1

چگونه اینستای خود را دلیت اکانت کنم

دلیت اکانت دلیت اکانت اینستا حذف دائمی اکانت اینیتا حذف پیج اینستاکرام اینستا گرام حذف اکانت
ثبت شده 3 سال پیش توسط کوثر نازاریان ویرایش شده در 1400/3/15

میخواستم پیجم روحذف دائمی کنم ممنون میشم من را راهنمایی کنید و راه حل بهم بدید 


1 جواب

0
3 سال پیش توسط: پریسا قلی زاده

آموزش/ چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟

این روز‌ها اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های مورد استفاده کاربران تلفن‌های همراه هوشمند است اما شاید به دلایل مختلف شخصی و یا حتی اعتیاد به آن تصمیم بگیرید اکانت خود را حذف کنید. در این مطلب در چند قدم ساده پاک کردن اکانت ابنستاگرام را آموزش می‌دهیم. این مطلب برای پاک کردن اکانت اینستاگرام و نه حذف آن از گوشی است.

از محسن صحافی منتشر شده در ۱۶:۲۰ سه شنبه, ۱۴ آبان , ۱۳۹۲

 6379

 به اشتراک‌گذاریFacebookTwitterپست الکترونیک

پاک کردن اکانت اینستاگرام و یا همان دیلیت اکانت اینستاگرام کار پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه تمام نکات و قواعدی که در متن این آموزش می‌‌خوانید را کاملا رعایت کنید.

پیش از آغاز مراحل پاک کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • پس از پاک کردن اکانت دسترسی به تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی دوباره اکانت غیرممکن خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.
  • پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ساخت اکانتی با‌‌ همان نام کاربری نخواهد بود. ضمنا دیگر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت استفاده کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر قصد استفاده مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در بخش Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.
  • اگر به طور موقت قصد محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به صورت موقت غیرفعال کنید که برای این کار مطابق آموزش غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام در این مطلب از فارنت اقدام کنید.حذف اکانت بدون دسترسی به آن (نداشتن پسورد ورود) امکان‌پذیر نیست.

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام

حالا اگر هنوز هم قصد پاک کردن اکانتتان را دارید طبق قدم‌های زیر عمل کنید:

قدم اول دیلیت اکانت اینستاگرام :

ابتدا روی دکمه قرمز زیر کلیک کنید تا با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت وب‌سایت اینستاگرام شوید. توجه کنید که نمی‌توان با استفاده از خود اپلیکیشن این کار را انجام داد. ممکن است باز شدن صفحه اول به دلیل شلوغی با کمی کندی روبرو باشد که با استفاده از یک اینترنت بهتر و یا مراجعه در وقت دیگر این کار را انجام دهید.

صفحه ویژه اینستاگرام برای پاک کردن اکانت

قدم دوم پاک کردن اکانت اینستاگرام :

در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که قصد حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید تا به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و دوباره به این صفحه مراجعه کنید. بدون نام کاربری و رمز عبور امکان پاک شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به مرحله دوم نیست.

delete Instagram account

 

قدم سوم پاک کردن اکانت اینستاگرام :

حالا وارد صفحه حذف اکانت خواهید شد که شبیه تصویر زیر است:

پاک کردن اکانت ابنستاگرام | How to delete Instagram account
قدم چهارم پاک کردن اکانت اینستاگرام :

اینستاگرام در کادر بالا دلیل پاک کردن اکانت را می‌پرسد و سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به پاک کردن اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید گزینه Something Else را برگزینید. تا کادر وارد کردن مجدد رمز عبور برای شما ظاهر شود.

دیلیت اکانت اینستاگرام

قدم پنجم پاک کردن اکانت اینستاگرام :

حالا پس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Permanently delete my account در پایین صفحه کلیک کنید.

پاک کردن اکانت اینستاگرام | How to delete Instagram account

قدم ششم پاک کردن اکانت اینستاگرام :

سپس اینستاگرام دوباره از شما سوال می‌کند که آیا مطمئن هستید که می‌خواهید اکانت خود را پاک کنید که با تائید این کادر با پیغام زیر روبرو شده و اکانت شما برای همیشه پاک خواهد شد.

دیلیت اکانت اینستاگرام

این یعنی اینکه اگر با تصویر زیر روبرو شدید کار را به درستی انجام داده‌اید و تمام! پس از طی مراحل بالا و مشاهده پیامی که در تصویر قابل مشاهده است اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه آثار آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود. لطفا صبر پیشه کنید!

