0

ابزار hootsuiteچیست؟

ابزار hootsuite شناسایی hoot suite Hoot suite معرفیhoot suite Hootsuite چیه کاربردhootsuite
ثبت شده 3 سال پیش توسط کوثر نازاریان ویرایش شده در 1400/3/11

می خوام بدونم این ابزار چیه و توی چه تیمی به کار برده میشه و چه استفاده هایی داریم ممنون میشم به سوالم جواب بدید

ابزار hootsuiteچیست؟

2 جواب

-1
3 سال پیش توسط: کوثر نازاریان

در دنیایی که سرعت انجام کار ها به شدت بالاست، برای پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ کسب و کار چه راهکاری وجود دارد؟ در حال حاضر ابزار های فراوانی وجود دارند که توسط آن ها می توان در زمان صرفه جویی کرد. تعداد این ابزار ها که شما را در سئو سایت و یا بهبود شبکه های اجتماعی کمک می کند بسیار هستند. شما باید با توجه به نیاز خود آن ها را جست و جو کنید و از خدماتشان بهرمند شوید. در این مقاله می خواهیم بگویم که  سایت HootSuite چیست و چه راهکار هایی به ما پیشنهاد می کند؟ در نظر داشته باشید که برای دسترسی به تمامی امکانات ابزار Hootsuite باید نسخه پریمیوم آن ها را خرید کنید. برای پرداخت های ارزی شما می توانید از ایرانیکارت کمک بگیرید

سایت HootSuite چیست ؟

سایت HootSuite یک برنامه فوق العاده مفید برای مدیریت رسانه های اجتماعی است. این برنامه که اغلب به عنوان سیستم یا ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی شناخته شده است، به شما امکان می دهد چندین پروژه را همزمان ببینید و نظرات مشتریان را کنترل کنید. شما می توانید پست های جدید را ارسال کنید، پاسخ ها را بخوانید، پیام ها را برنامه ریزی کنی ، آمار را مشاهده کنید و موارد دیگر… بسیاری از برند های بین المللی – از جمله کوکاکولا و سونی موزیک – از این روش برای صرفه جویی در زمان بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

مزیت استفاده از Hootsuite

حال که می دانید کاربرد سایت HootSuite چیست ، بد نیست با مزیت های استفاده از این پلتفرم آشنا شوید. در ادامه به برخی از قابلیت های این سایت اشاره خواهیم کرد:

  • چندین رسانه های اجتماعی را در یک مکان رصد کنید

شاید مهمترین دلیل استفاده از سایت HootSuite برای برند شما این باشد که به شما امکان می دهد چندین شبکه رسانه اجتماعی را در یک مکان مدیریت کنید. دیگر به خاطر سپردن رمزهای عبور یا وارد شدن به هر سایت به صورت جداگانه از روند کاری شما حذف می شود.

با Hootsuite می توانید پست های جدید را ارسال کنید، پاسخ ها را مرور کنید و به پایگاه مشتری خود در بیش از سی و پنج شبکه اجتماعی محبوب دسترسی داشته باشید. برخی از این شبکه های اجتماعی شامل موارد زیر است:

EvernoteEdocrTwitter

TumblrStorifyFacebook

InstagramSlideshareLinkedIn

StumbleUponMailChimpFoursquare

Via.meFlickrWordPress blogs

Get SatisfactionRedditVimeGet SatisfactionRedditVimeo

سایت HootSuite چیست

  • برنامه ریزی پیشرفته برای پست ها

دلیل مهم دیگر استفاده از Hootsuite این است که به شما امکان می دهد پیام ها را از قبل در پست کردن در پلتفرم های مورد نظر خود ، برنامه ریزی کنید. این مساله باعث می شود که یک استراتژی قوی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. در نهایت داشتن استراتژی باعث می شود که مخاطبان به برند شما وفادار بمانند و محتواهای شما را دنبال کنند.

