0

بهترین مارک لوازم ارایشی چه مارکی است؟

لوازم ارایش مارک لوازم ارایش خرید لوازم ارایش خرید وسیله ارایشی برند لوازم ارایش لوازم ارایش لوکس
ثبت شده 3 سال پیش توسط کوثر نازاریان ویرایش شده در 1400/3/15

میخواهم لوازم ارایش خریداری کنم اما نمیدانم بهتری مارک کدام است ب من کمک کنید


1 جواب

0
3 سال پیش توسط: پریسا قلی زاده

آرایش و زیبایی

۱۶ برند برتر لوازم آرایش در سال ۲۰۲۱

برترین برندهای لوازم آرایشی 2021

۱۶دی

بهترین و معروف ترین برندهای لوازم آرایشی

میل به زیبایی در همه افراد وجود دارد؛ البته بیشتر در خانم ها.

خانوم ها در هر سن و سالی که باشند دوست دارند پوستی سالم و چهره ای شاداب و زیبا داشته باشند. به همین منظور بعضی از افراد از ابزارهای سنتی و گیاهی استفاده میکنند و بعضی از لوازم آرایشی. در حال حاضر تعداد برندهای آرایشی داخلی و خارجی به حدی زیاد است که ممکن است برای انتخاب آن ها دچار مشکل شوید، به همین دلیل در این بخش از مقالات عسل بانو به معرفی بهترین برندهای آرایشی پرداخته ایم. علت خوب بودن و معروف بودن این برندها نامشان نیست، بلکه داشتن ویژگی های مهمی مانند کیفیت، تنوع محصول و … است که موجب افزایش میزان محبوبیت آن ها شده است.

بهترین برند لوازم آرایشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • حفظ تازگی و طروات صورت در هنگام استفاده طولانی مدت از آرایش
  • کیفیت بالا
  • تنوع محصول مناسب با هر سلیقه ای
  • قیمت مناسب
  • ماندگاری بالا

۱) محصولات آرایشی Mac

مک معروف ترین برند آرایشی در جهان و یکی از سه برند برتر و مطرح دنیاست پس حتما اسمش رو شنیدید. محصولات آرایشی mac مورد استفاده سلبریتی های معروف دنیا مثله ویکتوریا بکهام، لیدی گاگا و … است. مک به کیفیت و تنوع بالای محصولاتش معروفه به خاطر همین قیمتش نسبت به سایر برندهای لوزام آرایشی کمی بالاتره ولی قطعا ارزشش رو داره. محصولات مک ماندگاری بالایی دارن، کامل ترین کالکشن رو دارن و مطابق ترندهای روز دنیا تولید میشن. شما میتونید محصولات مک رو به صورت کاملا اورجینال و اصل از عسل بانو خریداری کنید، پس این فرصت رو از دست ندید چون قطعا عاشقش میشید!

محصولات آرایشی مک

محصولات آرایشی مک

۲) محصولات آرایشی Huda Beauty

هدی بیوتی جز پرفروش ترین و بهترین برندهای آرایشی به خصوص در خاورمیانه است و تجربه یک میکاپ عالی و بدون نقص را به شما می دهد. تقریبا تمام محصولات این برند فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آلرژی های پوستی از آن ها استفاده کنید. برند هدی بیوتی در سال ۲۰۱۳ توسط هدی کتان راه اندازی شد که یکی از ثروتمندترین میکاپ آرتیست های جهان است.

محصولات هدی بیوتی

محصولات آرایشی هدی بیوتی

۳) محصولات آرایشی Anastasia

برند آناستازیا حدودا از دو دهه پیش مطرح شد و به تدریج جز بهترین برندهای آرایشی قرار گرفت. Anastasia در حال حاضر به یک امپراتوری کامل تبدیل شده است. محصولات آرایشی برند آناستازیا شامل طیف گسترده ای از پالت های سایه چشمگیر و جذاب است و به علت حمایت این برند از حقوق حیوانات، توجه بسیاری از میکاپ آرتیست ها را به خود جلب کرده است. این برند تجاری بالاترین ارزش رسانه ای را نیز به خود اختصاص داده است.

