0

چگونه در فیفا التیمیت تیم پولدار شویم

فیفا التیمیت خرید فیفا التیمیت پول فیفا التیمیت بررسی فیفا التیمیت نقد فیفا التیمیت فروش فیفا التیمیت
ثبت شده 2 سال پیش توسط یوسف کافی ویرایش شده در 1400/3/23

سلام بازی فیفا التیمیت خیلی سخته مخصوصا بخش پول درآوردنش. می خواستم بدونم چطور توی فیفا التیمیت پول دربیارم

چگونه در فیفا التیمیت تیم پولدار شویم

1 جواب

0
2 سال پیش توسط: یوسف کافی

پرداخت پول واقعی برای خرید سکه‌های فیفا 21، کاری اشتباه است. این حرفی است که به طور سالیانه توسط بخش عمده‌ای از جامعه مخاطبان حرفه‌ای مود Ultimate Team بازی FIFA 21 زده می‌شود. برای کسب مقدار قابل توجهی سکه، کافی است حواس‌تان را به بازار نقل و انتقالات جمع کرده و تمامی چالش‌های SBC را نیز تکمیل کنید. بدین ترتیب کارت‌های ارزشمندی به دست آورده که می‌توانید با فروش‌شان، پول مجازی خوبی به جیب بزنید. با مهم‌ترین نکات کسب درآمد و سکه در بخش Ultimate Team بازی FIFA 21 با ما همراه باشید.

 

اولین قانون راهنمای کسب سکه در بخش Ultimate Team بازی FIFA 21 – از خرید بسته‌های طلایی اجتناب کنید

پرداخت پول واقعی برای خرید سکه‌های فیفا 21، کاری اشتباه است. این سخنی است که به طور سالیانه توسط بخش عمده‌ای از جامعه مخاطبان حرفه‌ای مود Ultimate Team بازی FIFA 21 زده می‌شود

راهنمای بازی FIFA 21 | راه های کسب سکه در بخش Ultimate Team

در بازی فیفا 21،‌ بسته‌های طلایی به سادگی به دست می‌آیند. این بسته‌ها به عنوان پاداش چالش‌های SBC، تکمیل اهداف فصلی و پیروزی در Squad Battles، Division Rivals و FUT Champions به شما داده می‌شوند. به عبارت دیگر، بازار مود Ultimate Team بازی FIFA 21 همیشه مملو از کارت‌های طلایی خواهد بود. در نتیجه، خرید بسته‌های طلایی و سپس فروش آن‌ها، قطعا برای‌تان ضرر به همراه خواهد داشت. این در حالی است که بسته‌های برنزی و نقره‌ای به میزان قابل توجهی ارزان‌تر بوده و در طولانی مدت، سود خوبی رو عایدتان می‌کنند. دلیل این امر را می‌توان کمیاب بودن این کارت‌ها و در عین حال، نیاز به آن‌ها برای تکمیل چالش‌های SBC دانست.

دومین قانون راهنمای کسب سکه در بخش Ultimate Team بازی فیفا 21 –  کارت‌ها را به بالاترین ارزش‌شان بفروشید

راهنمای بازی FIFA 21 | راه های کسب سکه در بخش Ultimate Team

راهنمای بازی FIFA 21 | راه های کسب سکه در بخش Ultimate Team

چالش‌های SBC، شما را مامور به ساخت تیم‌های مختلف تحت شرایط خاص می‌کنند. این چالش‌ها را می‌توان مناسب‌ترین راه برای کسب کارت‌های طلایی دانست. همان‌طور که گفته شد، با دریافت این پاداش‌ها بسته‌های برنزی و نقره‌ای بخرید و سپس با درآمد ناشی از فروش آن‌ها، بازیکن‌های طلایی مد نظر خود را تهیه کنید.