در این پلتفرم لیست شبکه اجتماعی های خود و تقویم زمانی را مشخص کنید. محتواهای از پیش تعیین شده را برای هر شبکه ی اجتماعی قرار دهید. دیگر موارد را به ابزار Hootsuite بسپارید.

  • مشاهده آسان آنالیز داده های شما

ویژگی آنالیز داده به فرد به شما نمای کاملی از عملکرد استراتژی رسانه های اجتماعی خود می دهد. این ابزار تمامی کلیک های شبکه های اجتماعی شما ردیابی می کند و آنها را در یک مجموعه نمودارهای خوانا ارائه می دهد. علاوه بر این، ابزار Hootsuite امکان داشتن نسخه ی چاپی این گزارش ها و گزارش هایی برای بهبود روند کاری شما پیشنهاد می دهد. به صورت کلی این سایت تمامی امکانات باعث صرفه جویی در زمان خواهد شد.

  • گوش دادن به مخاطب از طریق شبکه های اجتماعی

یک روش عالی برای برقراری ارتباط با پایگاه مشتری خود گوش دادن نظرت آن ها در شبکه های اجتماعی است، حتما به کامنت ها توجه داشته باشید، آن ها را رصد کنید و به نیاز های مشتریان پاسخ بدهید. می توانید توسط ابزار Hootsuite یک سری کلید واژه ها را تعریف کنید و سپس آماری از کسانی که به یک موضوع خاص اشاره کرده اند را داشته باشید. این روش شما را در بهبود خدمات مشتریان کمک خواهد کرد.

  • مدیریت آسان امور مشتریان

یکی از دلایلی که بسیاری از شرکت ها از شبکه های اجتماعی فراری هستند این است که آن ها نمی توانند به صورت مناسبی به نیاز های مشتریان خود پاسخ بدهند. همانطور که پیش تر گفتیم در Hootsuite می توانید سوالات مشتریان خود را مشاهده کنید. همچنین می توانید لیستی از سوالات متداول در نظر بگیرید که هر زمان مشتری آن ها را پرسید، پاسخ به صورت خودکار برایش ارسال شود.

هزینه ی استفاده از ابزار Hootsuite

به طور کلی این سایت 3 پلن کاری با دسترسی های متفاوت به شما پیشنهاد می کند، برای هر کدام از این پلن ها شما می توانید نسخه ی رایگان 30 روزه را داشته باشید:

پلن حرفه ایپلن تیمپلن بیزینس

29 دلار ماهیانه129 دلار ماهیانه599 دلار ماهیانه

ابزار های اصلی برای بازاریابی شبکه های اجتماعیابزار های بیشتر برای بازریابی گروهیدسترسی پیشرفته برای تیم های بزرگ

دسترسی به 10 پروفایل در شبکه های اجتماعیدسترسی به 20 پروفایل در شبکه های اجتماعیدسترسی به 35 پروفایل در شبکه های اجتماعی

 

 

ابزار hootsuiteنحوه پرداخت هزینه های Hootsuite

حال که که می دانید HootSuite چیست ؟ شاید نحوه ی پرداخت در این سایت برایتان سوال باشد. برای پرداخت هزینه های سایت Hootsuite و دسترسی به امکانات پریمیوم، باید به یکی از کارت های اعتباری ویزا کارت یا مستر کارت و یا کیف پول های الکترونیکی نظیر پی پال دسترسی داشته باشید. به روش این پرداخت ها را توسط ایرانیکارت انجام دهید. مرد اول اینکه پیشتر دارای حساب هستید و ما برای شما شارژ حساب پی پال یا شارژ کارت اعتباری شما را انجام می دهیم. مورد دیگر این است که شما می خواهید افتتاح حساب پی پال یا ویزا کارت داشته باشید اما به دلیل تحریم ها به این حساب ها دسترسی ندارید و ما اینکار را برای شما انجام می دهیم  بهترین روش این است که اگر شما نیاز مداومی به پرداخت ندارید و تنها برای یک یا دو سایت به پرداخت ارزی نیاز دارید، کار را از صفر تا صد به ما بسپارید و برای اینکار حساب جدیدی باز نکنید.

