0

چرا سفر با تور بهتر است؟

سفر سفر باتور سفر خارج سفر کوتاه لوازم سفر سفرداخلی
ثبت شده 3 سال پیش توسط فاطمه حمیداوی ویرایش شده در 1400/3/10

چرا سفر با تور بهتره خاصیتش چی میتونه باشه ممنون میشم راهنمایی کنید.

چرا سفر با تور بهتر است؟

3 جواب

0
3 سال پیش توسط: مینا سلطانی

سفر های تفریحی را میتوان به صورت تک نفره، خانوادگی یا گروهی و در قالب تور انجام داد. امروزه آژانس های مسافرتی شرایط بسیار خوبی را برای اهالی سفر فراهم آورده اند تا با کمترین هزینه بیشترین تفریح را داشته باشند.

ایلنا؛ سفر در قالب تور مسافرتی می تواند جذاب تر و به صرفه تر از هر نوع سفر دیگری باشد. همانطور که می دانید در سال های اخیر توجه ویژه ای به سفرهای گروهی شده و از این رو برای هر مقصدی میتوان در در یک تور مسافرتی ثبت نام کرد، حتی مقاصد داخلی نیز تورهای مخصوص به خود را دارند، مثل تور کیش، تور مشهد، تور قشم، تور شیراز و ...

به صورت قطعی نمی توان گفت که، سفر به همراه تور بهترین شکل سفر است. اما دلایل بسیاری وجود دارند تا کسی سفر گروهی به همراه تور را به سفر تکی یا خانوادگی ترجیح دهد.

مهمترین دلایل برای سفر با تور مسافرتی؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول داشته است که تور مسافرتی چه مزیت هایی دارد؟ اگر شخص کاملا منزوی نیستید و روابط اجتماعی معمولی یا بالایی دارید، سفر با تور می تواند برایتان بسیار لذت بخش باشد.

رفع مسئولیت ها

شاید یکی از مهمترین دلایلی که افراد به همراه تور سفر می کنند، رفع مسئولیت ها در سفر باشد! وقتی به شهر یا کشور دیگری سفر می کنید، باید همه چیز را از تهیه محل اقامت گرفته تا تهیه غذا و یافتن مسیر سفر را خودتان به تنهایی انجام دهید. اما تورگردانان و آژانس های مسافرتی همه این وظایف را گردن گرفته و بار سنگینی را از دوش مسافران برداشته اند. به طوری که با تدارک همه چیز از سوی گردانندگان تور، افراد شرکت کننده فقط به تفریح و لذت بردن از سفر فکر می کنند نه چیز دیگر!

بلیط هواپیما

احتمالا فکر می کنید خرید بلیط هواپیما چندان کار پیچیده و سختی نیست و در دنیای امروزی تنها با چند کلیک و از طریق سایت یا اپلیکیشن های مربوطه، می توان اقدام به خرید بلیط هواپیما کرد. بله درست است همه می توانند چنین کاری انجام دهند. اما زمان سفر با تور، همه کارهای مربوط به ویزا و روادید سفر، توسط آژانس های مسافرتی انجام می شود و از طرفی چون صندلی های هواپیما در تعداد بالا رزرو می شود، قیمت تمام شده برای هر فرد کمتر از خرید بلیط هواپیما به صورت انفرادی خواهد بود.

رزرو هتل

رزرو هتل خصوصا در سفر های خارجی کاری است که، می تواند با پیچیدگی و اشتباهات متعددی همراه باشد. بسیار پیش آمده که به دلیل عدم آگاهی مسافرین، هزینه های بیشتری بابت رزرو هتل از آنها دریافت شده یا آنکه اتاق مناسبی در اختیار شان قرار نگرفته است. اینکه کدام هتل خدمات بهتری دارد، امنیت کدام هتل بهتر است و موارد اینچنین نیاز به تحقیق فراوان دارد.

برگزار کنندگان تور معمولا از قبل با صاحبان هتل ها قرارداد همکاری دارند و همیشه بهترین گزینه ها را برای مسافرین شان فراهم می کنند. از لحاظ امنیتی و مناسب بودن اتاق ها، خریداران تور می توانند با خیال راحت سفر کنند.

امنیت سفر

اینکه در شهر و کشور غریب تنهایی سفر کنید، هر چقدر هم آن کشور امن باشد، باز هم کاملا عاری از خطر نیست. در سفر های گروهی نه تنها یک نفر راهنمای تور وجود دارد که با زبان محلی آشنا است، بلکه از پیش، موارد امنیتی بررسی و انجام شده اند تا در طول سفر برای هیچ یک از مسافرین تور مشکلی پیش نیاید.

همراه بودن یک راهنمای محلی این امکان را می دهد، تا به تمام جاذبه های شهر مقصد در سریع ترین زمان دسترسی داشت. و بدون صرف وقت و هزینه اضافی به بازدید از انواع جاذبه ها پرداخت.

