0

آلتیمیت تیم فیفا ۲۰

بازی فیفا ۲۰ قیمت فیفا ۲۰ فروش فیفا ۲۰ بررسی فیفا ۲۰ فیفا ۲۰ آنلاین بازی
ثبت شده 2 سال پیش توسط یوسف کافی ویرایش شده در 1400/3/23

سلام میخواستم در مورد بخش آنلاین بازی فیفا ۲۰ بیشتر بدونم

آلتیمیت تیم فیفا ۲۰

1 جواب

0
2 سال پیش توسط: یوسف کافی

آلتیمیت تیم نام یکی از محبوب‌ترین بخش‌های FIFA 20 است. بازیکنان با آزادی عمل بالا می‌توانند ترکیب، چیدمان، نقل و انتقالات و استراتژی‌هایشان را در بازی اعمال کنند و مطابق خواسته‌هایشان تیم را مدیریت کنند. در آموزش آلتیمیت تیم FIFA 20 تلاش می‌کنیم هرآنچه لازم است در مورد این بخش بدانید را به شما بگوییم. پس با ما همراه باشید.

 

آلتیمیت تیم چیست؟

آلتیمیت تیم نام بخشی است که در آن بازیکنان می‌توانند با استفاده از کارت‌های شخصی‌سازی شده‌شان به مصاف یکدیگر بروند. به جای در دست گرفتن کنترل تیمی که بازیکنانش به صورت پیش‌فرض انتخاب شده‌اند، می‌بایست از کارت‌هایی استفاده کنید که یا با استفاده از ارز داخل بازی یا پول واقعی خریداری کرده‌اید. وقتی تیمتان را ارتقاء دادید و به موضع بهتری دست پیدا کردید، می‌توانید وارد مسابقات تک نفره، تورنومنت‌ها یا برخی مسابقات ویژه شوید.

شما حتی می‌توانید با وارد شدن به بخش آنلاین بازی، با دیگر پلیرها از سرتاسر دنیا رقابت کنید. در آلتیمیت تیم FIFA 20 به ازای هر کاری که انجام دهید امتیاز کسب می‌کنید و با استفاده از این امتیازها می‌توانید تیمتان را ارتقاء دهید. به مرور زمان آنقدر دستتان در انتخاب بازیکنان باز می‌شود که می‌توانید به دلخواه بازیکنان ضعیف‌تر یا اضافه‌تان را بفروشید و جا را برای ورودی‌های جدید از کنید.

چگونه در آلتیمیت تیم FIFA 20 یک تیم بسازیم؟

وقتی به عنوان یک تازه‌کار وارد آلتیمیت تیم FIFA 20 می‌شوید، بدیهی است که تیمتان به اندازه تیم‌های قابل دسترس در بازی‌های عادی قدرتمند نیست. بسیاری از بازیکنان این تیم‌ها در دسته‌بندی برنز قرار می‌گیرند. البته همچنان می‌توانید از این بازیکنان برای گل زدن یا دفاع کردن برابر سایر تیم‌های حاضر در مسابقات استفاده کنید. البته به شرطی که با تصمیمات و مدیریت صحیح آن‌ها را در مسیری مشخص هدایت کنید.

البته پروسه ساخت یک تیم قدرتمند آنقدرها هم طولانی و عذاب‌آور نیست. می‌توانید به سرعت و پس از گذراندن چند بازی ابتدایی، میزان تاثیرگذاری بازیکنانتان را افزایش دهید. مهم‌ترین مسئله اینجاست که تیمتان برای رسیدن به موفقیت نیازمند چند ستاره است. برای دست‌یابی به این ستاره‌ها، می‌بایست به فروشگاه مراجعه کرده و پک‌های بازیکنان را خریداری کنید. برای این کار کافیست از کلید RB روی ایکس باکس وان و R1 روی پلی استیشن 4 استفاده کنید. حال در این قسمت می‌توانید پک‌های آلتیمیت تیم FIFA 20 را با استفاده از ارز داخل بازی یا هزینه واقعی خریداری کنید.

