوار می باشد. مثل دیوار هم برای اندروید و هم ios اپلیکیشن دارد.

≡   دانلود اپلیکیشن شیپور برای اندروید

≡  دانلود اپلیکیشن شیپور برای آیفون

۳- وب سایت نت برگ

سایت تبلیغات رایگان 6

نت برگ وب سایتی است که عمده تبلیغات آن دارای تخفیف بوده و بعد از دو وب سایت بالا جزو پربیننده ترین وب سایت هایی است که می توانید محصولات خود را به رایگان در آن در معرض دید قرار دهید.

≡   دانلود اپلیکیشن نت برگ برای اندروید

≡  دانلود اپلیکیشن نت برگ برای آیفون

اگر می خواهید بصورت گسترده و حرفه ای تبلیغ کنید:بهترین و پربازده ترین وب سایت های ایرانی برای تبلیغ کالای مان کدامند؟

۴- وب سایت باما (برای خودرو و موتورسیکلت)

سایت تبلیغات رایگان 2

این وب سایت بطور خاص برای تبلیغات خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت طراحی شده است و برای گوشی های اندروید نیز اپلیکیشن اندروید دارد. به اندازه وب سایت های بالا شلوغ نیست ولی در زمینه تبلیغات مربوط به خودرو و موتورسیکلت کاملا پیشنهاد می شود.

≡   دانلود اپلیکیشن نت برگ برای اندروید

۵- وب سایت آگهی ۲۴

سایت تبلیغات رایگان 4

این وب سایت که اپلیکیشنی هم برای آن ساخته نشده جزو سایت های پربازدید تبلیغاتی رایگان است که مثل بقیه وب سایت های بالا فقط نیاز به ساختن یک حساب کاربری ساده می باشد.

≡   اپلیکیشن ندارد

۶- وب سایت ایستگاه

سایت تبلیغات رایگان 1

همانند آگهی ۲۴ دارای اپلیکیشن اندروید و آیفون نیست ولی در نوع خود بازدید زیادی دارد و دارای دو نوع تبلیغات رایگان و پولی است که براحتی می توانید با ساخت یک اکانت در آن تبلیغات خود را به اشتراک بگذارید.

≡   اپلیکیشن ندارد

حتما بخوانید: تبلیغات در اینستاگرام بهتر است یا تلگرام یا وب سایت های اینترنتی؟ چرا؟

۷- وب سایت راهنمای همشهری

سایت تبلیغات رایگان 3

این وب سایت نیز معروف به نیازمندی های ایران است که براحتی به شما اجازه به اشتراک گذاشتن تبلیغاتتان را می دهد. دارای اپلیکیشن هم برای اندروید و هم آیفون است که می توانید از لینک های زیر دانلود کنید.

≡   دانلود اپلیکیشن همشهری برای اندروید

≡  دانلود اپلیکیشن همشهری برای آیفون

دقت کنید که وب سایت های دیگری نیز جهت تبلیغات رایگان وجود دارند ولی به نظر ما ارزش وقت گذاشتن آنچنانی را ندارند. اما باز هم ممکن است ما وب سایتی را از قلم انداخته باشیم که امیدواریم در بخش نظرات به ما معرفی کنید. هرگونه سوالی در زمینه تبلیغات اینترنتی دارید در بخش نظرات با ما مطرح بفرمایید.

https://rayamarketing.com/blog/Most-Popular-Advertising-Sites

 ایستگاه، نیاز روز، سایت "رایگان بفروش" (sellfree)، دیوار و شیپور

 

4- سایت niazerooz.com

یکی از سایت های آگهی رتبه بالا در ایران با بازدید کشوری ۱۶۱. این سایت دارای قابلیت جستجوی کالا و خدمات تا حد شهر و استان را دارد و مانند سایت های دیوار و "رایگان بفروش" دارای جستجوی محلی تا حد فوق الذکر می باشد.

 

5- سایت ایستگاه istghah.com

این سایت آگهی که در ایران بسیار شناخته شده است دارای رتبه جهانی ۱۲۵۸۲ و رتبه کشوری ۳۱۲ در ایران است. تنها تفاوت آن این است که آگهی های ویژه در این سایت برحسب افزایش توان مورد بازدید بیشتری نسبت به آگهی های رایگان قرار می گیرد. هر چه توان انتخابی توسط کاربر بیشتر باشد، آگهی مورد نظر بالاتر قرار خواهد گرفت و بازدید بیشتری خواهد داشت.

6- از سایت های دیگر می توان به aftabir.com اشاره کرد

از جمله سایت های آگهی و نیازمندی معروف و پر بازدید در ایران که خیلی خوب برای موتورهای جستجو بهینه شده است. رتبه ی جهانی آن 8783 و رتبه داخلی 221 را داراست. دارای آگهی رایگان و پلان های مختلف آگهی ویژه با قیمت های مختلف است.

7- سایت نیازمندی niazpardaz.com

سایت نیازمندی های مختلف در ایران با رتبه ۴۰۰۰۰ جهانی و رتبه داخلی ایران ۱۰۳۷ است. بیشترین بازدید کنندگان آن از کشور ایران و آمریکا می باشد.

