0

شقایق دهقان بازیگر

ثبت شده 2 سال پیش توسط زهرا حمادی ویرایش شده در 1401/4/7
شقایق دهقان بازیگر

1 جواب

0
2 سال پیش توسط: زهرا حمادی

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اسفندماه سال 1357 در آلمان متولد شد.پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

بیوگرافی شقایق دهقان | آشنایی با بیوگرافی شقایق دهقان بازیگر ایرانی

این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

بنفشه خواهر کوچکتر شقایق دهقان است که اهل ورزش است و بسکتبال را به صورت حرفه ای پیگیری میکند اما شقایق برخلاف خواهرش اصلا اهل ورزش نیست.

شقایق دهقان از بازیگران سرشناس و پرطرفدار دنیای هنر است که علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم تبحر دارد و از خصوصیات اخلاقی او این است که ارتفاع ترس دارد.

شقایق دهقان از بازیگران طناز تلویزیون است که نقش های طنز او بیشتر در خاطر مخاطب ماندگار شده است و مهراب قاسم خانی هم از نویسنده های معروف سریال های طنز تلویزیون است که کارهای مشترکی با او دارد.

از او پرسیده شد اگر در همان آلمان بزرگ می شد به نظرش الان کجا بود و چه می کرد؟

پاسخ: واقعا تصوری ندارم. فقط این را می دانم که از کودکی خیلی به بازیگری علاقه داشتم. الان حتی نمی دانم سینمای آلمان چه وضعیتی دارد. در کل دو تا فیلم آلمانی هم بیشتر ندیده ام که البته فیلم های خوبی هم بودند. دقیقا نمی دانم چه اتفاقی می افتاد، ولی فکر می کنم همین کار را می کردم که الان می کنم.

عکس های شقایق دهقان و همسرش + بیوگرافی و بدنیا آمدن در آلمان

بین شغل هایی که تا به حال تجربه کرده ای در کدام بی استعدادتری؟ بازیگری، نویسندگی، طراحی صحنه یا عروسک گردانی؟

پاسخ: تا به حال طراحی صحنه انجام نداده ام و اصلا استعدادی هم ندارم. البته مهراب تجربه طراحی صحنه دارد، حتی طراحی خانه خودمان را هم من انجام نمی دهم و به مهراب می سپارم.

اگر به توصیه پدرت عمل می کردی و مهندس می شدی، الان مهندس چی بودی؟

پاسخ: در دوران دبیرستان رشته ریاضی خواندم و اتفاقا ریاضی هم دوست داشتم. شاید مهندس مکانیک می شدم.

در دانشگاه سراسری دختران هم می توانند این رشته را بخوانند اما در دانشگاه آزاد نه…

پاسخ: شما فکر می کنید من فقط دانشگاه آزاد قبول می شدم؟

خودم هم یک دانشگاه آزادی هستم…

من سه بار دانشگاه آزاد، رشته نمایش قبول شدم اما نرفتم، چون اعتقاد دارم در کشور ما تجربه کاری مهم تر از تحصیل است. من از ۱۸ سالگی با تئاتر عروسکی کارم را آغاز کردم. همزمان درس هم می خواندم تا دانشگاه قبول شوم. در همان مقطع متوجه این موضوع شدم که در تمام دنیا همه تحصیل می کنند تا درآمدشان از افراد دیگر بالاتر رود اما در کشور ما این طوری نیست.

اینجا کسانی که تحصیل کرده اند باید بروند انتهای صف کسانی بایستند که کر کردند و تجربه دارند. بنابراین از همان زمان سعی کردم تجربه کسب کنم. این هم یکی از موارد مهمی است که در زندگی بی خیالش شدم و اصلا پشیمان نیستم.

loader

لطفا شکیبا باشید ...