وقتی تازه آلتیمیت تیم را شروع می‌کنید، هیجان و انگیزه زیادتان به شما غلبه می‌کند و وسوسه می‌شوید تا پک‌های برنز بازی را خریداری کنید. اما توصیه ما به شما این است که امتیازهایتان را جمع کنید تا زمانی که خرید یک پک نقره‌ای برایتان مقدور شود. به دست آوردن یک ستاره در شروع کار آنقدر تاثیرگذار است که می‌تواند به کل نتایجتان را تغییر دهد و خود تبدیل به عاملی شود تا امتیازهای بیشتری کسب کنید.

البته کار ختم به خرید پک‌های نقره‌ای یا برنز نمی‌شود و شما می‌توانید سراغ پک‌های طلایی یا پرمیوم نیز بروید. طبیعی است که شانس به دست آوردن بازیکنی در کلاس جهانی با این نوع پک‌ها بسیار بیشتر خواهد بود.

آلتیمیت تیم FIFA 20

بازیکنانتان را عاقلانه انتخاب کنید

با باز کردن پک‌ها شما دو دسته از کارت‌ها را به دست می‌آورید. برخی که دائما به جمع بازیکنانتان اضافه می‌شوند و برخی دیگر که به صورت قرضی و به مدت هفت بازی در اختیار تیمتان قرار می‌گیرند. بازیکنانی که به صورت قرضی به شما ملحق می‌شوند معمولا امتیاز بسیار بالایی دارند. مثلا ممکن است در شروع کار و کنار بازیکنانی که اسم و رسم خاصی ندارند، کریستیانو رونالدو را نیز به زمین بفرستید تا نتیجه بازی را برایتان تغییر دهد.

طبیعی است که با چنین شرایطی هر چه سریع‌تر بتوانید به بازیکن قرضی بازی بدهید به نفعتان است. البته توجه داشته باشید که استفاده از این دسته بازیکنان برابر تیم‌هایی ضعیف که چالشی برایتان محسوب نمی‌شوند نوعی اسراف محسوب می‌شود. بازیکنان قرضی را برای بازی‌هایی نگه دارید که به صورت عادی احتمال کسب پیروزی در آن‌ها ضعیف است. توجه به محدودیت استفاده از این بازیکنان به مدت هفت بازی بسیار مهم است، پس از آن‌ها به درستی استفاده کنید.

پیدا کردن حفره‌ها و مواضعی که باعث ایجاد مشکل می‌شوند از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر در حال حاضر ستاره تیمتان یک مهاجم است، پس صرف امتیازها خرید آنتونی گریزمان یا مهاجمین دسته اول دیگر در بازار نقل و انتقالات کار عاقلانه‌ای نیست. اما اگر ستاره‌ای را با قیمت مناسب پیدا کردید و نتوانستید جلوی خودتان را بگیرید، جای نگرانی نیست. آلتیمیت تیم FIFA 20 به شما این اجازه را می‌دهد تا با تغییر مداوم ترکیب و چیدمان بازیکنانتان بتوانید در هر زمان بازیکنان بی‌استفاده را بفروشید و از پولشان برای ارتقاء پست‌های دیگر در زمین استفاده کنید.

آلتیمیت تیم FIFA 20
ماموریت‌هایتان را به اتمام برسانید

ماموریت‌هایی در آلتیمیت تیم FIFA 20 به شما واگذار می‌شود که در ازای انجام دادنشان مقداری سکه و حتی کارت‌های اضافه دریافت می‌کنید. انجام برخی از این ماموریت‌ها تنها چند ثانیه زمان می‌برد و کارهای سبکی مانند انتخاب چیدمان تیم با روشی خاص و… می‌شود. پس از انجام دادن ماموریت‌ها، می‌توانید دوباهر تیمتان را به حالت دلخواهتان برگردانید و کار را ادامه دهید. شاید در نگاه اول این جوایز ساده و بی‌استفاده به نظر برسند، اما پس از مدتی متوجه می‌شوید که تا چه اندازه می‌توانند در ساده‌تر شدن روند پیشرفت کمکتان کنند.

