0

از چه شوینده هایی برا شستن لباس مجلسی میشود استفاده کرد؟

شست و شو شست و شوی لباس شست و شوی لباس مجلسی شست و شوس لباس تیرع بهترین ماده شست و شو رفع لکه لباس
ثبت شده 3 سال پیش توسط علی عرب بالاجلینی ویرایش شده در 1400/3/10

میخواهم لباس خود را بشوییم ولی میترسم خراب شود ممنون میشم کمکم کنید برای شست و شو از چه ماده ای استفاده کنم

از چه شوینده هایی برا شستن لباس مجلسی میشود استفاده کرد؟

1 جواب

0
3 سال پیش توسط: fsddff766

طرز شستن لباس های مجلسی

طرزطرز شستن لباس های مجلسی : معمولاً همه برنامه ریزی ها و مقدمات زیبا بودن قبل از مهمانی  است و افراد کمی بعد از پایان مهمانی در مورد نگرانی ها فکر می کنند و صحبت می کنند. آیا در مهمانی ها و مجالس بسیار خوش گذرانده‌اید و شب بازگشت به خانه ، لباس مهمانی شما کثیف است؟

چیزی که می خواهید از آن مهمانی غافل نشوید خاطرات و عکسهای زیبا است ، اما بسته یک مهمانی کاملاً رویایی است! لکه های شربت ، چای ، کیک ، رژ لب یا چربی روی غذاهای خوشمزه عروسی نیز روی لباس های شما باقی مانده و این چیزی نیست که شما می خواهید. شستن لباس مجلسی در خانه آنقدر دشوار به نظر می رسد که ترجیح می دهید لباس مجلسی خود را در گوشه کمد پنهان کنید و فراموشش کنید و به این زودی ها به سراغ آن نروید.در این مقاله از تیپزا به بررسی چند نکته کلیدی برای شستن لباس کثیف مهمانی اشاره میکنیم پس با ما همراه باشید.

 

لباس مهمانی

بسیاری از افراد برای شستشو لباس های خود به مشکل بر میخورند و نگران میشوند که نکند لباسی که داخل ماشین لباس شویی میگذارند خدای نکرده خراب نشود و بخصوص لباس های کار شده روی آنها … بنابراین ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی چند مورد از از طرز شستن  این لباس ها بپردازیم .

شستشوی مناسب با جنس پارچه را تشخیص دهید

اولین قدم برای پاسخ به این سوال که چگونه لباس مجلسی را بشویید؟ ، اطلاعات مربوط به شستشوی لباس را که معمولاً روی پارچه کوچکی است که داخل لباس تعبیه شده است ، مطالعه کنید. در این بخش اطلاعات خوبی در مورد دمای آب ، زمان شستشو و سایر اطلاعات کسب خواهید کرد.

لباس مجلسی را در اسرع وقت بشویید:

هرگز اجازه ندهید لکه ها و آلودگی ها برای مدت طولانی روی لباس مهمانی بماند. در اسرع وقت آن را تمیز کنید. هرچه زودتر این لکه ها را تمیز کنید ، پاک کردن آنها از روی لباس راحت تر خواهد بود.

لباس مجلسی را برگردانید تا شسته شود:

قبل از شستن لباس ها را زیر و رو کنید. این کار آسیب کمتری به پارچه لباس وارد می کند و درخشش اصلی آن را حفظ می کند.

لباس مهمانی طرز شستن لباس های مجلسی

برای شستن لباس مجلسی از مواد شوینده ملایم استفاده کنید:

بیشتر ما وقتی می خواهیم تصویری از خودمان بکشیم ، آرام و آرام رفتار می کنیم. اما ما می توانیم مصرف خود را به نصف کاهش دهیم و سپس خواهیم دید که لباس ها هنوز به خوبی تمیز شده اند. استفاده زیاد از مواد شوینده باعث کثیف شدن لباس های شما می شود. زیرا کف زیاد آن باعث حفظ باکتری ها و آلودگی در پارچه می شود. در نتیجه ، ما همچنین لباس های کثیف می پوشیم یا مجبوریم آنها را بیشتر بشوییم. اگر لباس را با دست نمی شویید ، قسمت ماشین لباسشویی را تا حد معمول پر کنید. همچنین از شوینده هایی استفاده کنید که کمترین آسیب را به لباس شما وارد کنند ، شوینده هایی که برای لباس کودک انتخاب می شوند معمولاً این ویژگی را دارند و آسیب کمتری به لباس شما وارد می کنند.

 

برای شستن لباس های مهمانی از آب سرد استفاده کنید:

برچسب روی لباس حداکثر دمای شستشو را به شما می گوید ، اما به این معنی نیست که باید از این دما استفاده کنید. آب گرم باعث چین و چروک یا تغییر رنگ لباس می شود ، اما با داشتن آب سرد ، بیشتر لباس ها به اندازه کافی تمیز می شوند (به خصوص برای از بین بردن لکه های خون ، چربی محصولات لبنی و سبزیجات) و همچنین می توانید از آب ولرم برای لکه های میوه و گل استفاده کنید. برای شستشو از صابون یا شوینده رقیق استفاده کنید. در صورت لزوم می توانید از مواد شوینده بیشتری که حاوی پرکربنات سدیم است برای تمیزی بیشتر استفاده کنید.