حذف اکانت اینستاگرام

پاسخ به سوالات و مشکلات رایج پاک کردن اکانت اینستاگرام :

  • پس از پاک کردن اکانت دسترسی به تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی دوباره اکانت غیرممکن خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.

  • پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ساخت اکانتی با‌‌ همان نام کاربری نخواهد بود. ضمنا دیگر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت استفاده کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر قصد استفاده مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در بخش Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.

  • اگر به طور موقت قصد محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به صورت موقت غیرفعال کنید که برای این کار مطابق آموزش غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام در این مطلب از فارنت اقدام کنید.

  • بدون داشتن نام کاربری و رمز عبور راهی برای پاک کردن اکانت وجود ندارد. اگر به ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید، دسترسی دارید برای بازیابی رمز عبور اقدام کنید و اگر به ایمیل هم دسترسی ندارید هیچ راهی برای پاک کردن اکانت شما وجود ندارد.

  • هیچ کسی حتی خود اینستاگرام هم اکانت شما را بدون لاگین نمی‌تواند پاک کند. گزارش و ریپورت کردن انبوه سایر کاربران هم در ‌‌نهایت اگر مورد قبول اینستاگرام واقع شود تنها به بسته شدن اکانت شما منجر می‌شود اما تصاویر و سایر موارد پروفایل شما باقی می‌ماند.

  • با روش بالا اکانت شما پاک می‌شود و هیچ راهی برای بازگرداندن آن وجود ندارد حتی یک ثانیه پس از پاک کردن اکانت! و کلیه آثار آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود.

    پس از حذف کردن اکانت نام کاربری شما موقتاً به instagrammer تغییر خواهد کرد و پس از چند روز اکانت به کلی به همراه کامنت‌ها و لایک‌ها حذف خواهد شد.

  • اکانت فارنت در اینستاگرام را دنبال کنید تا آخرین نکات آموزشی و حیاتی اینستاگرام را از دست ندهید.

 

توجه کنید: لطفا اگر با مشکلی در اینستاگرام مواجه هستید و یا سوالی در زمینه استفاده از ان دارید به مطلب آموزش جامع اینستاگرام مراجعه کنید و ابتدا مطلب را خوانده و اگر سوال شما در میان سوالات رایج نبود در بخش نظرات همان مطلب مطرح کنید. به دلیل فراوانی سوالات و تمرکز بیشتر، در بخش نظرات تنها به سوالاتی که در بخش سوالات رایج انتهای مطلب موجود نبوده و البته در خصوص پاک کردن اکانت اینستاگرام باشد، پاسخ داده می‌شود.!!

این مطلب در تاریخ 10 مهر ماه 1395 با توجه به آخرین تغییرات اینستاگرام بازنویسی شد.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

روش ها [بر روی روش مورد نظر کلیک نمایید ]

 

حذف حساب اینستاگرام

روش حذف اکانت اینستاگرام از طریق مرورگر وب

اینستاگرام از جمله پر طرفدار ترین برنامه های مجازی انتشار عکس می باشد که کاربران فوق العاده زیادی را به خود اختصاص داده تا بتواند موفقیت های زیادی را در زمینه رقابت با سوشیال ها کسب کند تا جایی که می توان از آن به عنوان یک عاداته روزانه کاربران نام برد.

اما خب علی رغم محبوب بودن آن خیلی وقت ها کاربران بنابر دلایلی حالا شاید شخصی و شاید نیز عمومی مثل کسانی که اقدام به دیلیت اکانت تلگرام خود می کنند بخواهند از این شبکه دور باشند و آن را در لیست حذف شده های خود قرار دهند و این بدین معنی می باشد که وقتی اقدام به این کار میکنیم باید توجه داشته باشیم که این کار ما سبب حذف شدن کامل پست ها ، کامنت ها و ... خواهد شد و بدین منزله می باشد که هیچ کاربری دیگر در اینستاگرام شما را پیدا نخواهد کرد.