 

سومین قانون راهنمای کسب سکه در بخش Ultimate Team بازی FIFA 21 – تنها بسته‌های نقره‌ای و برنزی بخرید

راهنمای بازی FIFA 21 | راه های کسب سکه در بخش Ultimate Team

راهنمای بازی FIFA 21 | راه های کسب سکه در بخش Ultimate Team

توصیه می‌کنیم نسخه‌های استاندارد هر کدام از این بسته‌ها را بخرید. قیمت بسته برنزی استاندارد 400 سکه و بسته نقره‌ای استاندارد، 2500 سکه است. اگر احساس خوش‌شانسی می‌کنید نیز می‌توانید نسخه‌های Premium این بسته‌ها را با قیمت 750 و 3750 سکه تهیه کنید. در واقع، بسته‌های نقره‌ای Premium ریسک بالاتری داشته و در عوض، پاداش بیشتری نیز به شما می‌دهند. در واقع، علت گران‌تر بودن این بسته‌ها، وجود دو کارت Rare در آن‌هاست. اگر این کارت‌ها بازیکن باشند، سود خوبی عایدتان خواهد شد، اما اگر Badge باشند، ضرر خواهید کرد. توصیه ما این است که اگر کمتر از 20000 سکه دارید، تنها از بسته‌های برنزی استفاده کنید. قیمت 400 سکه‌ای این بسته‌ها را می‌توانید از طریق پیروزی در یک مسابقه به جیب مجازی خود، برگردانید.

 

چهارمین قانون راهنمای کسب سکه در بخش Ultimate Team بازی FIFA 21 – لیگ مورد نظرتان را برای چالش‌های SBC لیگ‌محور انتخاب کنید

راهنمای بازی FIFA 21 | راه های کسب سکه در بخش Ultimate Team

راهنمای بازی FIFA 21 | راه های کسب سکه در بخش Ultimate Team

کمپانی EA، در طول فصل، چالش‌های SBC لیگ‌محور متعددی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. هدف از این چالش‌ها، خلق تیم‌هایی از بازیکنان یک لیگ مشخص است. با تکمیل هر کدام از این چالش‌ها، یک بسته خاص باز خواهید کرد و با تکمیل تمامی آن‌ها، مجموعه‌ای انتخابی از بازیکنان تقویت‌شده دریافت می‌نمایید. توجه داشته باشید که تمامی کارت‌های نقره‌ای و برنزی حاصل از این چالش‌ها، ارزش فروش مجدد بالایی پیدا خواهند کرد. می‌توانیم انتظار وجود چنین چالش‌هایی را با محوریت لیگ برتر انگلستان، لیگ فرانسه، سری آ، بوندسلیگا و لالیگا داشته باشیم. توصیه می‌کنیم در طول فصل، یک لیگ را انتخاب کرده و چالش‌های آن را انجام دهید. زمانی که حداقل نه بازیکن از ترکیب مورد نظر را دریافت کردید، کارت‌های باقی‌مانده را بخرید.

 

پنجمین قانون راهنمای کسب سکه در بخش Ultimate Team بازی FIFA 21 – سرمایه خود را صرف خرید کارت‌های طلایی منتخب کنید

راهنمای بازی FIFA 21 | راه های کسب سکه در بخش Ultimate Team

راهنمای بازی FIFA 21 | راه های کسب سکه در بخش Ultimate Team

توصیه می‌کنیم پس از این که 50000 سکه کسب کردید، سه یا چهار بازیکن منتخب هفته (TOTW) را بخرید. این بازیکنان در روزهای چهارشنبه الی شنبه هر هفته در دسترس قرار می‌گیرند. برای انجام این کار، دنبال بازیکن‌های ویژه (Special) به ارزش 10250 الی 11500 سکه بگردید و سپس بازیکنان TOTW مد نظر خود را از بین آن‌هایی که حداقل Overall آن‌ها 81 است، انتخاب نمایید. شما همیشه می‌توانید این بازیکنان را حداقل به قیمت 13000 سکه، به فروش برسانید. اگر سریعا به پول نیاز دارید نیز می‌توانید آن‌ها را بلافاصله به هوش مصنوعی بفروشید. با این کار، 10000 سکه به دست می‌آورید. این بدین معنی بوده که ضرر ناشی از خرید این بازیکنان، بسیار کم است.

