0

تاثیر سرم هیالورونیک اسید بر شادابی پوست؟

سرم هیالورونیک اسید هیالورونیک اسید تاثیر هیالورونیک اسید اثرات هیالورونیک اسید هیالورونیک اسید برای پوست فواید سرم هیالورونیک اسید
ثبت شده 3 سال پیش توسط کوثر نازاریان ویرایش شده در 1400/3/6

من پوست حساسی دارم میخواهم بدانم سرم هیالورونیک اسید چه تاثیری بر پوست میگذارد ممنون

تاثیر سرم هیالورونیک اسید بر شادابی پوست؟

1 جواب

0
3 سال پیش توسط: کوثر نازاریان

هیالورونیک اسید(HA) گلیکوزآمینوگلیکان طبیعی است که در سراسر بافت پیوندی بدن یافت می شود. گلیکوزآمینوگلیکان ها به سادگی کربوهیدرات های بدون شاخه و یا قندهای طولانی هستند که پلی ساکارید نامیده می شوند.

فواید هیالورونیک اسید چیست؟

· مزایای پر کنندگی دارد مانند ژل های تزریقی

· ضد پیری

· مرطوب کننده

· التیام زخم

· ضد چروک

· خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد

· می تواند اگزما را درمان کند

· می تواند قرمزی صورت را درمان کند

این ماده به عنوان یک ماده مرطوب کننده قوی عمل میکند و مولکولهای آب را روی سطح پوست شما نگه می دارد تا پوست را آبرسانی کند.

اسید هیالورونیک آب را از داخل درم جذب می کند و آن را به سمت سطح پوست یعنی اپیدرم حرکت می دهد. اسید هیالورونیک و سایر گلیکوزآمینوگلیکان ها نیز در کشش و رنگ پوست، متابولیسم سلول، بازسازی و ترمیم نقش دارند.

با افزایش سن، سطح اسید هیالورونیک به طور طبیعی کاهش می یابد و پوست شما آن را مانند گذشته به طور موثر تولید نمی کند، به همین دلیل است که با افزایش سن پوست نازک و خشک می شود.

هیالورونیک اسید یک ماکرومولکول است، به این معنی که مولکول های آن از نظر اندازه مولکولی برای جذب موثر در پوست خیلی بزرگ هستند. اسید هیالورونیک که به صورت موضعی استفاده می شود، ذخیره طبیعی اسید هیالورونیک پوست شما را افزایش نمی دهد.

از یک محصول اسید هیالورونیک موضعی مانند سرم استفاده کنید زیرا به شما کمک می کند تا رطوبت از لایه های عمیق پوست خارج شود و لایه های بالایی پوست را با رطوبت رسانی تزریق کنید.

https://vrgl.ir/pZ4pH

loader

لطفا شکیبا باشید ...