تغذیه در سفر

مبحث تغذیه در سفر بسیار مهم است و حتی می تواند افراد سهل انگار را روانه بیمارستان کند. خوردن غذای ناسالم یا غیر بهداشتی در رستوران های خیابانی می تواند دردسرساز شود. از طرفی امکان دارد، برخی غذاهای محلی با بدن شما سازگار نباشد و مشکل ساز شود، فرض کنید در هندوستان غذای تند و آتشین بخورید، در حالی که از زخم معده رنج می برید، آن وقت چه خواهد شد؟

راهنماهای تور معمولا با همه نوع مواد خوراکی آشنایی دارند و می توانند اطلاعات بسیاری را به افراد شرکت کننده بدهند. آنها خوب می دانند در کدام رستوران غذا سفارش دهند و کدام غذای محلی با مزاج ایرانیان سازگار نیست! از لحاظ اقتصادی نیز صرفه جویی بسیاری در مبحث غذا می شود.

ax1

تخفیف های گروهی

وقتی با تور سفر می کنید، راهنمای تور می تواند برای فعالیت ها و تفریحات مختلف تخفیف های قابل توجهی بگیرد. مثل شهر بازی ها، سینما، رستوران، بازدید از جاذبه ها، تفریحات ساحلی و ... معمولا این گونه اماکن در مقابل خرید های تکی و تعداد بالا، واکنش های مختلفی نشان می دهند.

امکان بازدید از جاذبه های دور افتاده

یکی از مزایای سفرهای گروهی امنیت بالا است که این امکان را می دهد تا به نقاط دور افتاده سفر کرد. با اینکه به صورت تنهایی نیز می توان به هر جایی از دنیا سفر کرد، اما بدون راهنمای محلی و امکانات کامل برای شرایط مختلف جوی و جغرافیایی چالش های بسیاری پیش رو خواهد بود.

برگزار کنندگان تور انواع امکانات و وسایل حمل و نقل را فراهم می آورند تا بتوان به دورترین نقاط کره زمین نیز سفر کرد. مثل خودروهای آفرود و ...

یافتن دوست و همسفر

معمولا بیشتر افرادی که در یک تور مشخص و انتخاب شده شرکت می کنند از لحاظ دیدگاه، شباهت هایی با هم دارند که این می تواند، زمینه ساز دوستی های طولانی مدت شود. یافتن دوست در سفر در بسیاری مواقع به کمکتان می آید. کمترین سودش این است که یکی هست که از شما عکس بگیرد!

سفر گروهی با تور مسافرتی تمام نگرانی های والدین یا خانواده را می تواند خاتمه دهد. معمولا زمان سفر های انفرادی، خانواده بیش از حد نگران می شوند و همیشه دلشوره دارند. اما وقتی با تور همسفر باشید جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

سخن پایانی

در بین همه انواع سفر که مرسوم اند، تورهای مسافرتیبیشترین محبوبیت را دارند. امروزه برای انواع مقاصد داخلی و خارجی، تورهای مسافرتی بسیار وجود دارند. کافیست به وب سایت «آژانس مسافرتی زمرد گشت zomorodgasht.com» مراجعه کنید و با انتخاب مقصد مورد نظر، به تمام دغدغه های سفر خاتمه داده و با کمترین هزینه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را در یک سفر داخلی یا خارجی تجربه کنید. کارشناسان خبره در واحد تور آژانس هواپیمایی و گردشگری زمرد گشت حتی در خارج از زمان اداری (8 صبح الی 21) آماده پاسخگویی تلفنی به سوالات شما و حتی امکان رزرو از راه دور به صورت آنلاین تلفنی هستند. کافیست با شماره 66000127-021 در ارتباط باشید و یا برای بررسی جدیدترین آفر ها به صفحه اینستاگرام شرکت به آدرس @zomorodtravel مراجعه کنید.در دنیا روش‌های مختلفی برای سفر رفتن وجود دارد و هرکسی با توجه به بودجه و سلیقه خود یک روش را برای سفر رفتن انتخاب می¬کند. عده‌ای ترجیح می‌دهند با ماشین شخصی مسافرت کنند، عده‌ای هواپیما را برای سفر انتخاب می¬کنند، عده‌ای نیز با قطار و اتوبوس به سفر می¬روند. این‌جور افراد با سفرهای شخصی راحت‌تر هستند و ترجیحشان این است که خودشان به‌تنهایی با افراد خانواده خود به مسافرت بروند؛ اما در مقابل، کسانی هم وجود دارند که ملزومات سفر خود را به تورها می¬سپارند و سفر با تور را به سفرهای شخصی ترجیح می‌دهند. به هر دلیلی اگر انتخاب شما برای سفر استفاده از تور باشد می توانیم به شما مناسبت ترین قیمت های مربوط به تور را در سایت کی سفر معرفی نماییم. وب سایت کی سفر که در سال 1397 تاسیس شده است ارائه دهنده تور‌های داخلی، تورهای خارجی و تور ترکیبی اروپامی باشد. 

شاید برای شما هم این سؤال پیش‌آمده باشد که انگیزه این افراد از سفر با تور چیست؟ و سفر با تور چه مزایایی دارد که باعث می¬شود افراد سفر شخصی را به سفر با تور ترجیح بدهند؟ همراه ما باشید تا با جواب این سؤال آشنا شوید. 

