0

چگونه در فیفا ۲۰ خطا بگیریم

فیفا ۲۰ خرید فیفا ۲۰ فروش فیفا ۲۰ بررسی بازی فیفا ۲۰ گیم پلی فیفا ۲۰ بازی فیفا ۲۰
ثبت شده 2 سال پیش توسط یوسف کافی ویرایش شده در 1400/3/23

سلام میخواستم بدونم چطوری توی بازی فیفا ۲۰ از حریف خطا بگیریم

چگونه در فیفا ۲۰ خطا بگیریم

1 جواب

0
2 سال پیش توسط: یوسف کافی

FIFA 21 شامل دو ویژگی جدید گیم پلی می‌شود که به طور کامل روی نحوه بازی شما تاثیر می‌گذارد. بازیکنان برتر دائما از آن‌ها استفاده خواهند کرد، پس اگر می‌خواهید به دیویژن‌های بالاتر ببرید، باید از Agile Dribbling و Creative Runs استفاده کنید.

برای Agile Dribbling، باید R1/RB را هنگام داشتن توپ نگه دارید. بازیکنانی که آمار دریبلینگ بالایی دارند در این کار بهتر هستند، اما هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد. بازیکن توپ را برای کنترلر بهتر نزدیک بدن خود نگه می‌دارد و به آرامی حرکت می‌کند، و منتظر فرصتیست تا با سرعت از یک مدافع عبور کند.

Creative Runs عملا به شما کنترل بیشتری روی زمان‌بندی و جهت دویدن هم‌تیمی‌هایتان می‌دهد. L1/LB را بزنید و با چرخاندن استیک راست، بازیکنی را به جهت مد نظر خود ببرید تا بتوانید توپ را به او پاس دهید. همچنین می‌توانید بلافاصله پس از پاس دادن استیک راست را بچرخانید تا بازیکن پاس دهد و حرکت کند.

هد زدن دیگر به درد نخور نیست، پس هنگام حمله از سانتر استفاده کنید

در FIFA 20، گل زنی از طریق هد زدن مایل به غیرممکن بود. پس اگر زمان زیادی را پای آن بازی گذاشته بودید، شاید عادت کرده باشید که دیگر در نزدیکی محوطه جریمه سانتر نکنید.

خب، حالا وقتش رسیده آن را فراموش کنید، چرا که آن‌ها دوباره به درد می‌خورند. آن‌ها همانند چند فیفای قبلی زیادی قدرتمند نیستند، اما توپ را به سر یک مهاجم قدبلند یا پای یک وینگر برسانید تا به آسانی گلتان را بزنید.

SBCهای پایه و پیشرفته Ultimate Team را انجام دهید تا پول خوبی به جیب بزنید

چالش‌های ساخت تیم در بخش پایه و پیشرفته، راه‌هایی عالی برای پول در آوردن در اوایل بازی هستند. کامل کردن تمام گروه‌ها به شما چند پک خوب می‌دهند و با این که تضمینی در جوایز وجود ندارد، شانس این را دارید که به یک سود دراز مدت برسید. اگر به دنبال آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای کامل کردنشان هستید، سایت‌های مخصوص Ultimate Team همچون Futbin پر است از انواع و اقسام روش‌های مختلف.

Squad Battleها به اندازه Division Rivals سخت نیستند

دائما آنلاین بازی کردن در مقابل رقبای سرسخت در Division Rivals می‌تواند بسیار اعصاب خردکن باشد، مخصوصا اگر اوضاع بر وفق مرادتان پیش نرود. پس، بروید سراغ Squad Battleها. حتی روی درجه‌های سختی پایین‌تر همچون Semi-Pro نیز می‌توانید تا حد خوبی پوینت جمع‌آوری کنید و همچنان کوین به دست آورید. تازه فشار کمتری هم روی دوشتان خواهد بود.

حتما ضربه‌های آزاد را قبل از بازی کردن تمرین کنید

ضربه‌های آزاد می‌توانند بسیار چالش برانگیز باشند، مخصوصا اگر تازه‌وارد هستید. خیلی راحت‌تر از چیزی که فکر می‌کنید می‌توانید با قدرت زیادی به توپ ضربه بزنید و آن را به فضا بفرستید، یا آن را مستقیما تقدیم دروازه‌بان حریف کنید. برای تمرین، در منوی بازی وارد Skill Games و سپس Set Pieces شوید و تمامشان را انجام دهید. بعد از مدتی به ضربات آزاد خواهید رسید، که در آن انواع ضربه را می‌توانید تمرین کنید.

هنگام ساخت آلتیمت تیم خود به لیگ‌های کوچکتر هم توجه کنید

برخی از لیگ‌ها در Ultimate Team آنقدر محبوب هستند که بازیکنانشان با قیمت بالایی در ترنسفر مارکت به فروش می‌روند. لیگ برتر انگلیس، لالیگا، سری آ و بوندسلیگا جزو این لیگ‌ها به شمار می‌روند. با این که این بسیاری از بازیکنان مورد علاقه‌تان را در این لیگ‌ها پیدا می‌کنید، از لیگ‌های کوچکتر هم می‌توانید بازیکنان بسیار خوبی را با قیمت کمتری پیدا کنید.