محصولات آناستازیا

محصولات آرایشی آناستازیا

۴)  محصولات آرایشی Estee Lauder

استی لادر یکی از معروف ترین شرکت های لوازم آرایشی در جهان است. محصولات این برند شامل محصولات آرایشی، مراقبت از پوست و عطر است که کاملا نوآورانه و تاثیرگذار تولید میشوند. بانوان در همه جای جهان هنگام خرید لوازم آرایشی حتما این برند تجاری رو به خاطر داشتن تنوع و کیفیت بالا جز انتخاب های خود قرار میدهند. ما پکیج های آرایشی استی لادر رو برای داشتن یک میکاپ بی نقص به شما توصیه می کنیم.

محصولات آرایشی استی لادر

محصولات آرایشی استی لادر

۵) محصولات آرایشی Dior

محصولات آرایشی برند دیور تولید کشور فرانسه در هر درجه بندی کاملا بی نقص و خلاقانه هستند. اگر محصولات این برند رو هنوز امتحان نکردید الان وقتشه. کیفیت بالای این محصولات باعث شده است که دیور جز یکی از برترین و معروف ترین محصولات آرایشی قرار بگیرد. پس ارزش امتحان کردن رو داره. علاوه بر محصولات آرایشی دیور، محصولات مراقبتی این برند مثل سرم های آبرسان و سرم چشم نیز مورد توجه بسیاری از میکاپ آرتیست ها قرار گرفته.

محصولات آرایشی دیور

محصولات آرایشی دیور

۶) محصولات آرایشی Nars

محصولات فرانسوی نارس با هدف ارتقا دادن زیبایی طبیعی و بانوان با توجه به خصوصیات هر فرد ایجاد شد و تا به امروز به خاطر تنوع رنگ های بی شمار، کیفیت بالا و دادن جلوه منحصر به فرد، مورد توجه و علاقه خیلی از خانم ها قرار گرفته است. یکی از بهترین محصولات آرایشی برند نارس، رژگونه orgasm هست که ترکیب رنگی عالی از صورتی و هلویی داره و جای خودش رو توی کیف لوازم آرایشی خانم های بسیاری پیدا کرده.

محصولات آرایشی نارس

محصولات آرایشی نارس

۷) محصولات آرایشی lancom

این برند زیبایی و ظرافت فرانسوی را در سراسر جهان ارائه می دهد. اگر به دنبال مراقبت از پوست خود هستید، محصولات مراقبت از پوست لانکوم بهترین گزینه برای شما هستند. مخصوصا کرم جوان کننده لانکوم که کاملا ارزش استفاده دارد و احساس فوق العاده ای به پوست شما می دهد. همینطور عطرهای بهشتی لانکوم که نیازی به معرفی ندارند و با یکبار استفاده به آن معتاد می شوید!

محصولات آرایشی لانکوم

محصولات آرایشی لانکوم

۸) محصولات آرایشی NYX

این برند با داشتن طیف وسیعی از لوازم آرایشی کلاسیک و ترند، تبدیل به برند محبوب بسیاری از میکاپ آرتیست ها شده است. محصولات این برند دارای رنگ های جسورانه و غنی است که با آنها میتوانید جالب ترین سبک های مد رو اجرا کنید. یکی از بهترین مزیت های خرید از این برند قیمت های مقرون به صرفه در عین کیفیت عالی آن است.

محصولات آرایشی نیکس

محصولات آرایشی نیکس

۹) محصولات آرایشی Clinique

برند کلینیک یکی از محبوب ترین برندهای آرایشی حال حاضر آمریکا و جز بهترین برندهای مراقبت از پوست به حساب می آید. علاوه بر محصولات مراقبت پوست، برند کلینیک برای محصولات آرایشی نیز به عنوان یک برند فوق العاده هم شناخته شده است. برند کلینیک روی شخصی سازی محصولات تمرکز داشته و متناسب با رنگ و نوع پوست افراد محصولات خود را ارائه میدهد.

محصولات آرایشی کلینیک

محصولات آرایشی کلینیک

۱۰) محصولات آرایشی Laura Mercier

لورا مرسیه یک پیشرو شناخته و ستایش شده در صنعت محصولات آرایشی است و چندین جایزه دریافت کرده است. برای کسانی که پوست حساس دارند خرید محصولات ضدحساسیت بسیار با اهمیت است، برای همین لورا مرسیه یکی از بهترین برندهای آرایشی است که این دسته از افراد میتوانند انتخاب کنند. این برند محصولات متنوعی ارائه می کند که اغلب آنها برای افراد با پوست حساس توصیه می شوند.