سفر فردی یا گروهی؟ 
هرکسی با توجه به روحیات خود یک‌جور سفر می¬کند. یک نفر سفر فردی را ترجیح می¬دهد تا بزند به دل ماجراجویی و کارهای هیجان‌انگیز انجام دهد. یک نفر هم تنهایی سفر کردن را دوست ندارد و مسافرت گروهی را به سفرهای فردی ترجیح می¬دهد. اولین و مهم‌ترین ویژگی تور همین امکان سفر گروهی ست که موجب می¬شود افراد حاضر در تور با تجارب در جمع بودن آشنا شوند و یک سفر گروهی را تجربه کنند. 
راهنمای تور 
معمولاً افرادی که زیاد سفر می¬کنند با سفر انفرادی راحت¬تر هستند و قوانین تور را دست‌وپا گیر می¬دانند ولی سفر با تور برای آن‌هایی که تجربه زیادی در مسافرت ندارند و به‌تازگی عرصه‌ی گردشگری را تجربه می¬¬کنند مناسب‌تر است. چون راهنماهایی که در تور وجود دارند، اطلاعات دقیق‌تری از مقصد دارند و می¬توانند شمارا راهنمایی کنند. این راهنماها، شمارا به مکان‌های توریستی و رستوران‌های مناسب در مقصد هدایت می¬کنند و در طول راه مطالب گردشگری و جالب و همین‌طور حقایقی درباره مسیر و جاذبه‌ها را برایتان می¬گویند. درواقع وقتی شما به‌تنهایی سفر می¬کنید، تمام مسئولیت‌های سفر بر دوش خودتان است و خودتان به‌تنهایی باید همه‌کاره‌ای مربوط به اقامت، غذا و.. را انجام دهید؛ اما وقتی با تور سفر می¬کنید همه‌ی این‌ها بر عهده تور است و دیگر لازم نیست دغدغه این‌گونه مسائل را داشته باشید. این موضوع در سفرهای خارجی بیشتر نمود دارد. مثلاً اگر زبان انگلیسی بلد نباشید راهنمای تور کمکتان خواهد کرد و دیگر نیاز نیست نگران نفهمیدن زبان مردم کشور مقصد باشید. 



برنامه‌ریزی تور 
برنامه‌ریزی دقیق و مشخص تورها مانع از اتلاف وقت شما در سفر خواهد شد و کمکتان می¬کند که در اسرع وقت به همه‌ی کارهایی که می‌توانید در کشور مقصد انجام دهید برسید. همچنین خدماتی مثل رزرو بلیط، رزرو هتل، ترانسفر و هماهنگی وعده‌های غذایی بر عهده تور است و نیازی نیست که شما برای این کارها برنامه‌ریزی کنید. 
پیدا کردن دوستان جدید در تور 
وقتی در تور ثبت‌نام می¬کنید، افراد دیگری هم هستند که مثل شما برای این تور ثبت‌نام کرده¬اند و قرار است با شما هم‌سفر باشند؛ بنابراین اگر آدمی اجتماعی و اهل برقراری ارتباط باشید، می¬توانید با افرادی که در تور هستند آشنا شوید و دوستانی تازه پیدا کنید. البته خوش‌سفر بودن همراهانتان به شانس شما بستگی دارد و لازم است قبل از سفر حتماً درباره حداقل و حداکثر تعداد هم‌سفرانتان سؤال کنید. البته برخی تورها خدمات محدودتری دارند و فقط امکان رفت‌وبرگشت و اقامت را ارائه می‌دهند و در گشت‌وگذار شمارا آزاد می¬گذارند که بهتر است دراین‌باره نیز از مسئولان تور سؤال کنید. 

جاذبه‌های گردشگری 
اگر برای اولین بار به یک منطقه‌ای که تابه‌حال نرفته‌اید سفر می¬کنید، شاید به دلیل نداشتن تجربه نتوانید از همه جاذبه‌های گردشگری زیبای آن مقصد دیدن کنید. سفر با تور بهترین برنامه گردشگری در سفر را به شما ارائه می¬دهد و این امکان را به شما می¬دهد تا با راهنمایی تور لیدرها از جاذبه‌های دیدنی داخل و خارج شهر دیدن کنید. 

امنیت در سفر با تور 
امنیت در سفر یکی از مسائل مهمی ست که ست که برای هر مسافری اهمیت دارد. وقتی در تور ثبت‌نام می¬کنید تأمین امنیت شما بر عهده تور است و نسبت به سفر انفرادی امنیت سفر شما در تور بیشتر است. 

تخفیف‌های گروهی 
سفر با تور این امکان را برای شما ایجاد می¬کند تا در برخی از قسمت‌های سفر هزینه کم¬تری بپردازید. با توجه به گروهی بودن سفر با تور، راهنما و تورلیدر شما می¬تواند در برخی از مکان‌ها از امکان تخفیف گروهی استفاده کند و درنتیجه هزینه کمتری متحمل می¬شوید. بسیاری از شرکت‌ها برای کسانی که به‌طور جمعی از خدماتشان استفاده می¬کنند تخفیفات خوبی را در نظر گرفته‌اند و همین نکته باعث می¬شود سفر با تور، ارزان‌تر دربیاید. در ضمن اگر دوست دارید یک سفر ارزان را با تور تجربه کنید، می¬توانید سراغ تورهای لحظه آخری بروید که توسط آژانس‌های مسافرتی عرضه می¬شوند. برای رزرو تور لحظه آخری به نکاتی مثل نوع پرواز، کیفیت و خدمات هتل توجه کنید و فارغ از هزینه تور اقدام به خرید تور کنید. https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/765891-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C

