2

معرفی بهترین دی ان اس برای call of duty warzone

معرفی بهترین دی ان اس برای call of duty warzone خرید call of duty warzone بررسی بازی call of duty warzone قمیت call of duty warzone دی ان اس call of duty warzone فروش call of duty warzone
ثبت شده 2 سال پیش توسط یوسف کافی ویرایش شده در 1400/3/22

سلام من بازی وارزون تازه رویps4 نصب کردم ولی تو بازی نمیره و تو لودینگ اولی گیرمیکنه دی ان اسم زدم ولی نمیره اگه میشه دلیلشا بهم بگید نتمم خیلی خوبه تو لودینک چکینگ فور ابدیت گیر میکنه چیکار کنم

معرفی بهترین دی ان اس برای  call of duty warzone

1 جواب

1
2 سال پیش توسط: یوسف کافی

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین DNS سرور های عمومی و رایگان سال 2021 بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

در ابتدا مروری بر معرفی DNS داشته باشیم:

(DNS (Domain Name System سیستمی است که URL هایی را که در یک مرورگر وارد می کنید به آدرس های IP مورد نیاز برای دسترسی به آن سایت ها تبدیل و ترجمه می کند. در مقاله های گذشته نیز برای شما عزیزان توضیحاتی در مورد هش کد ها و DNSKEY داده بودیم.

ISP شما هر زمان که به اینترنت وصل شوید، به شما DNS سرور اختصاص می دهد، اما ممکن است DNS سرور های پیشنهادی ISP ها، همیشه بهترین انتخاب نباشند. DNS سرور های با سرعت پایین می توانند باعث به تأخیر افتادن بارگیری وب سایت ها شوند و اگر سرور شما گاهی از دسترس خارج می شود، ممکن است به هیچ وجه قادر به دسترسی به هیچ سایتی نباشید. جایگزینی با یک DNS سرور عمومی رایگان می تواند یک تغییر جدی برای شما ایجاد کند، این گونه که مرور سریعتر جواب می دهد و احتمال مشکلات فنی بسیار کمتر است.

برخی از سرویس ها همچنین می توانند دسترسی به سایت های فیشینگ یا آلوده را مسدود کنند و برخی از آن ها فیلتر محتوا را ارائه می دهند تا خانواده بتواند فرزندان خود را از صفحات وب غیر اخلاقی دور نگه دارند.شما باید خدمات خود را با احتیاط انتخاب کنید، همه ارائه دهندگان DNS SERVER لزوماً بهتر از ISP شما نیستند، اما برای کمک به شما برای قرار گرفتن در مسیر صحیح، این مقاله 12 مورد از بهترین DNS سرور های رایگان در اطرافتان را نشان می دهد.

معرفی بهترین DNS سرور های 2021

ما بهترین خدمات میزبانی وب سایت را گردآوری کرده ایم:

1. OpenDNS

  • DNS سرور اولیه: 208.67.222.222
  • DNS سرور ثانویه: 208.67.220.220
  • اپراتور باتجربه
  • فیلتر وب اختیاری
  • سایت های فیشینگ به طور پیش فرض مسدود شده اند

OpenDNS که یکی از بهترین DNS سرور های عمومی و رایگان سال 2020 می باشد، در سال 2005 تأسیس و در حال حاضر متعلق به شرکت بزرگ و قدرتمند سیسکو است، یكی از بزرگترین اسامی در DNS سرور های عمومی می باشد. این دی ان اس سرور خدمات رایگان و مزایای زیادی را ارائه می دهد مانند: سرعت بالا، 100٪ به موقع، سایت های فیشینگ به طور پیش فرض مسدود شده، فیلتر وب تحت کنترل اختیاری برای مسدود کردن وب سایت ها توسط والدین بر اساس نوع محتوا و همراه با پشتیبانی رایگان ایمیل در صورت رخ دادن اشتباه.

برنامه های تجاری امکان مشاهده سابقه فعالیت اینترنت شما را تا یک سال گذشته فراهم می کند و می تواند با اجازه دسترسی به وب سایت های خاص، سیستم شما را به صورت اختیاری قفل کند. این ها به طور متوسط ​​برای کاربر معمولی از ویژگی های خاصی برخوردار نیستند، اما اگر علاقه مند باشید، آن ها می توانند به شما خدمات ارائه دهند اما این خدمات حدود 20 دلار (14.30 پوند) در سال برای شما هزینه داشته دارد. اگر در تعویض DNS با سابقه هستید، می توانید بلافاصله با پیکربندی مجدد دستگاه خود، برای استفاده از نیم سرور های OpenDNS، فوراً کار خود را آغاز کنید.

