0

دارا حیایی کیست؟

ثبت شده 2 سال پیش توسط زهرا حمادی ویرایش شده در 1401/4/7

دوستان یکی در مورد دارا حیایی توضیح میده.

آیا دارا حیاتی پسر امین حیایی هست؟

دارا حیایی کیست؟

1 جواب

0
2 سال پیش توسط: زهرا حمادی

دارا حیایی | تصویری از تولد دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر معروف - آمد خبر

دارا حیایی پسر امین حیایی

دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر سرشناس کشورمان است که 11 شهریورماه سال 1376 متولد شد. ین بازیگر جوان کشورمان تنها فرزند امین حیایی و همسر سابقش مونا بانکی پور است و مادر بزرگش فرزانه داوری از بازیگران قدیمی سینما و پیش از انقلاب بود.

دارا حیایی راه پدرش را در دنیای هنر ادامه داد و بازیگری را در موسسه بازیگری پدرش آموخت و به صورت جدی وارد دنیای هنر شد. دارا شباهت های زیادی به پدرش امین حیایی دارد و این موضوع از لحن صحبت کردن و طرز راه رفتنش به خوبی مشهود است.

این هنرمند جوان سالها به همراه مادرش در خارج از کشور زندگی کرده و چند سالی است که به ایران آمده و به صورت جدی مشغول بازیگری است.

دارا حیایی تابحال ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی مونا بانکی پور؛ عکس های همسر سابق امین حیایی و زندگی شخصی اش

مادر دارا حیایی

مونا بانکی پور بازیگر سابق کشورمان مادر دارا حیایی است که بعد از جدایی از امین حیایی سرپرستی پسرشان دارا را برعهده گرفت و سالهای زیادی در خارج از کشور زندگی کرده است.

مادر دارا حیایی در سریال خواب و بیدار و فیلم سینمایی خانه ای در شن بازی کرد اما بعد از آن از دنیای بازیگری فاصله گرفت و علت این امر را انتظار برای انتخابی بهتر از خواب و بیدار و زندگی نکردن در ایران و حواشی بعد از جدایی اش عنوان کرده است.

بازیگری دارا حیایی

دارا حیایی در دوران کودکی و زمانی که حدودا 6 یا 7 سال داشت در سریال مسافر پردردسر و و بعد از آن در سریال امین و مینا ایفای نقش کرد اما تجربه های جدی بازیگری او با فیلم شعله ور اتفاق افتاد.

ورود دارا حیایی به دنیای بازیگری همزمان با تاسیس کلاس بازیگری امین حیایی به نام موسسه هنرگستر حیایی بود و همین اتفاق موجب شد تا دارا در کلاس های بازیگری پدر ثبت نام کرده و همانجا بازیگری را به صورت جدی آموزش ببیند.

چهره غمناک پسر «امین حیایی» +عکس | رویداد24

فیلم های دارا حیایی

دارا حیایی در طول چند سال فعالیت در دنیای هنر در چند فیلم و سریال ایفای نقش کرد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

فیلم های سینمایی دارا حیایی

  • 1395 فیلم شعله ور

نقش متفاوت «دارا حیایی» پسر امین حیایی! + عکس | بهداشت نیوز

سریال های دارا حیایی

  • 1398 سریال از سرنوشت
  • 1383 سریال مسافر پردردسر
  • 1387 مجموعه امین و مینا

فیلم شناسی دارا حیایی

دارا حیایی به تازگی وارد دنیای هنر شده است و در انتخاب هایش محتاطانه عمل میکند. در ادامه اسامی فیلم ها و سریال های او در را اختیارتان قرار میدهیم.

loader

لطفا شکیبا باشید ...