0

خرید کوین فیفا ۲۱

خرید کوین فیفا ۲۱ کوین فیفا ۲۱ فیفا ۲۱ خرید بازی فیفا ۲۱ بازی فیفا ۲۱ بررسی فیفا ۲۱
ثبت شده 2 سال پیش توسط یوسف کافی ویرایش شده در 1400/3/23

سلام میخواستم بدونم چطور میتونم کوین فیفا ۲۱ بخرم

خرید کوین فیفا ۲۱

1 جواب

0
2 سال پیش توسط: یوسف کافی

از خرید و فروش بازیکن‌ها تا سرمایه‌گذاری روی کارت‌های مختلف بازی؛ در این مقاله قصد داریم به‌بررسی و معرفی روش‌های مختلف پول درآوردن در قسمت آلتیمیت تیم فیفا 21 بپردازیم. با زومجی همراه باشید.

با رسیدن فصل پاییز مثل هرسال شاهد انتشار نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار فیفا هستیم. الکترونیک آرتز (EA) که بازی فیفا ۲۱ را از فردا، جمعه ۱۸ مهرماه در دسترس کاربران قرار می‌دهد قول تغییرات بسیار زیاد و مهمی در این بازی را به طرفداران خود در سراسر جهان داده است. از بخش‌های مختلف این بازی شبیه‌ساز فوتبال که عبور کنیم به محبوب‌ترین و مهم‌ترین بخش آن یعنی بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team) می‌رسیم؛ بخشی که درکنار محبوبیت زیاد خود به سودآورترین بخش این بازی ورزشی برای الکترونیک آرتز تبدیل شده است. به‌طور خلاصه اگر بخواهیم این بخش را معرفی کنیم باید بگوییم که در این بخش شما باید با بازی کردن و به‌دست آوردن پول (که به‌صورت سکه در بازی وجود دارد) تیم خود را به‌طور مدام قوی‌تر کنید تا بتوانید بهتر با سایر بازیکنان حاضر در آن به‌رقابت بپردازید. بازیکنان زیادی در فیفا هستند که به‌خاطر قیمت بسیار بالایی که دارند و با جوایز کمی که بازی به‌شما می‌دهد به‌هیچ‌وجه نمی‌توان آن‌ها را خریداری کرد. البته اگر اهل خرج کردن پول واقعی هستید یا با شانس بالا بازیکن خوبی در پک‌ها به‌دست آورده‌اید، دسترسی به آن بازیکن‌ها آسان‌تر خواهد بود.

ما در این مقاله قصد داریم تا روش‌های مختلفی را که شما می‌توانید با کمک آن‌ها پول یا همان کوین بیشتری در بازی به‌دست آورید به‌شما معرفی کنیم. این روش‌ها شامل روش‌های بسیار آسان برای روزهای ابتدایی، روش‌های مختلف در قسمت چالش ساخت ترکیب (Squad Building Challenges) یا همان SBC و روش‌های مهم سرمایه‌گذاری روی کارت‌های مختلف هستند. تقریبا برای تمام قسمت‌های این مقاله به فاتبین (FUTBIN) احتیاج خواهید داشت که تمام اطلاعات مورد نیاز درباره قسمت آلتیمیت تیم را در اختیار شما قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که این روش‌ها از روش‌های مبتدی برای به‌دست آوردن کوین در روزهای ابتدایی آغاز و با روش‌های حرفه‌ای در سرمایه‌گذاری به‌پایان می‌رسند؛ پس اگر قبلا در قسمت آلتیمیت تیم روش‌های پایانی این مقاله را انجام نداده‌اید به شما پیشنهاد می‌دهیم که با احتیاط بسیار زیادی این کار را شروع کنید. این شما و این هم بهترین روش های پول درآوردن در آلتیمیت تیم فیفا 21.