حذف اکانت اینستاگرام از طریق گوشی ( داخل اپ اینستاگرام)

تا چندی پیش امکان اینکه از داخل خود اپلیکیشن اینستاگرام اکانت خود را حذف کنید فراهم نبود ، به همین دلیل باید از طریق سایت instagram برای حذف اکانت اینستاگرام خود اقدام میکردید ، اما در آپدیت های جدید این اپ امکان حذف از داخل خود برنامه پیاده سازی شد که در ادامه برای شما آن را بیان خواهیم کرد :

اول از همه وارد برنامه اینستاگرام شوید و به قسمت پروفایل خود مراجعه کنید سپس با توجه به تصویر شماره 1 روی آیکون گوشه برنامه کلیک کنید.

delet insta

تصویر شماره - حذف اکانت اینستا از گوشی

در ادامه یک اسلاید جدید برای شما باز می شود که با توجه به تصویر شماره 2 روی settings کلیک کنید.

 حذف اینستا اکانت

تصویر شماره 2 - settings اینستاگرام

طبیعتا با کلیک بر روی settings  برای شما تنظیمات گسترده ای باز می شود اما ما با قسمت help که مطابق تصویر شماره 3 دور آن خط کشیده شده است کار داریم.

حذف اینستاگرام

تصویر شماره 3 - تنظیمات اینستاگرام

تصویر شماره 4 تنظیمات زیر مجموعه help می باشد که با کلیک بر روی گزینه دوم ( help center) ما به حذف اکانت خود ادامه می دهیم.

اینستاگرام

تصویر شماره 4 - تنظیمات help اینستاگرام

بعد از اینکه بر روی help center کلیک کردید وارد یک صفحه مروگر خواهید شد ( البته مرورگر خود اینستاگرام ) که طبق تصویر شماره 5 نیاز هست بر روی گزینه  managing your account کلیک نمایید.

حذف اینستا

تصویر شماره 5 - مدیریت اکانت اینستاگرام

تصویر شماره 6 مارو به مراحل پایانی نزدیک میکنه ، پس روی گزینه دوم یعنی delete your account کلیک کنید.

حذف اکانت اینستاگرام

تصویر شماره 6 - delete instagram account

سپس برای شما صفحه ای باز خواهد شد که شامل دو گزینه می باشد و نیاز هست شما بر روی ( How do I delete my account) گزینه دوم کلیک نمایید تا وارد صفحه دیگر شوید که در گزینه یک بر روی ( the Delete Your Account page ) که با رنگ آبی بلد شده است کلیک کنید.

بعد از این کار نیاز هست وارد اکانت خود شوید ( در کادر های باز شده پسورد و یوزر نیم خود را وارد نمایید)

یک صفحه برای شما باز می شود که از شما دلیل حذف اکانتتان را می پرسد ( منوی کشویی ) یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید ، و در پایین همان کادر دوباره پسورد خود را وارد نمایید و سپس بر روی کادر قرمز کلیک کرده و حساب خود را در آخرین مرحله حذف کنید.

آموزش مرحله ای پاک کردن اکانت اینستاگرام

مرحله اول اشاره به این موضوع دارد که در داخل اپ اینستاگرام عنوانی به نام دلیت اکانت وجود ندارد یعنی شما باید همانند حذف اکانت های تگلرام دست به دامن سایت اینستاگرام شوید.

پس با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت اینستاگرام شوید (البته پس از مشاهده کامل آموزش).

اینجا کلیک کنید

 

مرحله دوم در دو صورت می باشد که ابتدا شاید از شما عنوان های ورد (username & password) را بخواهد و شاید نیز مستقیم به اکانت شما متصل شود.

delete my account instagram

چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم ؟

در مرحله سوم وارد قسمت اصلی حذف اکانت یعنی منوی دلیت اکانت خواهید شد.

 نحوه حذف اکانت اینستاگرام

پاک کردن اکانت اینستاگرام

مرحله چهارم که لول بعدی ما می باشد باید در قسمتی که سوال پرسیده  که دلیل این کار ما (حذف اکانت اینستاگرام) چیست باید یک گزینه زا با کلیک بر روی کادر مشخص شده انتخاب نمایید.

دلیت اکانت اینستاگرام

روش حذف دائمی اکانت اینستاگرام

در مرحله پنجم برای شما یک گزینه به عنوان پسورد فعال خواهد شد که با درج پسورد اینستاگرام تان می توانید وارد مرحله آخر حذف اکانت خود شوید.

از بین بردن اکانت اینستاگرام

آموزش حذف اکانت اینستاگرام مرحله به مرحله

پس از اینکه پسورد خود را نهایی کردید به قسمت نهایی یعنی کادر قرمز رنگ مراجعه نمایید و بر روی آن کلیک کنید و پس از نمایش اعلان اطمینان بر روی گزینه OK کلیک نموده تا اکانت شما حذف شود.