محصولات لورا مرسیر

محصولات آرایشی لورا مرسیه

۱۱) محصولات آرایشی Shiseido

شیسیدو یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید لوازم آرایشی در جهان است که در حال حاضر از محبوبیت قابل توجهی در بین برندهای لوازم آرایشی برخوردار است. این برند چندین دهه است که به طور مداوم محصولات آرایشی و مراقبتی مفید و منحصر به فرد تولید می کند و اگر به دنبال مراقبت از پوست خود و داشتن یک میکاپ کلاسیک هستید، برند شیسیدو بهترین انتخاب است.

محصولات شیسیدو

محصولات آرایشی شیسیدو

۱۲) محصولات آرایشی Maybelline

برند کلاسیک میبلین کار خود را با تولید ریمل های ابتکاری شروع کرد که هنوز به خاطر ترکیب شگفت انگیزشان مورد استفاده قرار میگیرند. محصولات میبلین ماندگاری بالایی دارند و به دلیل مقرون به صرفه بودن و کیفیت خوب جز معروف ترین هاست. میبلین از برترین شرکت های لوازم آرایشی بهداشتی در آمریکاست و محصولات آن کاملا حرفه ای و مطابق ترندهای روز تولید میشن. این برند مدل هایی مثل میراندا کر، آدریانا لیما و جیجی حدید رو به عنوان نمایندگانش انتخاب کرده.

محصولات میبلین

محصولات آرایشی میبلین

۱۳) محصولات آرایشی Gerlain

برند گرلن از زمان تاسیس در سال ۱۸۲۸ بهترین محصولات زیبایی رو در بازار ارائه داده و همیشه درحال نوآوری و پیشرفت بوده. این برند علاوه بر محصولات آرایشی به خاطر عطر ها و محصولات مراقبت از پوست خود مورد توجه قرار گرفته. گرلن یک نام تجاری فوق العاده قدرتمند و مشهور در دنیای رقابتی محصولات زیبایی است. گفته شده که ملکه الیزابت از عطر Guerlain L’Heure Bleue یکی از محصولات این برند محبوب استفاده می کند.

محصولات گرنویل

محصولات آرایشی گرلن

۱۴) محصولات آرایشی L’Oreal

برند لورال رهبر و پیشروی صنعت زیبایی جهان است. این شرکت فرانسوی نه فقط در صنعت زیبایی بلکه در جهان یکی از بزرگترین و پرفروش ترین برندهاست و شامل محصولات مراقبت پوست، مو  و لوازم آرایشی میباشد. اگر به دنبال لوازم آرایشی لوکس با کیفیت عالی هستید، ما به شما محصولات لورال را پیشنهاد میکنیم.

محصولات لورال

محصولات آرایشی لورال

۱۵) محصولات آرایشی Chanel

اگر میخواهید همیشه شیک باشید و بدرخشید حتما برند شنل رو در نظر بگیرید. این برند لوکس و برتر به دلیل عطرهای نمادینش شناخته شده اما محصولات آرایشی استثنایی و شگفت انگیز دیگری نیز دارد. با قیمتی که نشان دهنده کیفیت بالای آن است، لوازم آرایشی و عطرهای این برند کاملا ارزش هزینه کردن را دارند.

محصولات شنل

محصولات آرایشی شنل

۱۶) محصولات آرایشی Sephora

سفورا علاوه بر اینکه انواع مارک های آرایشی را به فروش می گذارد، محصولات آرایشی منحصر به فرد خودش را دارد که به عنوان کالکشن سفورا شناخته شده اند. این شرکت طیف وسیعی از محصولات آرایشی برای بانوان با هر سبک و رنگ پوست را ارائه کرده و محصولات آن مقرون به صرفه، با کیفیت و همه کاره هستند. هنگام خرید لوازم آرایش حتما سفورا را در نظر بگیرید.

محصولات سفورا

محصولات آرایشی سفورا

 

عروف ترین و برترین برندهای لوازم آرایشی

خانم ها گرایش زیادی به زیبا شدن دارند و تمایل دارند هنگامی که در انظار عموم ظاهر می شوند چهره زیبا و دلربایی داشته باشند . این دسته از خانم ها با استفاده از انواع لوازم آرایشی به زیباتر شدن خود کمک می کنند .

