0

هتل های پنج ستاره تهران

هتل پنج ستاره در تهران بهترین هتل های تهران هتل برتر در تهران برترین هتل تهران اقامت در هتل های تهران هزینه هتل پنج ستاره تهران
ثبت شده 3 سال پیش توسط عسل غضنفری ویرایش شده در 1400/3/15

هتل های پنج ستاره تهران کدوم هستند؟ ممنون میشم اگه میدونید بگید

هتل های پنج ستاره تهران

1 جواب

0
3 سال پیش توسط: fsddff766

کدام یک از هتل های 5 ستاره تهران برای اقامت مناسبند؟بهترین هتل های 5 ستاره تهران کدامند؟ امکانات هتل های پنج ستاره تهران به همراه قیمت و آدرس را اینجا بخوانید

بهترین هتل های 5 ستاره تهران

 

تهران هتل خوب کم ندارد، بسیاری از افراد در سفر به پایتخت، به دنبال اقامت و رزرو هتل های 5 ستاره تهران هستند، چرا که می‌خواهند از کیفیت محل اقامت خود اطمینان داشته باشند. برای این‌کار مشاوره با یک مرکز رزرو هتل آنلاین با کارشناسان حرفه‌ای مانند علاءالدین تراول می‌تواند بسیار به شما کمک کند. شاید برایتان سوال باشد که تعداد هتل های 5 ستاره تهران چند عدد است؟ در حال حاضر 9 هتل 5 ستاره در تهران مشغول به فعالیت هستند. هتل‌هایی که برخی از آن‌ها، تاریخچه شصت ساله دارند و برخی از آن‌ها هتل‌هایی نوساز محسوب می‌شوند. در این مقاله از وبلاگ علاءالدین تراول، با ما همراه باشید تا درباره بهترین هتل های 5 ستاره تهران و دلایل انتخاب هر کدام با شما صحبت کنیم.
هتل اسپیناس پالاس تهران، قصری از گروه هتل های اسپیناس
اگر هتل‌شناس باشید، حتما نام مجموعه هتل های اسپیناس را شنیده‌اید، هتل اسپیناس آستارا یکی از خاص‌ترین هتل های ایران بود که در کنار مناظر چشم‌نواز تالاب استیل ساخته شده و گویی با اقامت در آن در یکی از دهکده‌های سرسبز سوئیس اقامت کرده‌اید، مالک این هتل، اقدام به تاسیس دو تا از لوکس ترین هتل های تهران یعنی هتل اسپیناس پالاس و هتل اسپیناس بلوار کشاورز کرد. هتل اسپیناس پالاس، توسط بهترین طراحان، طراحی شده و ظرافت ساخت را در جای جای آن می‌توان مشاهده کرد. می‌توان این هتل را یک کاخ هتل دانست که نظیرش را در ایران تنها می‌توان در میان بهترین هتل های مشهد دید. این برج 24 طبقه محل فرود هلی کوپتر نیز دارد تا میهمانان وی آی پی که با این وسیله تردد می‌کنند راحت باشند. ولادیمیرپوتین یکی از این میهمانان وی آی پی بود. در 400 اتاق و سوئیتی که این هتل دارد، اسکای سوئیت هتل اسپیناس پالاس، از آن سوئیت‌هایی است که با اقامت در آن به آسمان نزدیکتر خواهید بود. این اتاق رویایی، 250 متر وسعت دارد که با انتخاب آن به چشم‌اندازی زیبا از کوه‌های البرز دسترسی داشته و خدمات بسیار لوکسی خواهید گرفت. هرچند مجلل بودن را در سوئیت پرزیدنت و دیگر سوئیت‌های این هتل نیز می‌توان دید. بزرگترین و لوکس ترین سالن آمفی تئاتر هتل های تهران، سالنی که در زمان افتتاح، سر و صدای زیادی به پا کرد، یعنی سالن رویال هال با ظرفیت 2500 نفر که بهترین کنسرت‌ها و مراسم در آن برگزار می‌شود. رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران، از لوکس ترین و بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شوند. از اسکای لانژ تا لاتون. رستوران دیبا هم با اجرای موسیقی زنده به سبک سنتی دکوراسیون شده، حس خوب نوستالژی را در محیطی لوکس به شما عرضه می‌کند. 