روش حذف اکانت اینستاگرام

نحوه دلیت اکانت اینستاگرام

 

چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

در یک نگاه

این چگونه به شما می آموزد چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت دائمی حذف کنید. پس از حذف حساب کاربری ، عکس ها ، فیلم ها ، دنبال کنندگان و تمام داده های حساب دیگر برای همیشه از بین می روند و دیگر نمی توانید دوباره از همان نام کاربری استفاده کنید. از طرف دیگر ، اگر نمی خواهید عکس های خود را حذف کنید ، می توانید به جای آن ، حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید.

۱. دیلیت اکانت اینستاگرام در موبایل

چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۱. اینستاگرام را باز کنید.

ابتدا برنامه اینستاگرام رو باز کنید. اگر قبلاً وارد برنامه شده باشید ، انجام این کار شما را به صفحه اصلی سوق می دهد.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۲. روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید.

در گوشه پایین سمت راست صفحه (عکس پروفایل) ضربه بزنید. این کار شما را به صفحه پروفایلتان منتقل می کند.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۳. روی سه نوار افقی در بالا سمت راست ضربه بزنید.سپس در پایین منو گزینه Settings را انتخاب کنید.

سپس به نماد چرخ دنده در پایین صفحه ضربه بزنید. این کار شما را به صفحه تنظیمات اینستاگرام منتقل می کند.


۴. به پایین حرکت کرده و روی Help یا کمک ضربه بزنید.


۵. روی Help Center یا مرکز کمک ضربه بزنید.اکنون مرورگر شما صفحه جدیدی باز می کند.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۶. روی Managing Your Account ضربه بزنید.

 این گزینه دوم در نزدیکی بالای صفحه است.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۷. روی گزینه ی Delete your Accont ضربه بزنید.

این گزینه دوم در صفحه است.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۸. روی گزینه How do I delete my account ضربه بزنید.

این صفحه با اطلاعات بیشتر گسترش می یابد.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۹. روی “the Delete Your Account page” که به رنگ آبی برجسته است ، ضربه بزنید.

بخش یک از مراحل حذف دائمی حساب اینستاگرام شما است.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۱۰. وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

 اطلاعات حساب؛نام کاربری (یا آدرس ایمیل) و رمز عبور خود را وارد کنید ، سپس روی ورود به سیستم ضربه بزنید.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۱۱. دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید.

در این قسمت شما باید دلیل دیلیت اکانت اینستاگرام تون رو انتخاب کنید.برای این کار روی منوی کشویی ضربه بزنید و دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید.

  • اگر نمی خواهید دلیلی بیان کنید ، چیز دیگری (something else) را انتخاب کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram


۱۲. رمز عبور خود را دوباره وارد کنید.

یک بار دیگر گذرواژه‌تان را در قسمت متن قرار دهید تا تأیید کنید که می‌خواهید دائماً حساب خود را حذف کنید.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۱۳. بر روی Permanently delete my account ضربه بزنید.

با این کار یک پنجره بازشو باز می شود و شما را تأیید می کند.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۱۴. روی ok ضربه بزنید.

 حساب شما به طور دائم حذف شده است.


۱. دیلیت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر و ویندوز

چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۱. در یک مرورگر وب به https://help.instagram.com بروید.

توجه داشته باشید که حذف حساب اینستاگرام شما دائمی است. پس از اتمام ، دیگر نمی توانید به نام کاربری یا هر عکس یا فیلم از حساب خود دسترسی پیدا کنید.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۲. روی روی Managing Your Account کلیک کنید.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۳. روی Delete your Accont کلیک کنید.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۴. روی عنوان How do I delete my account بزنید.

این صفحه با اطلاعات بیشتر گسترش می یابد.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۵. روی the Delete Your Account page که به رنگ آبی برجسته است ، کلیک کنید.

این در بخش 1 از مراحل حذف دائمی حساب شما است.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۶. وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

حالا نام کاربری (یا آدرس ایمیل) و رمز عبور خود را وارد کنید ، سپس روی ورود به سیستم ضربه بزنید،تا وارد حساب کاربریتون بشید.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۷. دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید.

روی منوی کشویی کلیک کنید و دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید.

  • اگر نمی خواهید دلیلی بیان کنید ، کافیه گزینه چیز دیگری (something else) را انتخاب کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۸. رمزعبور خود را دوباره وارد کنید.