0
3 سال پیش توسط: علی عرب بالاجلینی

در دنیا روش‌های مختلفی برای سفر رفتن وجود دارد و هرکسی با توجه به بودجه و سلیقه خود یک روش را برای سفر رفتن انتخاب می¬کند. عده‌ای ترجیح می‌دهند با ماشین شخصی مسافرت کنند، عده‌ای هواپیما را برای سفر انتخاب می¬کنند، عده‌ای نیز با قطار و اتوبوس به سفر می¬روند. این‌جور افراد با سفرهای شخصی راحت‌تر هستند و ترجیحشان این است که خودشان به‌تنهایی با افراد خانواده خود به مسافرت بروند؛ اما در مقابل، کسانی هم وجود دارند که ملزومات سفر خود را به تورها می¬سپارند و سفر با تور را به سفرهای شخصی ترجیح می‌دهند. به هر دلیلی اگر انتخاب شما برای سفر استفاده از تور باشد می توانیم به شما مناسبت ترین قیمت های مربوط به تور را در سایت کی سفر معرفی نماییم. وب سایت کی سفر که در سال 1397 تاسیس شده است ارائه دهنده تور‌های داخلی، تورهای خارجی و تور ترکیبی اروپا می باشد.

شاید برای شما هم این سؤال پیش‌آمده باشد که انگیزه این افراد از سفر با تور چیست؟ و سفر با تور چه مزایایی دارد که باعث می¬شود افراد سفر شخصی را به سفر با تور ترجیح بدهند؟ همراه ما باشید تا با جواب این سؤال آشنا شوید.

سفر فردی یا گروهی؟
هرکسی با توجه به روحیات خود یک‌جور سفر می¬کند. یک نفر سفر فردی را ترجیح می¬دهد تا بزند به دل ماجراجویی و کارهای هیجان‌انگیز انجام دهد. یک نفر هم تنهایی سفر کردن را دوست ندارد و مسافرت گروهی را به سفرهای فردی ترجیح می¬دهد. اولین و مهم‌ترین ویژگی تور همین امکان سفر گروهی ست که موجب می¬شود افراد حاضر در تور با تجارب در جمع بودن آشنا شوند و یک سفر گروهی را تجربه کنند.
راهنمای تور
معمولاً افرادی که زیاد سفر می¬کنند با سفر انفرادی راحت¬تر هستند و قوانین تور را دست‌وپا گیر می¬دانند ولی سفر با تور برای آن‌هایی که تجربه زیادی در مسافرت ندارند و به‌تازگی عرصه‌ی گردشگری را تجربه می¬¬کنند مناسب‌تر است. چون راهنماهایی که در تور وجود دارند، اطلاعات دقیق‌تری از مقصد دارند و می¬توانند شمارا راهنمایی کنند. این راهنماها، شمارا به مکان‌های توریستی و رستوران‌های مناسب در مقصد هدایت می¬کنند و در طول راه مطالب گردشگری و جالب و همین‌طور حقایقی درباره مسیر و جاذبه‌ها را برایتان می¬گویند. درواقع وقتی شما به‌تنهایی سفر می¬کنید، تمام مسئولیت‌های سفر بر دوش خودتان است و خودتان به‌تنهایی باید همه‌کاره‌ای مربوط به اقامت، غذا و.. را انجام دهید؛ اما وقتی با تور سفر می¬کنید همه‌ی این‌ها بر عهده تور است و دیگر لازم نیست دغدغه این‌گونه مسائل را داشته باشید. این موضوع در سفرهای خارجی بیشتر نمود دارد. مثلاً اگر زبان انگلیسی بلد نباشید راهنمای تور کمکتان خواهد کرد و دیگر نیاز نیست نگران نفهمیدن زبان مردم کشور مقصد باشید.



برنامه‌ریزی تور
برنامه‌ریزی دقیق و مشخص تورها مانع از اتلاف وقت شما در سفر خواهد شد و کمکتان می¬کند که در اسرع وقت به همه‌ی کارهایی که می‌توانید در کشور مقصد انجام دهید برسید. همچنین خدماتی مثل رزرو بلیط، رزرو هتل، ترانسفر و هماهنگی وعده‌های غذایی بر عهده تور است و نیازی نیست که شما برای این کارها برنامه‌ریزی کنید.
پیدا کردن دوستان جدید در تور
وقتی در تور ثبت‌نام می¬کنید، افراد دیگری هم هستند که مثل شما برای این تور ثبت‌نام کرده¬اند و قرار است با شما هم‌سفر باشند؛ بنابراین اگر آدمی اجتماعی و اهل برقراری ارتباط باشید، می¬توانید با افرادی که در تور هستند آشنا شوید و دوستانی تازه پیدا کنید. البته خوش‌سفر بودن همراهانتان به شانس شما بستگی دارد و لازم است قبل از سفر حتماً درباره حداقل و حداکثر تعداد هم‌سفرانتان سؤال کنید. البته برخی تورها خدمات محدودتری دارند و فقط امکان رفت‌وبرگشت و اقامت را ارائه می‌دهند و در گشت‌وگذار شمارا آزاد می¬گذارند که بهتر است دراین‌باره نیز از مسئولان تور سؤال کنید.