 

شرکت های آرایشی و بهداشتی زیادی در سرتاسر دنیا به تولید لوازم آرایشی پرداخته اند و در سطح دنیا برندهای معروف و متعددی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد که به زیبایی بانوان کمک می کنند . در این بخش از دنیای مد نمناک به معرفی معروف ترین و بزرگترین برندهای آرایشی اشاره می کنیم.

برندهای لوازم آرایشی

معروف ترین برندهای لوازم آرایشی را بشناسید

بهترین برندهای محصولات آرایشی

محصولات زیبایی حس اعتماد به نفس را در افراد بالا می برد و موجب می شود که آنها در تمام مدت حضور در اجتماع احساس زیبایی و جذاب بودن داشته باشند. اما برخی از مواد آرایشی نامرغوب سبب آسیب به پوست و از بین رفتن زیبایی می شود بنابراین اینکه چه لوازم آرایشی انتخاب کنیم بسیار پر اهمیت است اما با ازدیاد محصولات و مارک ها تقریبا یافتن بهترین برند محصولات ارایشی دشوار است.

محصولات زیبایی باید حاوی مواد طبیعی نیز باشند و برای پوست شما مناسب باشند. برندهای آرایشی معروف در سطح دنیا در بردارنده بهترین نتیجه ممکن بوده و ایمنی مناسبی را نیز در بر داشته اند.در ادامه شما را با لیستی از بهترین برندهای آرایشی که از شهرت بسزایی برخوردارند آشنا خواهیم کرد.

شماره 10:کلینیکClinique

برند کلینیک برندی استثنایی در سرتاسر جهان است که برای هر منطقه جغرافیایی محصولات مناسب با پوست مردم آن منطقه ارائه می دهد. محصولات این برند هیچ گونه حساسیتی در پوست ایجاد نمی کنند و از این رو توصیه بسیاری از متخصصان پوست این برند است. این برند شهرت خود را در میان لوازم ارایشی تمامی ملکه ها دارا می باشد.

کلینیکClinique

برند کلینیک توصیه متخصصان پوست

شماره 9:MAC

برند مک برندی است که تحسین تمامی افراد را برانگیخته و موجب رضایت تمامی علایق و سلیقه ها شده است. این برند در میان افراد مشهور نیز بسیار پرطرفدار است و دارای طیفی اختصاصی از محصولات زیبایی است. این محصولات کیفیت بالایی دارند و تولیدات آن نیازهای تمامی زنان را تامین نموده است.

MAC مک

محصولات آرایشی با کیفیت برند مک

شماره 8:مایبیلینMaybelline

یکی از محصولاتی که موجب زیبایی خیره کننده زنان می شود مارک مایبیلین است که می توان در آخرین لحظه از آنها استفاده کرده و از منزل خارج شد.برند مایبیلین در میان انواع مختلف مردم شهرت بسیاری دارد و برندی در حال شکوفایی می باشد.

مایبیلینMaybelline

مارک مایبیلین از بهترین برندهای لوازم آرایشی

شماره 7:اربان دیکیUrban Decay

یکی از بهترین برندها در سراسر دنیا اربان دیکی است که در سال 1996 تاسیس گردیده است.محصولات این برند از تنوع زیادی برخوردارند و در مدت کوتاهی توانسته اند شهرت زیادی را به دست بیاورند و چشم ها را به خود خیره سازند.

اربان دیکیUrban Decay

شهرت برند اربان دیکی در بین خانم ها

شماره 6:اوریفلیمOriflame

یکی از برترین شرکت ها در زمینه لوازم ارایشی شرکت اوریفلیم است که در سال 1967 توسط دو برادر سوئدی بنیان گذاری شد. اوریفلیم شهرت زیادی را در بین برندهای آرایشی دارد و همانند اربان دیکی سهم بسیار بزرگی را از بازار لوازم ارایشی به خود اختصاص داده است. این شرکت مقداری از در آمد امور خیریه می کند.

اوریفلیمOriflame

اوریفلیم یکی از برترین شرکت ها در زمینه لوازم آرایشی

شماره 5:کاور گرل Cover Girl

یکی از مشهورترین برندها در سرتاسر جهان برند لوازم آرایشی آمریکایی کاور گرل است که موفقیت خود را علاوه بر کیفیت محصولاتش مدیون تبلیغات چهره های مشهوری مانند کریستی برینکلی و تیرا بانکس است . این برند آرایشی در بین افراد مشهور طرفداران زیادی دارد.