یک بار دیگر گذرواژه‌تان را در قسمت متن قرار دهید تا تأیید کنید که می‌خواهید دائماً حساب خود را حذف کنید.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۹. بر روی Permanently delete my account کلیک کنید.

پنجره پاپ آپ را باز می کند و از شما می خواهد تا تأیید کنید.


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم + حذف دائمی اکانت Instagram

۱۰. روی ok ضربه بزنید.

 تبریک! حساب شما به طور دائم حذف شده است.

جمع بندی

اگر مراحل بالا را به درستی رفته باشید دیلیت اکانت اینستاگرام شما با موفقیت انجام شده است و حالا شما هیچ حسابی در اینستاگرام ندارید. پس از حذف حساب دائمی اینستاگرام تمامی اطلاعات شما که در اکانت خود داشته اید پاک خواهند شد که این اطلاعات شامل پست و استوری ها، دایرکت ها و هر اطلاعاتی که مربوط به شما است می باشد.

گاهی اوقات قصد این را داریم که اکانت خود را در اینستا حذف کنیم اما رمز خود را فراموش کرده ایم و قصد بازیابی اکانت اینستاگرام را داریم تا بتوانیم اکانت اینستاگرم خود را دیلیت کنیم. اگر شماهم جزو این دسته افراد هستید باید بگم اصلا نگران این موضوع نباشید؛زیرا در چگونه به این موضوع به طور کامل پرداخته ایم و میتوانید به صفحه مورد نظر برای بازیابی مراجعه کنید.

سوالات متداول

آیا دیلیت اکانت اینستاگرام فقط از طریق موبایل امکان پذیرست؟

خبر، شما میتوانید حذف اکانت اینستاگرام خود را هم از طریق موبایل و تبلت و هم کامپیوتر انجام دهید.

آیا پس از حذف اکانت دائمی اینستاگرام همه عکس ها و ویدوی ها حذف خواهند شد؟

بله، پس از دیلیت اکانت اینستاگرام به طور دائمی؛ تمامی عکس ها و پست های شما پاک خواهد شد و غیر قابل بازگردانی هستند.

آیا پس از دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام پیام های دایرکت حذف خواهند شد؟

بله، پس از این که شما حساب اینستاگرامی خود را حذف کنید تمامی اطلاعات دایرکت شما پاک خواهد شد.

آیا پس از حذف حساب اینستاگرام برای فالوور های من پیامی ارسال میشود؟

خیر، پس از دیلیت اکانت شما در اینستاگرام پیغامی برای دنبال کنندگان شما ارسال نخواهد شد و اسم شما در دایرکت instagrammer تغییر پیدا میکند.

اشتراک گذاری مطلب:

اگر در منوی تنظیمات اینستاگرام چرخیده باشید، حتما متوجه شده‌اید که داخل تنظیمات گزینه‌ای برای پاک کردن اکانت اینستاگرام وجود ندارد. این قسمت از فرمول برای کسانی است که قصد پاک کردن اکانت ایستاگرام خود را برای همیشه دارند.

ابتدا منوی تنظیمات را باز کنید و به بخش help بروید. داخل این بخش گزینه help center را انتخاب کنید تا مرورگرتان باز شود و از اپلیکیشن خارج شوید. حالا ابتدا “managing your account” و بعد “delete your account” را بزنید. سپس روی “how do I delete my account” کلیک کنید و با استفاده از لینک آبی رنگ وارد صفحه‌ی “delete your account” شوید. در این قسمت لازم است از پایین صفحه یک دلیل برای پاک کردن اکانتتان انتخاب و بعد گذرواژه خود را وارد کنید.

بیشتر بخوانید:
چگونه اکانت اینستاگرام را غیرفعال یا حذف کنیم؟

یادتان باشد بعد از پاک کردن اکانت اینستاگرام به این روش، دیگر راهی برای برگرداندن اکانت وجود ندارد، اما می‌توانید قبل از این کار با استفاده از راهی که در قسمت قبلی فرمول برای بکاپ گرفتن از اطلاعات اینستاگرام به شما یاد دادیم، تمام اطلاعات اینستاگرامتان را توسط یک ایمیل از اینستاگرام به صورت یکجا دریافت کنید.

چطور اکانت اینستاگرام را برای همیشه پاک کنیم ... - Digikala

دیلیت اکانت اینستاگرام ؛ آموزش حذف اکانت اینستا زیر یک ...

loader

لطفا شکیبا باشید ...