جاذبه‌های گردشگری
اگر برای اولین بار به یک منطقه‌ای که تابه‌حال نرفته‌اید سفر می¬کنید، شاید به دلیل نداشتن تجربه نتوانید از همه جاذبه‌های گردشگری زیبای آن مقصد دیدن کنید. سفر با تور بهترین برنامه گردشگری در سفر را به شما ارائه می¬دهد و این امکان را به شما می¬دهد تا با راهنمایی تور لیدرها از جاذبه‌های دیدنی داخل و خارج شهر دیدن کنید.

امنیت در سفر با تور
امنیت در سفر یکی از مسائل مهمی ست که ست که برای هر مسافری اهمیت دارد. وقتی در تور ثبت‌نام می¬کنید تأمین امنیت شما بر عهده تور است و نسبت به سفر انفرادی امنیت سفر شما در تور بیشتر است.

تخفیف‌های گروهی
سفر با تور این امکان را برای شما ایجاد می¬کند تا در برخی از قسمت‌های سفر هزینه کم¬تری بپردازید. با توجه به گروهی بودن سفر با تور، راهنما و تورلیدر شما می¬تواند در برخی از مکان‌ها از امکان تخفیف گروهی استفاده کند و درنتیجه هزینه کمتری متحمل می¬شوید. بسیاری از شرکت‌ها برای کسانی که به‌طور جمعی از خدماتشان استفاده می¬کنند تخفیفات خوبی را در نظر گرفته‌اند و همین نکته باعث می¬شود سفر با تور، ارزان‌تر دربیاید. در ضمن اگر دوست دارید یک سفر ارزان را با تور تجربه کنید، می¬توانید سراغ تورهای لحظه آخری بروید که توسط آژانس‌های مسافرتی عرضه می¬شوند. برای رزرو تور لحظه آخری به نکاتی مثل نوع پرواز، کیفیت و خدمات هتل توجه کنید و فارغ از هزینه تور اقدام به خرید تور کنید.

روش های مختلفی برای سفر کردن وجود دارد و بسته به تجربه ها و شخصیت افراد می تواند هر یک از این روش ها، انتخاب شود. در این میان تورهای بسیاری توسط آژانس های گردشگری سرتاسر دنیا برگزار می شود که بسیار پر طرفدار هستند. اما دلیل چنین پر طرفدار بودن از تورهای گردشگری آژانس هایی همانند الی گشت یا دیگر آژانس های مسافرتی چیست؟ چرا بعضی از افراد سفر با تور را به سفرهای شخصی یا سفرهای بک پکری که کم هزینه تر هم هستند، ترجیح می دهند؟ مجله الی گشت در این مطلب دلایل سفر با تور و مزایای آن را به شما معرفی می کند تا اگر برای سفر در تعطیلات خود برنامه سفر می ریزید، بیشتر با مزایا و دلایل سفر با تورهای مسافرتی آشنا شوید.

سفر با تور به تمام نقاط دنیا

در سفر با تور، یک نفر راه را به شما نشان می دهد

مطالب مرتبط:دانستنی های مهم قبل سفر با تور مسکوچگونه با تور ولی ارزان به سفر برویم؟معرفی تورهای بازدید از بی نظیرترین حیوانات حیات وحش هند!

شاید این مهم ترین و اصلی ترین دلیلی باشد که افراد مختلف را برای سفر با تورهای مسافرتی ترغیب می کند. زمانی که شما به تنهایی سفر می کنید، تمام مسئولیت های سفر به عهده خودتان است. به تنهایی باید مخل اقامت خود را مشخص کنید، به آن محل برسید. خودتان به تنهایی باید غذای خود را در طول سفر پیدا کنید. اینکه از کجا غذا سفارش دهید یا حتی برای خرید غذا به کجا بروید. در عین حال، مطمئن باشید که مسیر درستی را در سفر در پیش گرفته اید.

سفر با تور هر روزه افراد بیشتری را به سمت خود می کشاند. در این میان حتی افرادی که به تنهایی سفر می کنند یا به اصطلاح سولو سفر می کنند نیز گاهی به سراغ تورها می آیند. در ادامه می توانید مزایای سفر با تور را بخوانید.

داشتن راهنما در سفر با تور

تمام این کارها و دغدغه ها در سفر با تور حل می شوند. دیگر استرس و نگرانی تمام مشکلات بالا را ندارید. راهنمای مسافرتی که در تور با شما همراه می شوند، شما را به مکان های توریستی و رستوران های عالی و مناسب می برند و حتی در طول راه تمام مطالب جالب و حقایق را درباره مسیر و جاذبه ها به شما می گویند.

هنگامی که به تنهایی به کشورهای دیگر همانند تایلند، هند و مالزی سفر می کنید، اگر زبان انگلیسی ندانید نمی توانید سوال های خود را از مردم آن کشور بپرسید. اما اگر راهنما همراه شما باشد، میانجی گری شما و مردم خواهد بود و به جای شما، سوال هایتان را می پرسد و کار شما را راه می اندازد. همچنین در سفر با تور اصلا اهمیت ندارد که کاری را احمقانه انجام دهید، چرا که راهنمای تور مسافرتی به کمک شما خواهد آمد و شما را راهنمایی می نماید.