 

در این مقاله گفتیم که HootSuite چیست ؟ با ابزار Hootsuite و امکانات پیشرفته ی آن آشنا شدید. اگر شما یک دیجیتال مارکتر حرفه ای باشید و قدرت کسب و کار شما به حدی است که نیاز به حضور مداوم در شبکه های اجتماعی داشته باشد، این ابزار به کمک شما خواهد آمد. در صورتی که پیش تر از این ابزار استفاده کردهاید نظرات خود را با دیگر کاربران ایرانیکارت در میان بگذارید.

نظارت بر شبکه‌های اجتماعی:

جریان‌های ذکر شده جدید، دنبال کنندگان و پسندیدن‌ها به شما کمک می‌کند، تا در جریان هرگونه تعامل با حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود باشید، بنابراین نظارت بر چندین حساب و انواع مختلف تعاملات را برای مدیران جامعه آسان می‌کند.

این جریان‌ها اجازه می‌دهد تا همه‌ی ذکرها، در چندین سیستم عامل، در یک مکان ظاهر شوند. جریان‌ها نامحدود و قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید موارد مهم را پیگیری کنید.

تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی:

Hootsuite تعدادی از ویژگی‌های تجزیه و تحلیل داخلی را ارائه می‌دهد.

شما در این ابزار قادر خواهید بود عملکرد را در طول زمان بررسی کرده و دوره‌های زمانی مختلف را برای هر یک از حساب‌های شبکه‌های اجتماعی که در این سیستم عامل متصل شده‌اید مقایسه کنید.

به عنوان مثال، عملکردBrandwatch  در ژانویه به این صورت بود که ما تعداد توییت‌های متعلق به خود را افزایش دادیم، 126 دنبال کننده جدید گرفتیم و در مقایسه با دسامبر تعامل توییتر را افزایش دادیم.

مشترکین Hootsuite و Brandwatch می‌توانند با اتصال داده‌های Brandwatch به Hootsuite و مشاهده داشبوردهای مختلف، حتی فراتر از این هم پیش روند .

این ابزار به مدیران شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند همه چیز را در یک مکان مشاهده کنند.

همکاری تیمی:

Hootsuite امکان ارسال یک پیام به صندوق پیام خصوصی چندین حساب شبکه‌های اجتماعی در سیستم عامل‌های مختلف ارائه می‌دهد، به این معنی که همه آنها در یک مکان ظاهر می‌شوند.

مدیران شبکه‌های اجتماعی می‌توانند اعضای تیم را به هر پیام اختصاص دهند تا مطمئن شوند هیچ سوالی بی پاسخ نمی‌ماند.

این یک ویژگی جالب برای تیم‌های بزرگ‌تر است که هر روز حجم بالایی از درخواست‌ها را از مشتریان و کاربران دریافت می‌کنند.

خدمات مشتری:

خدمات مشتری به طور منظم از همکاری تیمی پیروی می‌کند. با استفاده از ترکیبی از جریان‌ها و ویژگی صندوق ورودی، تیم‌های اجتماعی می‌توانند به شکایات و رضایت مشتری خود بدون ایجاد هیچ مشکلی از جمله گم شدن پیام‌ها پاسخ دهند.