کاور گرل Cover Girl

کاور گرل Cover Girl برند پرطرفدار در بین افراد مشهور

شماره 4:آون Avon

یکی از بهترین محصولات ارایشی می تواند لوازم آرایشی تولیدی آون است که در بازار فروش مقام دوم را بخود اختصاص داده و در بیش 140 کشور جهان فروش بسیار سریعی دارد. شهرت این شرکت تولید کننده لوازم آرایشی از استراتژی فروش خانه به خانه می باشد.

آون Avon

فروش آون Avon در بیش 140 کشور جهان

شماره 3:رولون Revlon

قدیمی ترین و مورد اعتمادترین برند در لوازم ارایشی مارک رولون است که انواع رژ لب و وسایل مراقبتی از لب معروفی دارد و به همین خاطر مورد توجه زنان جوان قرار گرفته است. یکی دیگر از محصولات پرطرفدار لورن کرم ها و محصولات مراقبت از پوست آن است که شهرت این شرکت را به حداکثر رسانده است.

رولون Revlon

مارک رولون قدیمی ترین و مورد اعتمادترین برند در لوازم آرایشی

شماره 2:اتود Etude

از جدیدترین و جوانترین برندها در دنیا برند اتود می باشد که محصولات متنوع آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند وبه همین علت در کوتاه مدت توانسته اند نظر مشتریان را به خود جلب نمایند . این برند محصول کشور کره جنوبی مجموعه رنگی متنوع بزرگی را ارائه کرده که پیشرفت قابل توجهی را در دنیای مد و زیبایی به دست آورده است.

اتود Etude

برند اتود محصول کشور کره جنوبی

شماره 1:لوریل گروپ L’Oreal Group

لوریل گروپ بهترین برند در صنعت لوازم آرایشی لوریل گروپ است که دارای تنوع محصولی بیش از 500 عنوان است . این شرکت ابتدا به تولید رنگ مو پرداخت و سپس به تولید محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطرهای متنوع و ... پرداخت.

لوریل گروپ L’Oreal Group

 

استفاده از بهترین مارک لوازم آرایشی قانونی است که خانم‌های زیبا همیشه در آرایش کردن رعایت می‌کنند. در این قسمت می‌خواهیم پرفروش‌ترین مارک لوازم آرایش در ایران در سال 99 را به شما معرفی کنیم و شما را از استفاده از برندهای معتبر آگاه کنیم.

ابتدا با معرفی برندهای معتبر ایرانی شروع می‌کنیم:

کامان

محصولات کامان

اولین برندی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم برند معتبر ایرانی کامان است. این برند تحت لیسانس سوییس است و هدف آن تولید محصولاتی بسیار باکیفیت و سازگار با پوست انسان است. محصولات این برند برای محیط زیست هم کاملا بی‌خطر هستند.

محصولات این برند برای تمامی پوست‌ها قابل استفاده است و در بهترین لابراتوارهای اروپا آزمایش و خلق شده است. هم اکنون محصولات کامان نه‌تنها در ایران بلکه در بیش از ۷۰ کشور دنیا به فروش می‌رسند و متقاضیان آن روز به روز در حال افزایش است. محصولات برند کامان مورد تایید تمامی پزشکان پوست هستند.

محبوب ترین محصولات کامان:


مای (MY)

محصولات مای

محصول بعدی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم محصولی ایرانی است که ممکن است همه‌ی شما اسم آن را شنید باشید. برند مای امروزه یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای خاورمیانه است.محصولات مای زیر نظر شرکت آلمانی Kahl&CO تولید می‌شوند.

این برند دارای محصولات مراقبت از پوست، مو و زیبایی همه‌ی انتظارات شما را برآورده می‌کند. برند مای به راحتی با برندهای خارجی برابری می‌کند و آزمایشگاه‌های این برند از مجهزترین آزمایشگاه‌های خاورمیانه هستند.