پیدا کردن دوست و همسفر در تور

در حقیقت همه مدل افراد در تورهای مسافرتی شرکت می کنند و به دنبال دوست هستند. در نتیجه صحبت کردن و ارتباط با مردم در سفر با تور بسیار راحت تر است. شاید در همان ابتدای سفر با نگاه کردن به افراد بتوانید افرادی که علاقه مند به صحبت هستند را پیدا کنید. همچنین در ادامه نیز با شناخت افراد تور، شاید بسیار از شناخت دیگران و دوست شدن با آن ها تعجب کنید. در حقیقت دوست پیدا کردن در بین افراد یک تور بسیار آسان تر از دوست پیدا کردن در لابی هتل هاست.

همچنین با شرکت در تورهای مسافرتی مزیت دوست پیدا کردن از تمام نقاط ایران و حتی جهان را دارید.

پیدا کردن همسر در سفر با تور

بهترین مکان ها و مقصدها در تورهای مسافرتی

به این معنی که در تورها، بهترین مقصد ها و مکان ها از قبل مشخص شده اند. آژانس های گردشگری به دلیل اینکه سال های طولانی برای یک مقصد گردشگری تحقیق نموده اند و تورهای بسیاری در آن مسیر اجرا کرده اند، در این زمینه خبره شده و همیشه بهترین ها را جلوی مسافران خود قرار می دهند.

شاید اگر بخواهید به تنهایی بهترین مکان ها و جاذبه های گردشگری را پیدا کنید، هفته ها و یا ماه ها به دنبال اطلاعات بگردید. مدت های طولانی برای برنامه ریزی سفرتان زمان بگذارید و در آخر نیز در طول سفر به مشکلات بسیاری برخورد کنید.

در سفر با تور هیچ یک از این مشکلات را نخواهید داشت و مطمئن خواهید بود که بهترین های هر شهری پیش روی شما قرار دارد.

همچون آژانس گردشگری الی گشت، دیگر آژانس هایی که برگزار کننده تورهای مسافرتی هستند، با مردم محلی هر شهر و کشوری ارتباط برقرار کرده اند. بهترین راهنماهای محلی، بهترین رستوران ها و کافه ها را یافته اند و به همین دلیل می توانید به آن ها اعتماد کنید.

سفر با تور-بهترین مکان ها در سفر

امنیت در سفر با تور

از نکات مهم دیگری که در سفر برای هر گردشگر و جهانگردی اهمیت دارد، داشتن امنیت است. به همین خاطر به تورها و گروه های مسافرتی بپیوندید. هر زمان که مشکلی پیش آمد، راهنما و تورلیدر با شماست و خطر را رفع می کند. با اینکه راهنماها پدر و مادر شما نیستند و شما هم بچه نیستید و باید مراقب خود باشید؛ باز هم خیالتان راحت است که کسی برای پیشتیبانی از شما در سفر با تور هست.

بهترین راه برای ساماندهی سفرهای دوستانه

بسیاری از افراد تمایل دارند که با گروه های دوستانه خود، سفر کنند. این افراد همانطور که علاقه مند به سفرهای دوستانه و گروهی هستند، از قبول کردن مسئولیت دوستان خود و البته مسائل مالی سفر گریزانند. همه این افراد می خواهند که تنها خوش بگذرانند و مسئولیت سنگین پرداخت های مالی سفر را به عهده نگیرند. تنها کاری که این گروه های دوستی باید انجام دهند، ثبت نام در تورهای مسافرتی است. تنها کافی است که شما و یکی از دوستانتان برای سفر با تور اقدام کنید و سپس به دوستان دیگرتان بگویید. در این صورت شما تنها دوستانتان را با تورهای مسافرتی که در آن حضور دارید، آشنا نموده اید و همانند دیگران از سفر لذت می برید.

https://www.chamedanmag.com/amp/237926/

0
3 سال پیش توسط: عسل غضنفری

در دنیا روش‌های مختلفی برای سفر رفتن وجود دارد و هرکسی با توجه به بودجه و سلیقه خود یک روش را برای سفر رفتن انتخاب می¬کند. عده‌ای ترجیح می‌دهند با ماشین شخصی مسافرت کنند، عده‌ای هواپیما را برای سفر انتخاب می¬کنند، عده‌ای نیز با قطار و اتوبوس به سفر می¬روند. این‌جور افراد با سفرهای شخصی راحت‌تر هستند و ترجیحشان این است که خودشان به‌تنهایی با افراد خانواده خود به مسافرت بروند؛ اما در مقابل، کسانی هم وجود دارند که ملزومات سفر خود را به تورها می¬سپارند و سفر با تور را به سفرهای شخصی ترجیح می‌دهند. به هر دلیلی اگر انتخاب شما برای سفر استفاده از تور باشد می توانیم به شما مناسبت ترین قیمت های مربوط به تور را در سایت کی سفر معرفی نماییم. وب سایت کی سفر که در سال 1397 تاسیس شده است ارائه دهنده تور‌های داخلی، تورهای خارجی و تور ترکیبی اروپا می باشد.

 

شاید برای شما هم این سؤال پیش‌آمده باشد که انگیزه این افراد از سفر با تور چیست؟ و سفر با تور چه مزایایی دارد که باعث می¬شود افراد سفر شخصی را به سفر با تور ترجیح بدهند؟ همراه ما باشید تا با جواب این سؤال آشنا شوید.