اسپیناس پالاس تهران


هتل اسپیناس تهران، اولین هتل پنج ستاره پس از انقلاب
هتل اسپیناس تهران، بهترین هتل مرکز تهران است. این هتل که زیرمجموعه گروه هتلداری اسپیناس است، استانداردهای بین‌المللی هتلداری را به خوبی رعایت کرده تا شایسته میزبانی از میهمانان بین‌المللی پایتخت ایران باشد. هتلی که پس از سال‌ها وقفه در توسعه صنعت هتلداری پایتخت، نوید آغاز روزهای خوب گردشگری تهران بود. برای اقامت در هتل اسپیناس بلوار کشاورز، می‌توانید اتاق‌ها و یا سوئیت‌ها را انتخاب کنید. البته که هر سوئیت هتل اسپیناس خلیج فارس تهران، یک دنیای جدید است. از سوییت لاکچری که به شکل بسیار مجلل و شاهانه آرایش یافته تا سوییت جونیور که دکوراسیون آرامش بخشی دارد. از سوییت اسپیناس که در بالاترین نقطه هتل قرار گرفته تا سوییت پر از زرق و برق و بزرگ پرزیدنت. اقامت در این سوییت های هتل اسپیناس تهران بدون شک، معنایی جدید از شکوه و زیبایی را در هتل به شما نمایش خواهند داد. تزیینات دکوراسیون لابی این هتل نیز با تلفیق معاری مدرن و اقلام طبیعی، شما را به تحسین وا می‌دارد. برای صرف غذا در این هتل، می‌توانید به رستوران سنتی مانداک بروید که دکوراسیون الهام گرفته از هنر صفوی دارد یا سری به رستوران 126 بزنید که با سرو غذاهای ایرانی و بین المللی، برای هر سلیقه و ذائقه‌ای، یک سوپرایز دارد. کافه آتریوم نیز برای صرف یک میان وعده که طعمی به یاد ماندنی دارد مناسب است. برای برگزاری هرگونه مراسم از جمله عروسی نیز هتل اسپیناس تهران با سالن‌های خوبش، پیشنهادهای هیجان انگیزی برای شما دارد. با توجه به قرارگیری این هتل پنج ستاره تهران، در بلوار خاطره‌انگیز کشاورز و مرکز شهر تهران، هیچ گونه مشکلی برای دسترسی به مراکز مهم اداری - تجاری شهر و دیدنی های تهران نخواهید داشت. 

اسپیناس بلوار کشاورز


هتل پارسیان استقلال تهران، بزرگترین هتل بین المللی پنج ستاره ایران
تاریخچه هتل استقلال تهران را که نگاه کنید، متوجه می‌شوید که این هتل، زمانی زیرمجموعه مشهورترین گروه هتلداری جهان یعنی هیلتون بوده و بعد از انقلاب تحت مالکیت گروه هتل های پارسیان قرار گرفت. رویال هیلتون تهران سابق یا پارسیان استقلال کنونی، بزرگترین هتل بین المللی پنج ستاره ایران است که امکانات زیادی به میهمانان خود ارائه می‌کند، از جمله ده رستوران دائمی و فصلی، سالن های همایش و مراسم و همچنین مجموعه ورزشی و استخر. یکی از دلایلی که خیلی‌ها اقامت در هتل پارسیان استقلال را به اقامت در دیگر هتل‌ها ترجیح می‌دهند، موقعیت خوب آن در قلب تهران است. هتل پارسیان استقلال تهران با طولانی ترین خیابان تهران (خیابان ولیعصر) همجوار است و از آنجا می‌توان تا تجریش پیاده رفت یا با کمی پیاده‌روی به پارک ملت و مراکز خرید تهران رسید. هتل استقلال تنها چند دقیقه تا نمایشگاه بین المللی تهران راه دارد. از آنجایی که اتوبان چمران درست از روبروی هتل می‌گذرد و به همین خاطر دسترسی آسانی به کل شهر و مراکز تاریخی، درمانی و آموزشی دارد. البته فراموش نکنید که با انتخاب این هتل، چشم‌انداز جذابی از تهران و کوه‌های اطراف نیز خواهید داشت. 

پارسیان استقلال تهران


هتل پارسیان آزادی تهران، اولین هتل سبز ایران
هتل پارسیان آزادی تهران از دیگر هتل های مجموعه هتل های پارسیان در تهران است، یک هتل لوکس، آرام و باشکوه. دکوراسیون داخلی و معماری هتل پارسیان آزادی تهران، به معنای واقعی باشکوه و مجلل است و امکاناتی عالی برای میهمانان خود فراهم می‌کند. 
این هتل اولین هتل سبز ایران است. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که هتل سبز یا هتل دوستدار محیط زیست چه معنایی دارد؟ این هتل‌ها با نصب تابلوهای مختلف برای عدم تعویض ملحفه‌ها و ... در اتاق‌ها تلاش می‌کنند مصرف آب بهینه شود. از آنجا که این هتل پنج ستاره تهران، در تقاطع بزرگراه‌های چمران و یادگار امام است و با انتخاب آن، به بسیاری از نقاط مهم پایتخت دسترسی خواهید داشت. 