2. Cloudflare

Cloudflare که به دلیل داشتن شبکه تحویل محتوا رتبه برتر شناخته می شود، دامنه خود را گسترش داده است تا یک سرویس عمومی جدید DNS با نام 1.1.1.1 جذاب ارائه دهد. هیچ ضد فیشینگ، هیچگونه مسدود کردن آگهی، هیچ فیلتر محتوا یا خدمات دیگری برای نظارت یا کنترل دسترسی به شما وجود دارد.

در عوض، Cloudflare خیلی بیشتر روی اصول تمرکز کرده است. این کار ها با عملکرد شروع می شوند و آزمایش مستقل از سایت هایی مانند DNSPerf نشان می دهد، Cloudflare سریعترین سرویس عمومی DNS است.

حفظ حریم خصوصی یکی دیگر از خدمات مهم است. Cloudflare فقط قول نمی دهد که از داده های مرور شده شما برای ارائه تبلیغات استفاده نکند بلکه متعهد می شود که هرگز IP آدرس IP (querying) (شما) روی دیسک نوشته نشود.

هر سیاهه ای که وجود داشته باشد ظرف 24 ساعت حذف می شود و این ادعا ها فقط اطمینان الکی در کلمات وب سایت نیستند، Cloudflare KPMG را برای ممیزی رویه های خود در سال حفظ کرده و یک گزارش عمومی را برای تأیید شرکت در وعده های خود تهیه کرده است.

وب سایت 1.1.1.1 دارای راهنمایی هایی در مورد تنظیمات است که آموزش های ساده شامل Windows ،Mac ،Android ،iOS Linux و روتر را در بر می گیرد. این خدمات بسیار عمومی هستند. به عنوان مثال، شما برای همه نسخه های ویندوز یک مجموعه دستورالعمل دریافت می کنید، اما در برخی موارد (جزئیات IPv6 و همچنین جزئیات IPv4) وجود دارد که باید بتوانید آن را تشخیص دهید. علاوه بر این، کاربران تلفن همراه می توانند از WARP استفاده کنند که ترافیک اینترنت تلفن را تضمین می کند.

اگر مشکلی دارید، Cloudflare یک انجمن را ارائه می دهد که می توانید سوالات خود را در آن از دیگران بپرسید. در آن سؤال کنید یا ببینید دیگران چه می کنند، این یک ویژگی خوب و عالی است که ما می خواهیم آن را از طرف ارائه دهندگان مشاهده کنیم.

  • عملکرد چشمگیر
  • امنیت
  • انجمن برای پشتیبانی
  • DNS سرور اولیه: 1.1.1.1
  • DNS سرور ثانویه: 1.0.0.1

3. Google Public DNS

حریم خصوصی نمی تواند کاملاً مطابق با وعده های “ما چیزی را نگه نمی داریم” از Cloudflare، باشد، اما نباید تفاوت های چندانی نیز داشته باشد. این سرویس اطلاعات کامل IP آدرس دستگاه پرس و جو را برای حدود 24 تا 48 ساعت برای عیب یابی و اهداف تشخیصی ثبت می کند. سیاهه های مربوط به “دائمی” اطلاعات شناسایی شده شخصی را رها می کند و جزئیات موقعیت مکانی را به سطح شهر کاهش می دهد و همه جز نمونه تصادفی کوچکی از این ها پس از دو هفته حذف می شوند.

در توضیحات دقیق Google درباره خدمات، برای کاربران با تجربه مزیت بیشتری وجود دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید اهمیت سیاست حفظ حریم خصوصی Google را ارزیابی کنید، می توانید مطلقاً آنچه را که سرویس دهنده های خدمات در اختیار شما قرار داده اند بخوانید تا خودتان بدانید.

سایت پشتیبانی Google فقط راهنمایی های بسیار اساسی را در اختیار کاربران با تجربه قرار می دهد و هشدار می دهد که “فقط کاربرانی که با پیکربندی تنظیمات سیستم عامل کار می کنند [باید] این تغییرات را انجام دهند.” اگر مطمئن نیستید که چه کاری انجام می دهید، آموزش های ارائه دهنده هایی مانند OpenDNS را بررسی کنید و به یاد داشته باشید که نیم سرور های آن را با Google جایگزین کنید.