 

سفر فردی یا گروهی؟

هرکسی با توجه به روحیات خود یک‌جور سفر می¬کند. یک نفر سفر فردی را ترجیح می¬دهد تا بزند به دل ماجراجویی و کارهای هیجان‌انگیز انجام دهد. یک نفر هم تنهایی سفر کردن را دوست ندارد و مسافرت گروهی را به سفرهای فردی ترجیح می¬دهد. اولین و مهم‌ترین ویژگی تور همین امکان سفر گروهی ست که موجب می¬شود افراد حاضر در تور با تجارب در جمع بودن آشنا شوند و یک سفر گروهی را تجربه کنند.

راهنمای تور

معمولاً افرادی که زیاد سفر می¬کنند با سفر انفرادی راحت¬تر هستند و قوانین تور را دست‌وپا گیر می¬دانند ولی سفر با تور برای آن‌هایی که تجربه زیادی در مسافرت ندارند و به‌تازگی عرصه‌ی گردشگری را تجربه می¬¬کنند مناسب‌تر است. چون راهنماهایی که در تور وجود دارند، اطلاعات دقیق‌تری از مقصد دارند و می¬توانند شمارا راهنمایی کنند. این راهنماها، شمارا به مکان‌های توریستی و رستوران‌های مناسب در مقصد هدایت می¬کنند و در طول راه مطالب گردشگری و جالب و همین‌طور حقایقی درباره مسیر و جاذبه‌ها را برایتان می¬گویند. درواقع وقتی شما به‌تنهایی سفر می¬کنید، تمام مسئولیت‌های سفر بر دوش خودتان است و خودتان به‌تنهایی باید همه‌کاره‌ای مربوط به اقامت، غذا و.. را انجام دهید؛ اما وقتی با تور سفر می¬کنید همه‌ی این‌ها بر عهده تور است و دیگر لازم نیست دغدغه این‌گونه مسائل را داشته باشید. این موضوع در سفرهای خارجی بیشتر نمود دارد. مثلاً اگر زبان انگلیسی بلد نباشید راهنمای تور کمکتان خواهد کرد و دیگر نیاز نیست نگران نفهمیدن زبان مردم کشور مقصد باشید.

 

 

 

 

برنامه‌ریزی تور

برنامه‌ریزی دقیق و مشخص تورها مانع از اتلاف وقت شما در سفر خواهد شد و کمکتان می¬کند که در اسرع وقت به همه‌ی کارهایی که می‌توانید در کشور مقصد انجام دهید برسید. همچنین خدماتی مثل رزرو بلیط، رزرو هتل، ترانسفر و هماهنگی وعده‌های غذایی بر عهده تور است و نیازی نیست که شما برای این کارها برنامه‌ریزی کنید.

پیدا کردن دوستان جدید در تور

وقتی در تور ثبت‌نام می¬کنید، افراد دیگری هم هستند که مثل شما برای این تور ثبت‌نام کرده¬اند و قرار است با شما هم‌سفر باشند؛ بنابراین اگر آدمی اجتماعی و اهل برقراری ارتباط باشید، می¬توانید با افرادی که در تور هستند آشنا شوید و دوستانی تازه پیدا کنید. البته خوش‌سفر بودن همراهانتان به شانس شما بستگی دارد و لازم است قبل از سفر حتماً درباره حداقل و حداکثر تعداد هم‌سفرانتان سؤال کنید. البته برخی تورها خدمات محدودتری دارند و فقط امکان رفت‌وبرگشت و اقامت را ارائه می‌دهند و در گشت‌وگذار شمارا آزاد می¬گذارند که بهتر است دراین‌باره نیز از مسئولان تور سؤال کنید.

 

جاذبه‌های گردشگری

اگر برای اولین بار به یک منطقه‌ای که تابه‌حال نرفته‌اید سفر می¬کنید، شاید به دلیل نداشتن تجربه نتوانید از همه جاذبه‌های گردشگری زیبای آن مقصد دیدن کنید. سفر با تور بهترین برنامه گردشگری در سفر را به شما ارائه می¬دهد و این امکان را به شما می¬دهد تا با راهنمایی تور لیدرها از جاذبه‌های دیدنی داخل و خارج شهر دیدن کنید.

 

امنیت در سفر با تور

امنیت در سفر یکی از مسائل مهمی ست که ست که برای هر مسافری اهمیت دارد. وقتی در تور ثبت‌نام می¬کنید تأمین امنیت شما بر عهده تور است و نسبت به سفر انفرادی امنیت سفر شما در تور بیشتر است.

 

تخفیف‌های گروهی

سفر با تور این امکان را برای شما ایجاد می¬کند تا در برخی از قسمت‌های سفر هزینه کم¬تری بپردازید. با توجه به گروهی بودن سفر با تور، راهنما و تورلیدر شما می¬تواند در برخی از مکان‌ها از امکان تخفیف گروهی استفاده کند و درنتیجه هزینه کمتری متحمل می¬شوید. بسیاری از شرکت‌ها برای کسانی که به‌طور جمعی از خدماتشان استفاده می¬کنند تخفیفات خوبی را در نظر گرفته‌اند و همین نکته باعث می¬شود سفر با تور، ارزان‌تر دربیاید. در ضمن اگر دوست دارید یک سفر ارزان را با تور تجربه کنید، می¬توانید سراغ تورهای لحظه آخری بروید که توسط آژانس‌های مسافرتی عرضه می¬شوند. برای رزرو تور لحظه آخری به نکاتی مثل نوع پرواز، کیفیت و خدمات هتل توجه کنید و فارغ از هزینه تور اقدام به خرید تور کنید.