پرطرفدارترین محصولات برند مای شامل این موارد هستند:


سی گل

محصولات سی گل

نصرالله اخوی تنها متخصص بین‌المللی در زمینه آرایشی و دارویی در ایران و موسس شرکت لابراتوار اخوی و برند معتبر سی گل است. او با شرکت‌های بزرگ آرایشی مانند لورال، لانکو و ویشی همکاری داشته است. برند معتبر سی گل در سال ۱۳۸۰ موفق به دریافت گواهینامه‌ی استاندارد ایزو ۹۰۰۲ از QMI کانادا شد و محصولات آن امروزه توسط بسیاری از پزشکان پوست و مو تجویز می‌شوند.

برند سی گل سلامت افراد را هدف اصلی خود قرار داده و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما قرار می‌گیرد.

پرطرفدارترین محصولات برند سی گل شامل موارد زیر هستند:


سینره

محصولات سینره

برند سینره در سال ۱۳۷۶ تولید شد. این برند با هدف تولید محصولات بسیار با کیفیت مراقبت پوست و مو با پایه‌ی گیاهی شروع به تولید محصولات خود کرد و در سال ۱۳۸۸ موفق به کسب عنوان برند برتر شد.

محصولات سینره با برخورداری از دانش روز و با استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت اروپایی و با بهره‌گیری از گیاهان مفید علاوه‌بر حفظ بهداشت، زیبایی طبیعی را هم به پوست و موی شما هدیه می‌دهد. محصولات برند سینره مورد تایید بسیاری از پزشکان هستند.

پرفروش‌ترین محصولات برند سینره:

 

چرا لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی مصرف کنیم؟

مهم‌ترین نکته درمورد استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی، ضمانت اصل بودن آن‌هاست. متاسفانه، اکثر برندهای لوازم آرایشی موجود در بازار ایران، از مبادی غیررسمی و به‌طور غیرقانونی وارد ایران می‌شوند و نمی‌توان با قطعیت درمورد کیفیت و اصالت آن‌ها نظر داد.

تنها بعضی از برندهایی که در ایران نمایندگی دارند، قابل اطمینان و اعتماد هستند. اما وقتی انتخاب شما از برندی کاملا ایرانی باشد، دیگر دغدغه و نگرانی اصل بودن کالا را نخواهید داشت. چون می‌توانید محصول موردنظرتان را مستقیما از فروشگاه شرکت تولیدکننده و نمایندگی‌های معتبر فروش آن‌ها بخرید.

از طرفی، لوازم آرایشی ایرانی، برای آب وهوای ایران ساخته شده‌اند. این محصولات، تطابق خوبی با شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی ایران دارند و به شرط داشتن کیفیت، نتیجه بهتری روی پوست ما خواهند داشت.

ما با حمایت از برندهای ایرانی، درواقع به اقتصاد خودمان کمک کرده‌ایم. این محصولات می‌توانند با حمایت ما، تولیدات خود را گسترش دهند و این به معنای اشتغال‌زایی بیشتر است.

و یک نکته مهم دیگر! برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی، درمقایسه با مشابه خارجی‌شان، قیمت بسیار کمتری دارند و خرید آن‌ها، مقرون به‌صرفه است. پس سعی کنید لوازم آرایشی و بهداشتی‌تان را از محصولات ایرانی انتخاب کنید تا علاوه‌بر اقتصاد کشور، به جیب خودتان هم کمک کرده‌باشید!

لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی خوب؟ رویا یا واقعیت؟

خوشحالم که باعث تعجب شما خواهم شد. پاسخ به این سوال، مثبت است. خوشبختانه در سال‌های گذشته، تولیدکنندگان و لابراتوارهای ایرانی، اقدام به تولید لوازم بهداشتی و آرایشی با کیفیتی کرده‌اند. محصولاتی که کیفیت آن‌ها باعث تعجب شما خواهد شد.

البته نقطه ضعف برندهای فعال لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی، محدودیت آن‌ها در تولید و ضعف فعالیت‌ آن‌ها در بازاریابی و تبلیغات است. برای همین، تعداد زیادی از این برندها، علی‌رغم کیفیت مناسب، ناشناس مانده‌اند. درادامه، تعدادی از باکیفیت‌ترین تولیدات لوازم آرایشی-بهداشتی ایرانی را باهم مرور می‌کنیم.

(نکته: ترتیب معرفی برندها، به معنای برتری آن‌ها نسبت به دیگری نیست.)

 

https://www.daraje.com/1546-best-iranian-cosmetics-brand/

loader

لطفا شکیبا باشید ...