لباس های مجلسی طرز شستن لباس های مجلسی

خشک کردن لباس مجلسی در هوای آزاد:

پس از شستن لباس مجلسی ، با خشک شدن لباس در هوا ، علاوه بر اینکه آسیب کمتری به پارچه وارد می کند ، نور خورشید رشد باکتری های احتمالی لباس را نیز متوقف می کند و لکه های باقی مانده در اثر شستشو را کاهش می دهد. بنابراین تا آنجا که ممکن است لباس های خود را در هوای آزاد و آفتاب خشک کنید. اگر خشک کردن لباس در هوای آزاد برای شما امکان پذیر نیست و در روزهای بارانی نمی توانستید از نور خورشید برای خشک کردن لباس خود استفاده کنید ، می توانید از رخت‌آویز و یا جالباسی‌های قابل حمل استفاده کنید.

 

اتوی لباس مجلسی:
مطمئن شوید از اتو آب کثیف نمی‌چکد ، زیرا لبه های اتو در تماس مستقیم با لباس هستند. اگر اتو تمیز کننده اتوماتیک دارد ، از آن به طور مرتب استفاده کنید تا از چکه آب کثیف جلوگیری کند ، اتو داغ را روی موم کاغذی منتقل کنید تا آلودگی آن پاک شود و در صورت آلوده شدن لکه های زرد ، لباس را بلافاصله بشویید. استفاده از آب مقطر بسیار راحت است و در شرایط نگهداری لباس سفید تفاوتی ایجاد نمی کند. استفاده از یک پارچه نازک و سفید روی لباس ، خطر ایجاد لکه هنگام اتو را از بین می برد.

طرز شستن لباس مجلسی سنگ‌دوزی شده:

اگر می دانید چگونه لباس هایی که دارای مهره یا پولک هستند را به خوبی بشویید و اتو بزنید ، نیازی به خشک کردن آنها نیست. اول از همه ، اگر لکه ای روی لباس وجود دارد ، آن را با یک ماده پاک کننده مناسب از بین ببرید. این لباس ها نباید با مواد شوینده قوی شسته شوند. می توانید یک ظرف پر از آب و شامپو درست کنید و لباس ها را به مدت 10 دقیقه در آن قرار دهید و سپس به آرامی در آب تکان دهید.
چنگ زدن این لباس ها را خراب میکند. اگر ماشین لباسشویی شما برنامه شستشوی ملایمی دارد ، می توانید لباس را با آن بشویید. اما حتماً آن را درون کیسه توری قرار داده و برعکس کنید تا اگر سنگی جدا شد بتوانید دوباره نصب کنید. بهتر است این لباس ها را بخار تمیز کنید زیرا اتو کردن آنها کمی دشوار است.

 

شستشوی لباس مجلسی چرم:

چرم یک محصول طبیعی است که هم در زمستان و هم در تابستان استفاده می شود زیرا به پوست بدن اجازه می دهد نفس بکشد. برای تمیز کردن لباس های چرمی بهتر است یک ظرف را با آب سرد پر کنید و مقداری شامپوی کودک را در آن حل کنید. سپس پارچه را درون آن قرار داده و بعد از یک ربع به آرامی آن را لمس کنید و یا با استفاده از اسفنج یا پارچه سطح آن را به آرامی پاک کنید. همچنین مراقب باشید پارچه چرمی را هرگز چنگ نزنید. بعد از این مرحله پارچه را در آبی که کمی پودر صابون در آن حل کرده اید قرار دهید تا نرم و ملایم شود. سپس پارچه را آبکشی کرده و آویزان کنید تا خشک شود. به خاطر داشته باشید که هرگز عطر را مستقیماً روی لباس های چرمی ، جیر یا نبوک اسپری نکنید. همچنین از شستن جیر ، چرم و نبوک در ماشین لباسشویی خودداری کنید.

شستن لباس مجلسی مخمل:

پارچه های مخملی از گرانترین پارچه ها هستند. بنابراین ، حفظ آنها بسیار مهم خواهد بود. قبل از شستشو ،قبل از شستن لباس را پشت و رو و از مقدار کمی شوینده استفاده کنید. 2-3 قاشق غذاخوری مواد شوینده یا شامپوی بچه را در آب سرد بریزید و لباس ها را داخل آن قرار دهید. لباس ها را بشویید . سپس آن را آویزان کرده یا روی سطح صافی پهن کنید. اما مهمترین نکته برای از بین بردن لکه های لباس مخملی زمان است.

https://tipza.ir/2021/01/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3%DB%8C/

 

loader

لطفا شکیبا باشید ...