سفر گروهی یا تک نفره؟

 

برخی افراد عاشق سفرهای تک نفره هیجان انگیز و پر از ماجراجویی هستند و برخی نیز علاقمند به سفرهای گروهی هستند و معتقدند که هیچ چیز به اندازه مسافرت گروهی لذت بخش نیست.

 

چرا سفر با تور بهتر است؟

 

اصولا افراد پر سفر که در این کار کمی خبره شده اند ترجیح میدهند که به صورت شخصی و انفرادی سفر کنند. چون معتقدند که در این صورت آزادی عمل بیشتری دارند و می توانند هیجان بیشتری را تجربه کنند. عموما برای این افراد سفر با تور کسل کننده است چون که باید قوانین دست و پاگیری را تحمل کنند.

 

چرا سفر با تور بهتر است؟

 

به طور یقین نمی توان گفت که سفر با تور خوب است! چرا که این بسته به روحیه ی شما و توقعتان از سفر دارد. البته که آژانس مسافرتی که انتخاب کرده اید و زمان سفر هم روی کیفیت سفرتان تاثیر گذار است.

 

برای افرادی که به تازگی پا به عرصه ی گردشگری گزاشته اند، سفر با تور بهترین گزینه است. چرا که راهنمایان تور به خاطر تجربه های زیادی که دارند، اطلاعات خیلی دقیقی از مقصد گردشگری دارند و استفاده از دانش آنها می تواند ناشناخته هایی از مقصد رویایی تان را به شما نشان دهد و صد در صد دانستن برخی اطلاعات بهتر از این است که شما فقط آن منطقه را ببینید.

 

از دیگر مزایای سفر با تور برنامه‌ریزی دقیق و مشخص آژانس های مسافرتی است که باعث کاهش اتلاف وقت می‌شود و همچنین استرس مان را کم می کند و می توانیم با خیال راحت به سفر برویم، چرا که نمی‌شود هر کسی کوله‌پشتی‌اش را پر کند و به محلی نامعلوم برود. خوبی سفر با تور این است که در مقصد سفرتان سر در گم نخواهید بود.

 

علاوه بر اینها در سفر با تور بسته به نوع تور و خدماتی که ارائه میدهد؛ خدماتی مانند رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، هماهنگ کردن هتل، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بین شهری، وعده های غذایی شام و ناهار و صبحانه کاملا با هماهنگی قبلی و بدون نیاز به اقدامی از طرف شما انجام می شود.

 

تورها مزایای زیادی دارند به خصوص برای کسانی که به تازگی می‌خواهند سفر را شروع کنند. یکی از مهم ترین مزایای تور پرداخت هزینه‌ی کمتر نسبت به سفر شخصی است.

 

در هنگام رزرو تور توجه کنید که قیمت پایین تور شما را وسوسه نکند چرا که ممکن است به غیر از مبلغ پرداختی در مبدا مجبور شوید در مقصد نیز هزینه هایی را بپردازید. پس لازم است که قبل از رزرو تور از کارشناس آژانس در مورد همه ی خدماتی که به شما ارائه می شود سوال کنید؛ نام ایرلاین، محل اقامت، نحوه ی اقامت، سیستم حمل و نقل، بیمه، تعداد و نوع وعده های غذایی، نوع رستوران ها، تعداد گشت ها و محل های مورد بازدید و هزینه های ورودیه اطلاعات کامل کسب کنید.

 

چرا سفر با تور بهتر است؟

 

البته این نکته قابل انکار نیست که خوش سفر بودن همراهانمان تا حدود زیادی روی سفر ما تاثیر می گذارد ولی به این نکته توجه داشته باشید که سفر با تور به این معنا نیست که در تمام مراحل سفر با دیگر همسفران خواهیم بود. بعضی از تورها فقط خدمات رفت و برگشت و اقامت را به شما ارائه می دهند و شما در انتخاب گشت ها آزاد هستید. البته این گشت ها معمولا در محل هتل به شما ارائه می گردند و هزینه ای بابت آنها از شما دریافت می شود.

 

در هر حال بهتر است که قبل از رزرو تور در مورد حداقل و حداکثر تعداد همسفرانتان سوال کنید. همچنین به این نکته توجه کنید که سفر با افراد بیشتر علاوه بر اینکه دوستان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد، باعث تجمع بیشتر در کنار جاذبه ها و همسفر شدن با سلایق مختلف است که امکان نارضایتی از سفر و استفاده ی کمتر شما از راهنمایی های یک راهنما را به دنبال دارد.

 

در نهایت گفتنی است که برای سفر انفرادی باید در اینکار ماهر باشید ولی برای سفر با تور، فقط رزرو تور در یک زمان مناسب و از یک آژانس معتبر کفایت می کند و هیچ مشکلی برای سفر کردن با تور وجود ندارد، بلکه توصیه می‌شود حتما از تورهای خوب برای سفرهایتان استفاده کنید، بخصوص اگر تجارب شخصیتان در سفر کردن کم است.

 

https://www.google.com/amp/s/www.chamedanmag.com/amp/237926/

loader

لطفا شکیبا باشید ...