همچنین برخی از آیتم‌های خاص مانند کارت‌های بدنسازی یا قرارداد به شما کمک می‌توانند از بازیکنانتان بیشتر و بهینه‌تر استفاده کنید. در آلتیمیت تیم FIFA 20 شاهد حضور ماموریت‌هایی طولانی مدت‌تر نیز هستیم. ماموریت‌هایی که برای پایان فصل در نظر گرفته شده‌اند و دستتان را برای بازی کردن به نحوی که دوست دارید باز می‌گذارند. همانطور که گفته شد برای تکمیل این دسته از ماموریت‌ها یک فصل فرصت دارید و درنهایت با جوایز متنوعی روبه‌رو می‌شوید.

برای افرادی که تازه سراغ آلتیمیت تیم FIFA 20 رفته‌اند توصیه می‌کنیم به انجام دادن این ماموریت‌ها توجه کنند. این ماموریت‌ها موجب می‌شوند در همان ابتدای کار از برخی کمک‌های ساده برای بهتر کردن شرایط تیمتان بهره‌مند شوید. ماموریت‌های طولانی مدت نیز گرچه سریع به اتمام نمی‌رسند، اما درنهایت می‌توانند کمک بزرگی در تاریخ‌سازی تیمتان کنند.

آلتیمیت تیم FIFA 20
از آیتم‌های مصرفی استفاده کنید

وقتی پک جدیدی باز می‌کنید طبیعی است که به استفاده از آیتم‌های مصرفیتان روی خوش نشان دهید. فراموش نکنید که حتما این بازیکن‌های جدید را به تیمتان اضافه کنید. همچنین حتما از آیتم‌های مصرفیتان برای کمک به سریع‌تر شدن پیشرفت این بازیکنان استفاده کنید.

کارت‌های Contract به شما این اجازه را می‌دهند تا پس از استفاده از بازیکنان اصلی ترکیبتان به مدت طولانی، دوباره آنان را به شرایط مسابقه برگردانید و برای چند بازی دیگر نیز استفاده کنید. تعداد دقیق بازی‌هایی که تحت این شرایط بازیکنانتان می‌توانند انجام دهند وابسته به قدرت بازیکن است. همچنین شما نمی‌توانید از کارت‌های Contract روی بازیکنان قرضی استفاده کنید.

کارت‌های Fitness موجب می‌شوند تا استامینای ستاره‌های تیمتان با یک بوست روبه‌رو شود. اگر زیاد دویدن را دوست داشته باشید، طبیعیست که پس از هر مسابقه با یک افت انرژی محسوس روبه‌رو شوید. یک کارت Fitness می‌تواند به صورت کامل نوار استامینای بازیکن را پر کند. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از یک کارت Fitness پیش از مسابقات حساس، ستاره‌های کلیدی تیمتان را با انرژی کامل به مسابقه بفرستید تا شانس بردتان افزایش پیدا کند.

استفاده بی‌حساب و کتاب از آیتم‌های مصرفی را فراموش کنید. حتما به خاطر داشته باشید که چند آیتم برایتان باقی مانده و برای استفاده از آن‌ها برنامه‌ریزی داشته باشید. برای استفاده از این آیتم‌ها می‌بایست روی نام بازیکن مورد نظرتان کلیک کنید و سپس گزینه Use Consumables را انتخاب کنید. حال لیستی از آیتم‌های مصرفیتان به شما نشان داده می‌شود که تعداد هرکدام را نیز اعلام می‌کند. درنتیجه می‌توانید با حساب و کتاب دقیق برای نحوه استفاده از آیتم‌هایتان برنامه‌ریزی داشته باشید.