چالش‌های مربوط‌به فصل اول آلتیمیت تیم فیفا ۲۱

۱- به‌دست آورد کوین در روز‌های ابتدایی شروع بازی

با راحت‌ترین و آسان‌ترین روش‌های افزایش کوین این مقاله را شروع می‌کنیم. شما به‌راحتی می‌توانید در قسمت چالش‌های بازی و در جوایز مربوط‌به فصل اول با رسیدن به سطح دوم، پنج افزایش‌دهنده سکه به‌دست آورید که این افزایش‌دهنده‌ها مقدار ۵۰۰ کوین اضافه برای ۵ بازی به‌شما هدیه می‌دهند. این افزایش‌دهنده‌ها یکی از بهترین راه‌های به‌دست‌آوردن کوین در ابتدای بازی هستند. حالا زمانی‌که این افزایش‌دهنده‌ها را تهیه کردید سعی کنید که به بهترین شکل ممکن از آن‌ها استفاده کنید. برای مثال وقتی که آن‌ها را فعال می‌کنید در قسمت‌های دیویژن ریوالز (Division Rivals) بازی نکنید و در قسمت اسکواد بتلز (Squad Battles) به‌بازی بپردازید؛ برای بازی در این قسمت اصلا مهم نیست که تیم شما چقدر قوی باشد. با هر بازیکنی که در باشگاه داشته باشید می‌توانید روی درجه سختی‌های آسان‌تر بازی کنید و این نکته را هم به‌خاطر داشته باشید که درجه سختی آسان بازی امتیاز کمتری به‌شما می‌دهد ولی مقدار پولی که از آن کسب می‌کنید هیچ فرقی با درجه سختی‌های بالاتر ندارد پس به‌همین‌دلیل هرچقدر که حریف شما آسان‌تر باشد می‌توانید گل بیشتری بزنید و با ثبت کلین شیت کوین بیشتری کسب کنید و با وجود بوسترها سکه زیادی به حساب شما اضافه خواهد شد. در ابتدای بازی و در روز‌های آغازین تا جایی که می‌توانید در قسمت اسکواد بتل بازی کنید چون با این بازی‌ها و وجود بوستر پول خوبی به‌دست خواهید آورد.

جوایز بخش دیویژن ریوالز آلتیمیت تیم فیفا ۲۱

۲- به‌دست آوردن کوین در قسمت آنلاین

زمانی‌که مرحله قبل را پشت سر گذاشتید و با پول خوبی که به‌دست آوردید می‌توانید یک تیم خوب برای شروع بازی در قسمت آنلاین برای خود تهیه کنید. یادتان باشد که در این بازه‌های زمانی فکر خرید بازیکن‌های بسیار گران و قدرتمند را از سر خود بیرون کنید مگر اینکه قصد خرج کردن پول واقعی داشته باشید. اگر در سال‌های گذشته آلتیمیت تیم بازی کرده‌اید، می‌دانید که صعود به هر سطح از بخش دیویژن رایول جوایز مختلفی دارد و پنج بازی ابتدایی سطح شما را تعیین کرده و شما را در سطح تعیین شده قرار می‌دهد. برای مثال اگر در سطح ۹ قرار بگیرید و به سطح هشتم صعود کنید جایزه معینی را دریافت می‌کنید که از جایزه صعود به سطح بعدی کمتر است. امسال سیستم جدیدی به بازی اضافه شده که اگر شما پس از انجام پنج بازی ابتدایی در سطح هفتم قرار بگیرید تمام جوایز صعود سطح‌های قبلی را دریافت خواهید کرد. این سیستم به شما اجازه می‌دهد که در ابتدای بازی مقدار بسیار خوبی سکه به‌دست بیاورید پس سعی کنید که پنج بازی ابتدایی در بخش آنلاین را با دقت بسیار بالایی انجام دهید تا با قرار گرفتن در یک سطح خوب مقدار کوین بالایی را کسب کنید. در ادامه با رسیدن به دیویژن‌های بهتر، کوین مربوط به این بهبود سطح را هم دریافت می‌کنید که البته این اتفاق، فقط یک بار رخ می‌دهد و اگر کوین رسیدن به دیویژن خاصی را دریافت کنید، دیگر در دفعات بعدی که از دیویژن پایین‌تر به این سطح برسید کوین را دریافت نخواهید کرد.

loader

لطفا شکیبا باشید ...