به لیگ‌های لیگ 1 (فرانسه)، لیگا NOS (پرتغال) و سوپرلیگ چین توجه کنید تا هیولاهای ارزانی پیدا کنید. با در نظر گرفتن مواردی همچون شیمی بین بازیکنان (باشگاه یا ملیت یکسان)، می‌توانید تیم‌های هیبریدی و خلاقانه‌ای بسازید که بازیکنانش از سرتاسر جهان هستند. شما فقط به یک لیگ یا ملیت محدود نیستید.

سرعت همچنان حرف اول را می‌زند

از زمانی که انسان در این سیاره زندگی کرده، سرعت باارزش‌ترین آمار FIFA بوده است. با سرعت دویدن در وینگ‌ها و پشت سر مدافعان – که غیر از چند استثنا، هیچ وقت سرعت بالای 90 ندارند – همواره بهترین روش حمله بوده و همچنان هست. خط حمله خود را با چند بازیکن سریع و ارزان‌قیمت بچینید – یا در حالت‌های دیگر، تیمی با مهاجمان سریع انتخاب کنید – و با سرعتشان در بازی حکومت کنید.

سیستم تیم خود را با توجه به سبک بازی‌تان بچینید

FIFA 21 شامل انواع و اقسام سیستم می‌شود. از مثال‌های استانداردی همچون 2-4-4 و 3-3-4 گرفته، تا گزینه‌های کمتر دیده شده‌ای همچون 1-2-2-5 و 2-5-3. نمی‌گوییم یک سیستم از بقیه بهتر است، چون تا حد خیلی زیادی به سبک بازی خودتان وابسته است.

می‌خواهید همچون منچستر یونایتد دیوید مویس در مقابل فولهام به سانتر کردن تکیه کنید (و گل بزنید)؟ از سیستمی استفاده کنید که شامل وینگرها و یک مهاجم قدبلند و قدرتمند برای گل کردن توپ‌ها می‌شود. از پاس‌های عمقی که خط دفاع حریف را به هم می‌ریزند خوشتان می‌آید، با چیزی بازی کنید که از هافبک‌های باکس-تو-باکس قدرتمند و مهاجمان پرسرعت استفاده می‌کند. اگر نمی‌دانید سبک بازی‌تان چیست، با ترکیب‌ها و سیستم‌های مختلف بازی کنید تا ببینید کدام برای شما بهتر است.

انواع مختلف شوت را یاد بگیرید

شوت کردن به زدن دایره/B (یا مربع/X) و توکل به خدا خلاصه نمی‌شود. انواع مختلفی از شوت وجود دارند که با کمبوهای مختلفی از دکمه قابل انجام هستند.

اول از همه شوت‌های استاندارد را داریم. دایره/B باعث می‌شود مهاجمتان شوت بزند و مدت زمانی که دکمه را نگه دارید قدرت شوت را تعیین می‌کند. وقتی که دروازه مستقیما جلوی رویتان قرار دارد، این شوت به کارتان خواهد آمد.

R1/RB + دایره/B به یک Finesse Shot ختم می‌شود. آن‌ها به اندازه فیفاهای قبلی قدرتمند نیستند، اما همچنان در دو موقعیت کاربردی هستند؛ وقتی روی لبه باکس هستید و می‌خواهید با یک وینگر توپ را به گوشه دروازه شوت کنید، یا وقتی که با دورازه‌بان تک به تک شده‌اید و می‌خواهید توپ را از او عبور دهید. برای اولی از قدرت زیادی استفاده کنید، اما برای دومی چندان نه.

L1/LB + دایره/B می‌شود شوت چیپ. چیپ زدن اوج تحقیر رقیب حساب می‌شود و تنها در یک موقعیت کار می‌کند. وقتی با دروازه‌بان تک به تک شده‌اید و رقیب دروازه‌بانش را بیرون می‌آورد تا توپ را از پایتان بگیرد. یک چیپ شیک اینجا کار را تمام می‌کند.

با L1/LB + R1/RB + دایره/B یک Drilled Shot بزنید. آن‌ها بیشتر وقتی که داخل محوطه هستید به کار می‌آیند، چون شوتی با قدرت بالا اما زمینی هستند. از این رو، توپ قطعا از بالای دروازه خارج نمی‌شود، اما دروازه‌بان راحت‌تر می‌تواند آن را سیو کند.

به مهارت و پای ضعیف بازیکنان دقت کنید

هر بازیکن یک رده مهارت و یک رده پای ضعیف دارد که تا پنج ستاره رده‌بندی می‌شود. بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو و ایدن مک‌گیدی مهارت‌های پنج ستاره دارند، اما آن‌ها استثنا هستند. یاد بگیرید بازیکنانتان چه رده مهارتی دارند تا بفهمید از عهده چه حرکاتی بر می‌آیند.

همچنین، با پای تخصصی و پای ضعیف آن‌ها آشنا شوید. اگر می‌خواهید وینگر راستتان وارد باکس شود و با پای چپش شوت کند، یک بازیکن راست پا با پای ضعیف سه ستاره به دردتان نمی‌خورد.

loader

لطفا شکیبا باشید ...