0

ژل الیاکسین چیست؟

ژل الیاکسین چیست؟ ژل الیاکسین ژل لب انواع ژل لب ژل الیاکسین لب ژل الیاکسین ساخت کجاست؟
ثبت شده 3 سال پیش توسط عسل غضنفری ویرایش شده در 1400/3/15

میخوام بدونم که ژل الیاکسین چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

ژل الیاکسین چیست؟

1 جواب

0
3 سال پیش توسط: fsddff766

همه چیز در مورد ژل های ژل الیاکسین

داشتن چهره‌ای زیبا و ایده‌آل تاثیر بالایی در اعتماد به نفس افراد و در نتیجه زندگی آن‌ها خواهد داشت. به همین دلیل افراد بسیاری به دنبال روش‌های متعدد جهت جوان‌سازی و زیباسازی پوست و صورت خود هستند. از جمله محبوب‌ترین این روش‌ها تکنیک‌های تزریقی است؛ چرا که به صورت کاملا غیر تهاجمی بوده و نتایج مثبت حاصل از آن‌ها سریعا مشاهده می‌شوند. در بین تکنیک‌های تزریق نیز تزریق ژل توانسته توجه عموم پزشکان و داوطلبان اقدامات زیبایی را به خود جلب کند. اما موضوعی که در خصوص تزریق ژل اهمیت پیدا می‌کند انتخاب ژل باکیفیت و متناسب با هدف بیمار است. ژل آلیاکسین یکی از ژل‌هایی است که این روزها توانسته به دلیل مزایا و کیفیت بالایی که دارد مورد پسند واقع گردد.

برای آشنایی بیشتر با فیلر aliaxin قصد داریم تا در این مقاله به معرفی بیشتر آن بپردازیم. همراه ما باشید تا به پاسخ سوال‌های خود از قبیل قیمت فیلر الیاکسین چه قدر است؟ ژل الیاکسین ساخت کجاست؟ و غیره برسید. کلینیک پوست و مو رز با حضور دکتر رضا روحانی یکی از معتبرترین کلینیک‌های زیبایی است که می‌توانید به منظور تزریق ژل آلیاکسین به آن مراجعه کنید.

فیلر الیاکسین aliaxin چیست ؟

افراد متقاضی دوست دارند قبل از استفاده از یک فیلر اطلاعات لازم را در مورد آن به دست آورند. فیلر آلیاکسین یکی از ژل‌های قابل جذب موجود در بازار است که با هدف زیبایی و جوان‌سازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین موارد استفاده این ژل می‌توان به رفع چین و چروک صورت، فرم دهی لب و حجم‌دهی برخی از قسمت‌های صورت مثل گونه و چانه اشاره کرد. آنچه سبب شده ژل آلیاکسین مورد توجه پزشکان و بیماران قرار بگیرد ساختار طبیعی آن است. اصلی‌ترین ماده سازنده این ژل هیالورونیک اسید بوده و هیچ گونه آسیب و عارضه جانبی برای مصرف‌کننده به وجود نخواهد آورد. به زبان علمی‌تر می‌توان گفت الیاکسین منشا غیر حیوانی دارد. به این صورت که از تخمیر باکتری در محیط آزمایشگاهی تولید می‌شود.

 

کاربرد ژل برند الیاکسین

ژل آلیاکسین با توجه به ساختار و ترکیباتی که دارد توانسته در حوزه‌های مختلف زیبایی و جوان‌سازی صورت مورد استفاده قرار بگیرد. در حالت کلی کاربردهای فیلر aliaxin را می‌توان در سه دسته تقسیم‌بندی کرد. این سه گروه عبارتند از:

  • از بین بردن چین و چروک

اولین نشانه‌های پیری پوست خطوط و چروک‌هایی هستند که بر روی آن ظاهر می‌شوند. ژل آلیاکسین گزینه بسیار خوبی برای از بین بردن چروک‌های خط خنده (نازولابیال)، اطراف دهان، خط اخم، خطوط روی پیشانی و چین و چروک ناحیه گردن و شقیقه است.

  • حجم دهی برخی اجزای صورت

گاهی اوقات اعمال برخی تغییرات بسیار زیر و کوچک بر روی صورت می‌توانند نتایج فوق‌العاده‌ای را در زیبایی افراد رقم بزند. به عنوان مثال ژل آلیاکسین برای لب، گونه‌، چانه و … می‌تواند تغییری محسوس در زیبایی افراد گردد.

  • رفع کبودی و گودی زیر چشم

افرادی هستند که به صورت ارثی و یا در نتیجه بالا رفتن سن دچار سیاهی و یا گودی در اطراف و زیر چشم می‌شوند. در این شرایط می‌توان از ژل آلیاکسین برای زیر چشم استفاده کرده و از نتایج و مزایای آن بهره برد.

 

 انواع ژل آلیاکسین

در حال حاضر انواع مختلفی از ژل آلیاکسین تولید و در اختیار مصرف‌کننده قرار گرفته است. هر یک از این انواع توسط شرکت‌های مختلف در کشور‌های مختلف دنیا ساخته می‌شوند. انواع ژل آلیاکسین شامل موارد زیر است:

  • آلیاکسینSR، گزینه‌ای مناسب برای فرم‌دهی صورت با ماندگاری بالا
  • آلیاکسینFL، گزینه‌ای مناسب برای از بین بردن خطوط اخم و لبخند و همچنین فرم‌دهی به لب با قابلیت آب‌رسانی به پوست
  • آلیاکسینGP، قابل استفاده در طیف گسترده‌ای از مشکلات پوستی صورت
  • آلیاکسینEV، گزینه مناسب برای حجم دهی نواحی مختلف صورت