تجارب منفی خدمات به مشتری می‌تواند برای ماندگاری مشتری که به سختی می‌تواند این موضوع را نادیده بگیرد، سخت و یا حتی غیر ممکن باشد.

https://www.iranicard.ir/blog/hootsuite-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AC/

 

https://rezabarati.ir/%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-hootsuite-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

0
2 سال پیش توسط: سهیل دهقانی

با PayPal میتوانید بدون آن که هر بار اطلاعات مالی خود را وارد کنید پرداخت ها را امن تر، سریعتر و آسان تر انجام دهید. در حال حاضر 173 میلیون نفر از PayPal برای خرید از میلیون ها سایت در سراسر جهان، در 202 کشور و با 21 ارز مختلف استفاده می کنند. فقط با یک کلیک میتوانید با استفاده از PayPal، تقریباً برای هر کسی در هر کجای دنیا پول ارسال کنید و تنها چیزی که نیاز دارید آدرس ایمیل یا شماره تلفن گیرنده است. در ادامه با نحوه افتتاح حساب پی پال، شارژ حساب پی پال و خرید با پی پال با ما همراه باشید. 

افتتاح حساب پی پال 

به دلیل وجود تحریم ها در ایران خرید و افتتاح حساب پی پال با موانعی رو به رو است. مجموعه اول پرداخت امکان ساخت حساب پی پال با مناسب ترین هزینه را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است و کاربران میتوانند با استفاده از آن به خرید آنلاین یا نقد درآمد های ارزی بپردازند. این حساب ها با استفاده از ویزا یا مسترکارت وریفای می شوند. اول پرداخت در صورتی که پی پال شما لیمیت شود مدارکی دال بر سکونت شما در خارج از ایران ارائه می دهد. 

هزینه ساخت حساب پی پال در اول پرداخت با پکیج های مختلفی ارائه میشود که در لیست سفارشات قابل انتخاب می باشد. دو نوع اکانت پی پال وجود دارد که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند آن را داشته باشند. حساب Personal و حساب Business. ساخت حساب های پی پال بین ۲ تا ۷ روز کاری زمان میبرد. مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب پی پال شامل اسکن پاسپورت خود یا شخصی که میخواهید حساب به نام او حساب باز شود می باشد. 

شارژ حساب پی پال 

اول پرداخت امکان شارژ حساب پی پال را نیز فراهم کرده است. برای ثبت سفارش شارژ حساب پی پال کافی است وارد اکانت اول پرداخت خود شوید و در پنل کاربری مبلغ محصول و نوع ارز (دلار، یورو و پوند)، ایمیل حساب کاربری پی پال را وارد کنید. برای خرید پی پال به ایمیل متصل به حساب پی پال گیرنده یا لینک حساب کاربری به آدرس paypal.me گیرنده و یا invoice نیاز است. 

با استفاده از خدمات مجموعه اول پرداخت می‌توانید نسبت به خرید پی پال خود اقدام کنید. کاربرانی که حساب پی پال دارند و مایل به خرید آنلاین با حساب شخصی خود هستند می توانند به راحتی با شارژ حساب پی پال خود اقدام به خرید نمایند. اول پرداخت یک منبع مطمئن برای ارائه ی سرویس خرید پی پال است و در کمترین زمان ممکن و با بهترین نرخ و کمترین کارمزد آن را انجام می دهد. شما می توانید حساب پی پال خود را به صورت دلار یا یورو یا پوند شارژ کنید. 

نحوه خرید با پی پال 

پی پال روشی امن و آسان برای خریدهای آنلاین است و بیشتر سایت های آنلاین گزینه پرداخت با پی پال را ارائه داده اند. با اول پرداخت میتوانید به راحتی خریدهای آنلاین بین المللی خود را در سریع ترین زمان ممکن و امن انجام دهید یا اگر در سایت های خارجی مشغول کسب درآمد هستید درآمدهای خود را از طریق پی پال نقد کنید. برای خرید با پی پال حتما نیازی به داشتن حساب پی پال ندارید. کافی است وارد اکانت اول پرداخت خود شوید و در پنل کاربری خود مبلغ محصول و لینک سرویس یا محصول موردنظر را وارد کنید و گزینه ثبت سفارش را بزنید.  

loader

لطفا شکیبا باشید ...