0

کرک بازی need for speed hot pursuit

بازی need for speed hot pursuit خرید بازی need for speed hot pursuit بررسی بازی need for speed hot pursuit دانلود بازی need for speed hot pursuit قیمت بازی need for speed hot pursuit بازی need for speed
ثبت شده 2 سال پیش توسط یوسف کافی ویرایش شده در 1400/3/27

آیا بازی need for speed hot pursuit برای PC  کرک شده است؟

کرک بازی need for speed hot pursuit

1 جواب

0
2 سال پیش توسط: یوسف کافی

بازی Need for Speed Hot Pursuit Remastered نسخه‌ بازسازی شده یا ریمستر عنوان محبوب Need for Speed: Hot Pursuit می باشد که زیر نظر استودیوی Stellar Entertainment Limited صورت گرفته و به وسیله کمپانی Electronic Arts در 6 نوامبر 2020 برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتمی عرضه می شود. مطمئنا شما نیز با ما هم عقیده اید که این بازی پس از عنوان Most Wanted محبوب ترین نسخه در مجموعه “نید فور اسپید” محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد. همان‌طور در اکثر نسخه‌های بازسازی شده بازی ‌ها نیز دیده می ‌شود، این بازی شامل تمامی بسته ‌های الحاقی و محتوای اضافه شده‌ی نسخه اصلی آن است. بازی Need for Speed Hot Pursuit Remastered شامل ۶ ساعت محتوای جدید و بیش از ۳۰ چالش مختلف است که آیتم‌ های ظاهری و اچیومنت ‌ها و دیگر موارد را نیز در بر دارد.

سرانجام و همان‌طور که پیش از این لو رفته بود، الکترونیک آرتز به صورت رسمی از نسخه ریمستر بازی موفق Need for Speed: Hot Pursuit رونمایی کرد؛ عنوانی که می‌خواهد گیم‌پلی سرگرم‌کننده نسخه اورجینال را به کنسول‌های نسل فعلی بیاورد.

قرار است که بازی محتوای جدیدی هم داشته باشد. برای مثال بیشتر از ۳۰ چالش به نسخه ریمستر Need for Speed: Hot Pursuit اضافه خواهند شد. آیتم‌های بیشتری هم برای ماشین‌های نسبت به نسخه اصلی در دسترس خواهند بود و به طور کل با شش ساعت محتوای کاملا جدید طرف هستیم.

یکی دیگر از قابلیت‌های نسخه جدید Need for Speed: Hot Pursuit پشتیبانی از کراس پلی خواهد بود به این معنا که کاربران پلتفرم‌هایی که این بازی برای آن‌ها عرضه می‌شود می‌توانند بایکدیگر به رقابت بپردازند. الکترونیک آرتز پیش از این هم مانور زیادی روی اضافه کردن کراس پلی به بازی‌های جدید خود داده بود و به همین خاطر دور از انتظار نبود که در این ریمستر هم شاهد پشتیبانی از این قابلیت باشیم.

 

اما می توان گفت بزرگ ‌ترین ویژگی جدیدی که به بازی اضافه شده، بخش چندنفره کراس پلتفرم آن است. هیجان تعقیب و گریز و فرار از پشت چرخ های اتومبیل های با کارایی بالا در جهان را در این بازی احساس کنید – یک تجربه مسابقه ای از لحاظ اجتماعی و هیجان انگیز. با سلاح تاکتیکی که در اختیار دارید در یک تجربه مسابقه ای پرهیجان، قانون شکنان را از بین ببرید. گرافیک بازی ار هر لحاظ بهبودیافته و جلوه های بصری جدیدی را نیز در آن شاهد هستیم. از جاده های پر پیچ و خم Seacrest County طی انجام مسابقات، عبور کنید که چالش های خاص خود را دارد.

loader

لطفا شکیبا باشید ...