مزیت استفاده از ژل آلیاکسین Aliaxin

بدون شک آنچه سبب شده تا استفاده از ژل آلیاکسین در حوزه زیبایی و جوان‌سازی پوست به یکی از محبوب‌ترین روش‌ها تبدیل شود مزایایی است که با خود به همراه دارد. از جمله مهم‌ترین مزایای تزریق ژل آلیاکسین برای کاندیدهای انجام آن عبارتند از:

  • عوارض جانبی بسیار جزئی
  • ایجاد حالتی طبیعی و زیبا
  • بدون درد بودن مراحل تزریق
  • عدم نیاز به گذراندن دوره نقاهت
  • عدم مشاهده حساسیت‌های پوستی بعد از تزریق
  • ماندگاری بالای نتایج حاصله
  • کمک در آبرسانی به بافت‌های پوست
  • بالا بردن خاصیت ارتجاعی پوست
  • امکان استفاده از ژل آلیاکسین برای لب، چانه، گونه، زیر چشم و سایر نواحی صورت

توجه داشته باشید که تمامی این مزایا در صورتی مشاهده خواهند شد که به یک کلینیک معتبر و شناخته شده در این زمینه مراجعه کنید. چرا که در غیر این صورت نه تنها نمی‌توان نتایج مثبتی را مشاهده کرد بلکه عوارض جانبی بیشتری بروز پیدا خواهند کرد.

کاندید مناسب تزریق ژل آلیاکسین

ژل آلیاکسین به دلیل اینکه از مواد طبیعی تشکیل شده‌ دارای خطر و عارضه جانبی خاصی نیست. بنابراین به طور تقریبی تمامی افراد می‌توانند از مزایای این ژل استفاده کنند. برای اینکه بدانید کاندید مناسب برای تزریق ژل آلیاکسین هستید لیستی از افرادی را که بهتر است از آن استفاده نکنند را تهیه کرده‌ایم.

  • وجود عفونت یا التهاب در محدوده تزریق
  • افراد مبتلا به بیماری‌های مربوط به سیستم ایمنی بدن
  • افراد مبتلا به بیماری‌های پاتولوژیک پوستی
  • زنان باردار و شیرده

در کنار این موارد برای اینکه به طور قطع از قرار گرفتن در لیست کاندیدهای مناسب به منظور تزریق ژل آلیاکسین مطلع شوید توصیه می‌شود با پزشک متخصص در این زمینه قبل از اقدام به هر کاری مشورت کنید.

نتایج استفاده از ژل الیاکسین

قطعا آنچه سبب شده تا ژل‌­های آلیاکسین از محبوبیت بالایی بین مصرف‌کنندگان برخوردار باشند مزایا و نتایج مثبتی است که با خود به همراه دارند. نتایج حاصل از تزریق این ژل بلافاصله بعد از جلسه درمانی قابل مشاهده بوده و ماندگاری نسبتا خوبی را دارا است. از طرفی دیگر این ژل در چهار فرمولاسیون با وزن مولكولی مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. به طوری که هر یک از این ترکیبات برای ایجاد نتایج مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال تزریق ژل لب آلیاکسین با توجه به اینکه برای فرم‌دهی لب استفاده می‌شود و یا حجیم سازی آن نتایج متفاوتی را خواهد داشت. به منظور مشاهده بهترین نتیجه ممکن و ایجاد ظاهری ایده‌ال و زیبا توصیه می‌شود حتما در انتخاب کلینیک و پزشک برای این منظور دقت و توجه کافی را داشته باشید.

عوارض احتمالی استفاده از ژل آلیاکسین

بعد از اینکه به پاسخ سوال در مورد ژل آلیاکسین چیست پرداخته‌ شد و با مزایای آن آشنا شدید موضوعی که ذهن افراد را به خود درگیر می‌‌کند عوارض جانبی احتمالی ناشی از آن است. در زیر به چند مورد از مهم‌ترین این عوارض احتمالی پرداخته شده است:

  • ایجاد التهاب‌های پوستی
  • ایجاد تورم و قرمزی در پوست
  • احساس درد حین تزریق
  • احتمال کبودی در نواحی تزریق

توجه داشته باشید که در صورت رعایت تمامی نکان ایمنی و انتخاب یک کلینیک معتبر و استاندارد نیازی به نگرانی بابت بروز این عوارض جانبی با شدت زیاد نخواهد بود. توصیه می‌شود افرادی که شاهد عوارض جانبی بسیار شدید و آزاردهنده‌ای شدند سریعا موضوع را با پزشک خود درمیان بگذارند.

هزینه تزریق ژل الیاکسین

قیمت ژل آلیاکسین با تغییرات ارزی کشور دچار نوسان می‌شود. چرا که این ژل محصولی از کشور سوئیس بوده و جز محصولات وارداتی به حساب می‌آید. همچنین با توجه به ناحیه‌ای که قصد تزریق ژل را دارید و حجم ژل مورد نیاز هزینه‌ها می‌توانند تغییر کنند. علاوه بر تمامی این موارد کلینیک‌ها طبق کیفیت خدماتی که در حین درمان ارائه می‌دهند و همچنین اجرت پزشک قیمت‌های مختلفی را برای تزریق ژل تعیین می‌کنند. تمامی این موارد در کنار هم سبب شده‌اند تا نتوان یک قیمت ثابت و مشخصی را برای تزریق ژل عنوان کرد. کلینیک تخصصی پوست و مو رز یکی از بهترین‌ها در حوزه‌های مختلف زیبایی و به خصوص تزریق ژل است. در صورت تمایل به دریافت خدمات تزریق ژل الیاکسین قیمت مناسب می‌توانید با مشاور زیبایی ما تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

https://roz-clinic.com/%DA%98%D9%84-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D9%86/

 
 
loader

لطفا شکیبا باشید ...