 

8- سایت locopoc.ir

یک سایت با دامنه اختصاصی ایران با رتبه جهانی ۴۱۸۲۸ و رتبه ایران ۱۰۵۰ که دارای دسته بندی و زیر دسته بندی کالا و خدمات مختلف است. قابلیت انتخاب و فیلتریگ شهرهای مهم ایران را داراست. قابلیت آگهی فوری را نیز دارد که مشابه برخی آگهی های ویژه سایر سایت ها است.

 

9- ثبت نیازمندی رایگان و آگهی رایگان فری تاپ freetop.ir

یکی دیگر از سایت های پربازدید که آینده ای بسیار روشن دارد. این سایت تبلیغ اینترنتی رایگان دارای رنک جهانی ۲۹۳۳۷۳ می باشد و رتبه الکسای داخل ایران آن ۶۱۰۴ می باشد که به سرعت در حال پیشرفت است.

دارای دسته بندی آگهی ها و تبلیغات بر طبق دسته بندی روزنامه همشهری می باشد. این سایت یکی از سایتهایی است که از نظر بازدید طی سالهای اخیر رشد بسزا و چشمگیری داشته است.

سایت آگهی رایگان فری تاپ دارای سیستم جستجو بر حسب کلمه کلیدی، شهر و دسته بندی سایت می باشد.

 

10- سایت "رایگان بفروش" sellfree.ir

این سایت نیز که توسط یکی از شرکت های طراحی سایت بسیار قوی ایران طراحی شده است، چندین امکان را در خود دارد. بسیاری از مشاغل، امروزه نیاز به داشتن فروشگاه اینترنتی دارند که یکی از قابلیت های مهم این سایت برای صاحبان مشاغل، ارائه ی فروشگاه اینترنتی رایگان است. همچنین امکانات سایت های دیوار و برخی امکانات سایت دیجی کالا را نیز دارد تا قابلیت های چند سایت را در خود به صورت یکجا ارائه دهد. به طور خلاصه برخی از امکانات این سایت عبارتند از: درج آگهی رایگان و ویژه، ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان، خرید و فروش کالاهای دسته دوم توسط مردم، بازاریابی اینترنتی، آگهی استخدام و ...

 

https://virgool.io/@darkoob/10-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7-ctsrzhegx1bb

 

 

تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده

سایت تبلیغات رایگان در اینترنت

سایتهای تبلیغاتی پربیننده

لیست سایت های تبلیغاتی رایگان

درج تبلیغات رایگان

سایت های تبلیغاتی پربازدید رایگان

آگهی رایگان

تبلیغ آگهی

آگهی های رایگان

آگهی رایگان اینترنتی تهران

تبلیغات رایگان در سایت ها

لیست سایت های تبلیغاتی رایگان

محل تبلیغات رایگان

درج آگهی رایگان در سایت های معتبر

سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید

آگهی های رایگان

آگهی رایگان املاک

بهترین سایت های تبلیغاتی

سایت های تبلیغاتی پربازدید رایگان

لیست سایت های تبلیغاتی رایگان

سایت تبلیغاتی ایرانی

سایت تبلیغات رایگان در اینترنت

سایت تبلیغاتی فارسی

سایت تبلیغاتی پر بازدید

سایتهای تبلیغاتی پربیننده رایگان

سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید

سایتهای تبلیغاتی پربیننده

سایت تبلیغات رایگان در اینترنت

سایتهای تبلیغاتی رایگان

سایت های تبلیغاتی رایگان ساختمانی

درج آگهی رایگان در سایت های معتبر

سایت تبلیغاتی ایستگاه

درج تبلیغات رایگان

تبلیغات رایگان در اینترنت

آگهی رایگان در گوگل

آگهی های رایگان

آگهی رایگان در اینترنت

درج آگهی رایگان در سایت های معتبر

ثبت آگهی رایگان در گوگل

درج آگهی رایگان در گوگل

تبلیغات رایگان در کرج

 

https://99ta100.com/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87

 

 

سایت رایگان تبلیغ کالا و خدمات کامپیوتر جابز با بازدید واقعی و پربیننده

با ثبت تبلیغ کشب و کار خود در سامانه کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز، روزانه مورد بازدید هزاران کارشناس آی تی، صدها مدیر IT و فناوری اطلاعات، ده ها فریلنسر برنامه نویس و متخصص نرم افزار کامپیوتر و چندین کاردان سخت افزار و تجهیزات شبکه و سیستم های رایانه ای قرار می گیرید. این بازدیدها کاملا واقعی و تخصصی در زمینه کاری بنر تبلیغاتی درج شده شما در وب سایت رایگان تبلیغ کالا و خدمات اینترنتی کامپیوتر جابز می باشد. اگر کسب و کار شما در حوزه نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر، برنامه نویسی، خدمات یا کالای دیجیتال، فروش سامانه های نرم افزاری و یا هرگونه تجهیز دیگری می باشد، می توانید به راحتی در اینجا درخواست تبلیغات خود را ثبت کنید. ما فقط سفارش تبلیغات در حوزه علوم کامپیوتری را قبول می کنیم!

 

 

https://computerjobs.ir/%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-it/529-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D9%88-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C

سوال یا مشکل مطرح شده از بخش جستجو توسط مدیر سایت در بخش سوالات درج شده است اگر شما سوالی مشابه با این سوال یا ایرادی چه از لحاظ نوشتاری چه از لحاظ دستور زبان و غیره مشاهده میکنید می توانید این سوال را از اینجا ویرایش کنید

loader

لطفا شکیبا باشید ...