  • در جبهه حفظ حریم خصوصی
  • شفافیت قابل ستایش
  • برای کاربران با تجربه معنی دارد
  • DNS سرور اولیه: 8.8.8.8
  • DNS سرور ثانویه: 8.8.4.4

4. Norton ConnectSafe

یکی دیگر از بهترین DNS سرور های 2021 Norton ConnectSafe می باشد کهیک سرویس DNS رایگان است که می تواند به طور خودکار دسترسی به وب سایت های تقلبی، فیشینگ و آلوده به بدافزار ها و همچنین فیلتر های اختیاری سایت ها را بر اساس محتوا مسدود کند.

این یک ایده آشنا است، OpenDNS و Comodo در میان دیگران، همین کار را انجام می دهند، اما ConnectSafe یک مزیت مهم دارد. اطلاعات خود را از Norton Safe Web، یک پایگاه داده جامع در بیش از 50 میلیون وب سایت به 23 زبان دریافت می کند. این سرویس احتمالاً بهترین عملکرد فیلترینگ وب را در اطراف خود ارائه می دهد و امکان دریافت رایگان آن، بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزاری، یکی از مهمترین ویژگی های آن است.

تنظیم سرویس نیاز به انتخاب از سه سطح محافظت دارد:

خط مشی امنیتی فقط وب سایت های مخرب و کلاهبرداری را مسدود کرده و از نیم سرور های 199.85.126.10 و 199.85.127.10 استفاده می کند.

خط مشی امنیت و سایت های غیر اخلاقی پشتیبانی از فیلتر را اضافه می کند و از سرویس دهنده های نام های 199.85.126.20 و 199.85.127.20 استفاده می کند.

نکته: Norton ConnectSafe بازنشسته شد و این سرویس دیگر در دسترس نیست.

  • دستورالعمل تنظیم Skimpy.
  • سه سطح حفاظت در دسترس است.
  • از وب امن Norton استفاده می کند.
  • DNS سرور اولیه: 199.85.126.10
  • DNS سرور ثانویه: 199.85.127.10

طرح بسیار سخت امنیتی و اخلاقی و سایر موارد، فیلتر را برای مسدود کردن سایت هایی که دارای محتوایی شامل: سقط جنین، الکل، جرم، فرقه، مواد مخدر، قمار، نفرت، گرایش های مختلف، خودکشی، تنباکو یا خشونت هستند، با استفاده از سرور های 199.85، 126.30 و 199.85.127.30 مسدود می کند.

فقط دستورالعمل های راه اندازی بسیار اساسی در سایت ConnectSafe وجود دارد، اما اگر به مشکل برخوردید، آموزش های مربوط به رقبا مانند OpenDNS ممکن است شما را در جهت صحیح قرار دهد. فقط حتماً هنگام تغییر تنظیمات دستگاه، از IP آدرس های سرور Norton استفاده کنید.

امنیت سایبری چیست؟

گروه Comodo قدرت پشتیبانی اش در بسیاری از محصولات امنیتی عالی است، بنابراین جای تعجب ندارد که این شرکت خدمات DNS عمومی خود را نیز ارائه دهد.

دقیقاً همانطور که انتظار دارید، Comodo Secure DNS تمرکز زیادی روی ایمنی دارد. این دی ان اس سرور فقط سایت های فیشینگ را مسدود نمی کند، بلکه اگر سعی می کنید به سایت هایی با بدافزار، جاسوس افزار، حتی دامنه های پارک شده نیز مراجعه کنید که ممکن است شما را با تبلیغات (پاپ آپ ها، پاورپوینت ها و موارد دیگر) مواجه کند، به شما هشدار می دهد. علاوه بر این، می توانید سرویس Comodo Dome Shield را امتحان کنید، که ویژگی های دیگری به Comodo Secure DNS اضافه می کند.

  • تمرکز روی امنیت
  • اداره هوشمند دامنه های پارک شده
  • عملکرد ممکن است چندان داغ نباشد
  • DNS سرور اولیه: 8.26.56.26
  • DNS سرور ثانویه: 8.20.247.20

برای ست کردن DNS ها به شما عزیزان توصیه می کنم مقاله آموزش انواع روش های تنظیم DNS را مطالعه نمایید.