آلتیمیت تیم FIFA 20
نبردهای گروهی را فراموش نکنید

نبردهای گروهی در آلتیمیت تیم FIFA 20 بازگشته‌اند. اگر در این مسابقات شرکت کنید، براساس عملکردتان سکه دریافت می‌کنید. در این مسابقات دسته‌بندی‌های مختلفی وجود دارد که عملکرد شما معیاری است برای قرار گرفتن در یکی از آن‌ها. از طرفی هیچ محدودیتی برای تعداد بازی‌ها در یک روز وجود ندارد و شما می‌توانید به تعداد دلخواهتان در آن‌ها شرکت کنید. چند تیم مختلف برای رقابت وجود دارند و میبایست از میانشان ساده‌ترین را با مهارتی تقریبا پیرامون ۷۰ پیدا کنید.

ضعیف‌ترین رقیب موجود همان تیمی است که می‌بایست کار را با آن شروع کنید. به این خاطر که موجب می‌شود تعداد زیادی گل به ثمر برسانید و درنهایت امتیاز بیشتری کسب کنید. وقتی کارت‌های بیشتری پیدا کردید و رتبه‌بندی تیمتان بهبود یافت، می‌توانید سراغ رقبای سرسخت‌تر بروید. گزینه‌های موجود برای رقابت به صورت مستمر تغییر می‌کنند. پس اگر گزینه‌های موجود را دوست نداشتید، کافیست روز بعد به سراغش روید تا با گزینه‌های جدید و احتمالا بهتری روبه‌رو شوید.

آلتیمیت تیم FIFA 20
پک‌های ارزشمندتر را خریداری کنید

گرچه به نظر می‌رسد پروسه گرفتن یک بازی باارزش از طری باز کردن پک‌ها کاملا شانسی است، اما راهی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد لول خاصی از یک بازیکن را دراختیار بگیرید. همانطور که انتظار می‌رود، هرچه لول بازیکن بالاتر باشد، شانس به دست آوردنش کمتر است. وقتی برای خرید یک پک اقدام می‌کنید، دکمه Options روی کنترولر یا Menu روی پی‌سی را بزنید تا از این طریق احتمال به دست آوردن بازیکنی خاص را مشاهده کنید و افزایش دهید.

در قسمت پایین به شما نشان می‌دهیم که با خریدن هر پک چقدر شانس گرفتن بازیکن‌های متفاوت را دارید:

  • پک برنز: صددرصد شانس برای لول بالای ۴۵، ۶۲ درصد شانس برای لول بالای ۶۰، ۱۲ درصد شانس برای لول بالای ۶۳.
  • پک برنز پریمیوم: صددرصد شانس برای لول بالای ۴۵، ۷۵ درصد شانس برای لول بالای ۶۰، ۳۳ درصد شانس برای لول بالای ۶۳.
  • پک نقره‌ای: صددرصد شانس برای لول بالای ۶۵، ۲۷ درصد شانس برای لول بالای ۷۰، ۳.۳ درصد شانس برای لول بالای ۷۳.
  • پک نقره‌ای پریمیوم: صددرصد شانس برای لول بالای ۶۵، ۴۱ درصد شانس برای لول بالای ۷۰، ۱۰ درصد شانس برای لول بالای ۷۳.
  • طلایی: صددرصد شانس برای لول بالای ۷۵، ۷.۷ شانس برای لول بالای ۸۲، ۳.۴ درصد شانس برای لول بالای ۸۳.
  • پک طلایی پریمیوم: صددرصد شانس برای لول بالای ۷۵، ۱۹ درصد شانس برای لول بالای ۸۲، ۴.۷ درصد شانس برای لول بالای ۸۴.
loader

لطفا شکیبا باشید ...