پارسیان آزادی تهران


هتل نووتل فرودگاه امام، هتل لوکس فرودگاهی ایران
هتل‌های فرودگاهی، هتل‌هایی هستند که در نزدیکی فرودگاه‌های بین‌المللی ساخته می‌شوند و اگر چه خدمه پروازی از آن‌ها زیاد استفاده می‌کنند اما بسیاری از مسافران نیز اقامت در اینگونه هتل‌ها را ترجیح می‌دهند. چرا که ممکن است پروازشان توقف طولانی مدت داشته باشد، کنسل شده باشد، به تعویق افتاده باشد یا اینکه بخواهند برای جا نماندن از پرواز به دور از ترافیک شهری و نزدیک فرودگاه اقامت کنند. خبر خوش اینکه هتل‌های فرودگاهی را می‌توان تنها برای چندساعت اجاره کرد، امکانی که در بیشتر هتل‌های داخل شهر امکان‌پذیر نیست. هتل نووتل تهران که در لیست هتل های پنج ستاره تهران قرار گرفته، هتلی لوکس و شیک از مجموعه هتل های Accor فرانسوی است که تمامی استانداردهای بین المللی هتلداری در آن با ظرافت و دقت زیاد رعایت می‌شود. وجود دو رستوران خاص برای سلایق و ذائقه‌های متفاوت، سالن استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و سالن ماساژ مجزا برای آقایان و خانم‌ها از جمله امکانات این هتل متفاوت به شمار می‌آیند. 

هتل فرودگاهی نووتل تهران


هتل ویستریا تهران، نوسازترین هتل 5 ستاره تهران
خیلی از ما دوست داریم در هتل های نوساز تهران اقامت کنیم، چرا که عاشق استفاده از تجهیزات مدرن و تجربه جاهای جدید هستیم. هتل ویستریا تهران  جدیدترین هتل 5 ستاره تهران که در سال 1398 به بهره برداری رسید، در محله دربند یعنی از خوش آب و هواترین محله‌های تهران ساخته شده است. با رزرو هتل ویستریا تهران، به مهمترین دیدنی های تهران یعنی کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد، موزه سینما، مرکز خرید پالادیوم و... نزدیک خواهید بود. علاوه بر این‌ها، بسیاری از اتاق‌های این هتل، چشم‌اندازی زیبا از رشته کوه‌های البرز دارند. رستوران‌های مجلل، تالارهای باشکوه و امکاناتی با کیفیت عالی از جمله دلایلی است که این هتل را به میهمانان پایتخت پیشنهاد می‌دهیم. معماران این برج زیبا، نهایت سلیقه خود را در ساخت یک هتل شیک با تلفیقی از معماری نئو کلاسیک و کانادایی به کار برده‌اند. 

هتل ویستریا تهران


هتل هما تهران، برجی باشکوه برافراشته در قلب تهران
هتل هما تهران یا هتل شرایتون سابق تهران علاوه بر اتاق‌هایی با چشم‌انداز پایتخت، یک باغ زیبا دارد که آن را به هتلی پر از آرامش تبدیل کرده است. البته که اگر دنبال رستوران خوب در تهران هستید، رستوران گلستان و هما کلاس این هتل باید در میان گزینه‌های شما باشد. 
 قرارگرفتن هتل هما تهران که زیرمجموعه گروه هتلداری هما محسوب می‌شود، در میدان ونک سبب شده تا با انتخاب و رزرو آن، به بسیاری از مکان های اداری پایتخت نزدیک باشید. برخی دیدنی های تهران مانند پارک ملت، پارک ساعی، پل طبیعت و پارک آب و آتش در نزدیکی این هتل قرار دارند. 