 

ششمین قانون راهنمای کسب سکه در بخش Ultimate Team بازی FIFA 21 – هر پنجشنبه، منتظر چالش‌های SBC زنده باشید

راهنمای بازی FIFA 21

کلید حداکثرسازی ارزش تمام بازیکنان باشگاه‌تان را می‌توان عمل به این اصل دانست. شما می‌توانید این کار را چندین بار در هفته انجام دهید، اما عصر پنجشنبه را می‌توان بهترین زمان برای آن دانست. دلیل این امر، اجرای مسابقات Marquee در این بازه‌های زمانی است؛ بازه‌ای که در آن، چهار چالش مرتبط با مسابقات SBC، به صورت زنده به بازیکنان داده می‌شوند. برای تکمیل این چالش‌ها، به پارامترهای مورد نیاز هر کدام نگاه بیندازید و سپس بازیکنان مورد نیاز را تهیه کنید. با بررسی کارت‌های مورد نیاز مذکور، می‌توانید آن‌ها را به قیمتی بالا به دیگران بفروشید.

 

هفتمین قانون راهنمای کسب سکه در بخش Ultimate Team بازی FIFA 21 – باز کردن بسته‌های نقره‌ای

راهنمای بازی FIFA 21

ابتدا به دنبال بازیکنان یکی از لیگ‌های دسته یک بگردید. آن‌هایی که برای تکمیل چالش‌های SBC لیگ‌محور به کارتان می‌آیند را نگاه داشته و باقی را به لیست نقل و انتقالات بفرستید. با توجه به قانون پیشین، سعی کنید بازیکنان لیگ‌های دیگر را در تیم‌تان ذخیره کنید تا زمان مناسب برای فروش آن‌ها فرا رسد. علاوه بر این، تمام کارت‌های تکراری، کارت‌های درمانی، لباس‌ها، شادی‌های پس از گل، مربیان، استادیوم‌ها، زمینه‌ها و TIFOها را به لیست نقل و انتقالات فرستاده و سایر موارد را به با قیمت آغازین 150 الی 200 سکه به مزایده بگذارید. همچنین تمام توپ‌ها را فروخته و کارت‌های قرارداد مربی را نیز نگه دارید. در نهایت نیز با مقایسه بازیکنان حاضر در لیست نقل و انتقالات خود با موارد موجود در بازار، آن‌ها را با قیمتی مشابه به مزایده بگذارید. توصیه می‌کنیم کارت‌هایتان را به قیمت 200 الی 300 سکه بیشتر از حداقل قیمت بازار بفروشید. همیشه کارت‌هایتان را به مدت یک ساعت در لیست بگذارید. کلید این روش، پر بودن همیشگی لیست‌تان است.

 

هشتمین قانون راهنمای کسب سکه در بخش Ultimate Team بازی FIFA 21 – باز کردن بسته‌های برنزی

راهنمای FIFA 21

در باز کردن این بسته‌ها نیز مانند مورد پیشین، ابتدا به بازیکنان لیگ‌های دسته یک رسیدگی کنید. در ادامه نیز بازیکنان تکراری، کارت‌های درمانی، کارت‌های مربیان و استادیوم‌ها و نشان‌های درخشان را به قیمت اولیه 150 الی 200 سکه به مزایده بگذارید. در نهایت قراردادهای برنزی درخشان بازیکنان را نگاه داشته و سایر موارد را بفروشید.

 

نهمین قانون راهنمای کسب سکه در بخش Ultimate Team بازی FIFA 21 – کسب درآمد فوری

راهنمای FIFA 21

همان‌طور که گفته شد، سود ناشی از خرید و فروش کارت‌های نقره‌ای و برنزی در طولانی‌مدت عایدتان شده و به صبر و شکیبایی قابل توجهی نیاز دارد. با این حال، برای کسب درآمد سریع، یک لیگ محبوب خارج از پنج لیگ اصلی چون لیگ دسته دو انگلستان را انتخاب کرده و برای تعدادی از بازیکنان نقره‌ای آن، قیمت 200 یا 300 سکه پیشنهاد دهید. در هر زمان، می‌توانید در مزایده 50 کارت شرکت کنید. با خرید هر کدام، بلافاصله آن را به بازار برگردانده و با حداقل قیمت 500 سکه به فروش برسانید.

loader

لطفا شکیبا باشید ...