6. Google DNS Server

بدون شک بهترین سرور DNS Server Google رایگان در سال 2021 است که بزرگترین سرور DNS جهان است. این یکی از محبوب ترین و رایگان ترین DNS ها است. این سرور سرویس های روان و تجربه مرور بسیار خوب همراه با امنیت عالی را برای شما فراهم می کند. نه تنها این، بلکه یک تجربه بازی بدون تاخیر و روان را فراهم می کند.

برای استفاده از Google DNS Server، باید تنظیمات DNS شبکه خود را فقط با دنبال کردن این آدرس های IP پیکربندی کنید.

  • DNS سرور: 8.8.8.8

7. Level 3

خدماتDNS Level 3 اساساً دسترسی شما به سرور های باز DNS توسط مبادلات Level 3 را برای شما فراهم می کند. برای استفاده از سرویس Level 3، باید تنظیمات DNS سیستم خود را با استفاده از DNS آی پی آدرس های زیر تغییر دهید.

  • DNS سرور اولیه: 209.244.0.3
  • DNS سرور ثانویه: 209.244.0.4

8. OpenNIC

OpenNIC یک سازمان غیرانتفاعی است. مانند اکثر DNS سرور ها، گزینه خوبی برای DNS سرور پیش فرض شماست. این به حفظ حریم خصوصی کمک می کند و از سیستم شما در برابر دولت محافظت می کند. به طور کلی اگر نگران سانسور هستید، یک گزینه خوب است.

برای استفاده از OpenNIC تعدادی DNS سرور های دلخواه و جایگزین وجود دارد:

  • DNS سرور اولیه: 46.151.208.154
  • DNS سرور ثانویه: 128.199.248.105

9. DNS watch

DNS watch تجربه مرور بدون سانسور را فراهم می کند. یکی از بهترین DNS سرور های برای بازی است، زیرا برای حداکثر سرعت مرور بهینه شده است، بنابراین هنگام بازی به ویژه در PUBG، هیچ لگ شبکه ای را احساس نمی کنید.

این کاملا رایگان است و برخلاف اکثر سازمان های این روزها، آن ها اطلاعات شما را نمی فروشند. برای تنظیم DNS watch به عنوان DNS سرور خود از جزئیات زیر استفاده کنید.

  • DNS سرور اولیه: 84.200.69.80
  • DNS سرور ثانویه: 84.200.70.40

10. DNS Advantage

یک DNS سرور رایگان و عالی برای وب گردی در سال 2021 است. این DNS سرور وب سایت را سریعتر بارگیری می کند. همچنین می توان از آن برای بازی استفاده کرد. برای پیکربندی DNS سرور از جزئیات زیر استفاده کنید.

  • DNS سرور اولیه: 156.154.70.1
  • DNS سرور ثانویه: 156.154.71.1

11. Safe DNS

این گزینه یک سرویس DNS برتر است، شما می توانید سرویس رایگان را به مدت 15 روز امتحان کنید. این DNS سرور یک فیلتر محتوای عالی دارد که امنیت خانواده و بچه های شما را فراهم می کند. می توانید فیلتر های محتوا و دامنه های لیست سیاه را تنظیم کنید که به آن ها دسترسی نداشته باشند. نسخه پولی کنترل بیشتری بر تجربه وب گردی شما فراهم می کند و همچنین تبلیغات پاپ آپ ناخواسته را مسدود می کند.

همچنین یک DNS سرور عالی برای بازی است زیرا کنترل بیشتری بر شبکه شما فراهم می کند. برای پیکربندی نسخه رایگان Safe DNS از جزئیات زیر استفاده کنید.

  • DNS سرور اولیه: 195.46.39.39
  • DNS سرور ثانویه: 195.46.39.40

12. DYN

آخرین DNS سرور رایگان در سال 2021 را DYN می توان نام برد، اگر نگران حملات فیشینگ و هک DNS هستید، DYN گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این یکی دیگر از بهترین DNS سرور های رایگان است که یک تجربه وب گردی عالی را فراهم می کند و از اطلاعات ارزشمند شما محافظت می کند. برای استفاده از این DNS از جزئیات زیر استفاده کنید.

  • DNS سرور اولیه: 216.146.35.35
  • DNS سرور ثانویه: 216.146.36.36
loader

لطفا شکیبا باشید ...