هتل هما تهران


هتل لاله تهران، ترکیبی از اصالت و میهمان نوازی
هتل لاله تهران، در کنار پارک لاله تهران از هتل‌های نوستالژیک پایتخت محسوب می‌شود. هتلی پنج ستاره که قبلا یکی از هتل‌های مجموعه جهانی اینترکنتیننتال بود و اکنون در مجموعه گروه هتل های لاله قرار دارد. این هتل پس از بازسازی‌های اخیر، استانداردهای خود را ارتقا داده و توانسته جایگاه خود را در میان هتل های برتر تهران حفظ کند. علاوه بر سوییت‌ها و اتاق‌هایی که منطبق با استانداردهای جهانی دکوراسیون شده‌اند، رستوران های هتل لاله تهران نیز در زمره بهترین رستوران های تهران قرار می‌گیرند، یعنی رستوران نمکدون که فرح دیبا آن را به شکلی سنتی طراحی کرده و رستوران فرانسوی روتیسری. برخی از واحدهای اقامتی این هتل، نیز چشم‌اندازی به پارک لاله دارند و می‌توانید هوای پاک این پارک را در درون اتاقتان استشمام کنید. سالن تیاره، سالن سنبل و سالن گلزار برای برگزاری انواع مراسم شما از بهترین گزینه‌ها هستند. موزه هنرهای معاصر و موزه فرش از جمله مهمترین جاذبه‌ای گردشگری پایتخت محسوب می‌شوند که تنها چند قدم با این هتل فاصله دارند. 

هتل لاله تهران


هتل پرشین پلازا، معماری متفاوت 
از لوکس ترین هتل های 5 ستاره تهران، که هتلی نوساز و شیک محسوب می‌شود می‌توان به هتل پرشین پلازا اشاره کرد. تزئینات معماری همچون گچ‌بری طلایی، لوسترهای زیبا، هارمونی رنگ‌ها و کاغذدیواری‌های خوش رنگ شما را با میزبانی خوش سلیقه آشنا می‌کند. کادر حرفه‌ای هتل تلاش می‌کنند تا در زمان اقامت در این هتل، آب در دلتان تکان نخورد و نیازهای اقامتی شما را در طول اقامت با لبخندی بر روی لب پاسخ دهند. هتل پرشین پلازا علاوه بر داشتن اتاق‌های دلربا و سوئیت‌های دلباز با چشم‌انداز زیبا از شهر، رستوران و کافی شاپ شیک با منوی متنوع نیز دارد که در طول اقامت می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. 

هتل پرشین پلازا تهران


اطلاعات زیادی در خصوص قیمت هتل های پنج ستاره تهران، آدرس هتل های 5 ستاره تهران، تصاویر باکیفیت و اطلاعات و امکانات آنها را می‌توانید در صفحه رزرو هتل های تهران در وب‌سایت علاءالدین تراول ببینید. البته برای رزرو سالن در تهران و در این هتل‌ها می‌توانید روی تیم حرفه‌ای تشریفات علاءالدین تراول حساب ویژه باز کنید. رزرو سالن در سراسر ایران از طریق بخش سالن های مراسم سایت، قابل انجام است. اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در خصوص رزرو تالار و سالن داشتید، فراموش نکنید با تیم تشریفات ما به شماره 02174495 تماس بگیرید. حتی می‌توانید برگزاری مراسم خود را از صفر تا صد به ما بسپارید و خیال خود را بابت دغدغه‌های احتمالی یک مراسم آسوده سازید. البته که رزرو رستوران و کافه در تهران و در هرکدام از شهرهای ایران نیز از جمله خدمات این بخش است، به بخش رستوران ها و کافه ها در وب‌سایت ما مراجعه کنید. 
اگر مسافر این شهر هستید، تور تهرانگردی علاءالدین تراول را به شما پیشنهاد می‌دهیم، خدمات خوب ما در این تور سبب شده تا به عنوان برترین آژانس تورگردان تهران در نوروز 98 از سوی مدیرکل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اتخاب شویم. همچنین دریافت لوح تقدیر به عنوان یکی از برترین آژانس‌های مسافرتی تهران در روز جهانگردی توسط سازمان گردشگری و دریافت لوح سپاس به عنوان یکی از برترین آژانس‌های مسافرتی شمیرانات از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شمیرانات نشان موفقیت ما در صنعت گردشگری است. ما با پشتوانه 20 سال سابقه فعالیت امیرحسین جعفری در صنعت گردشگری، خدمات کاملی در حوزه صنعت گردشگری و تشریفات را ارائه می‌دهیم، این خدمات شامل رزرو هتل، تور ایرانگردی، تور طبیعت گردی، تور خارجی، اخذ ویزای توریستی، فروش بلیط هواپیما و قطار، اجاره خودرو، ترانسفر و سی آی پی فرودگاهی، فروش بلیط جاذبه ها، فروش بلیط مراسم و رویدادها، فروش بوفه صبحانه، ناهار و شام، اجاره سالن، برگزاری مراسم، اخذ گواهینامه بین المللی رانندگی و... است. 

 

https://www.alaedin.travel/blog/10892/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

loader

لطفا شکیبا باشید ...