0

بهترین کود کامل برای درخت چیست؟

بهترین کود کامل کود کامل اولین کود کامل شرکت تولید کننده کود کامل بهترین کارخانه کود کامل
ثبت شده 3 سال پیش توسط فرزیاب از سوالات جستجو شده ویرایش شده در 1400/3/6

من می خواهم به درختانم کود دهم . به نظر شما بهترین کود کامل مال کدام شرکت است؟


1 جواب

0
3 سال پیش توسط: پریسا قلی زاده

بهترین کود شیمیایی برای رشد سریع گیاهان و درختان کدام است؟

با اهمیت‌ترین و مطلوب‌ترین کود جهت رشد سریع درختان میوه کودهایی هستند که در بردارنده آهن هستند. به شکل کلی آهن در همه مراحل رشد گیاه امکان دارد لازم باشد.

بهترین کود محرک رشد

بدون شک گیاهان احتیاجات ویژه جهت رشد مطلوب دارند، همان‌طور که دیگر موجودات زنده نیز دارند. الزامی است این احتیاجات یا عوامل مورد نیاز رشد، جهت رشد بهتر در تساوی باشند. این مورد باید مد نظر قرار داده شود که استفاده چیزهای مناسب بیش از اندازه، امکان دارد بسیار زیان‌آور باشد. زیست‌شناسان از واقعه‌ای به نام “عامل محدود کننده” یاد می‌کنند. در صورتی که یک گیاه این امکان را داشته باشد  همه موارد مورد نیاز را کسب کند، به جز یک مورد، همان یک چیز عامل محدود کننده است و فقدان آن رشد گیاه را سست می‌سازد.

ما در این مقاله قصد داریم بگوییم بهترین کود برای رشد سریع گیاهان و درختان کدام است؟ پس با ما همراه باشید.

بهترین کود برای رشد سریع گیاهان

گیاه خود را در خاک مطلوب قرار دهید. اغلب گیاهان، خاکی که از لحاظ بافت متوسط باشد را می‌پسندند. بافت متوسط یعنی خاک شامل ماسه، سیلت، رس و مواد آلی متعادل باشد. کمی ماسه در خاک گیاه خود قرار دهید. اما در صورتی که گیاه شما از گونه‌ای است که باید مواد ارگانیک زیادتری استفاده کند، هوموس یا کمپوست به آن بیافزایید. باید بفهمید که گیاه شما از لحاظ رطوبت و رطوبت خاک به چه احتیاج دارد و جهت برآورده کردن اوضاع ایده‌ال رطوبت برای آن کوشش نمایید. در برخی گیاهان امکان دارد باران طبیعی کفایت کند.در صورتی که در بعضی از آنها امکان دارد مجبور شوید از یک منبع آب دیگر هم استفاده کنید. البته در صورتی که گیاه را در درون خانه نگهداری می‌کنید، به شکل مصنوعی آن را آب دهید.

گیاه خود را با مواد مقوی لازم تغذیه نمایید. تقریبا 16 ماده مغذی جهت پرورش گیاهان اهمیت دارند. خاک مرغوب احتیاج به خیلی از این مواد را برآورده می‌سازد، و خیلی از کودها در فروشگاه‌های باغ ارائه می‌شوند تا به عنوان کامل کننده مواد مغذی برای خاک به کار برده شوند.

https://tejaratnews.com/

سوال یا مشکل مطرح شده از بخش جستجو توسط مدیر سایت در بخش سوالات درج شده است اگر شما سوالی مشابه با این سوال یا ایرادی چه از لحاظ نوشتاری چه از لحاظ دستور زبان و غیره مشاهده میکنید می توانید این سوال را از اینجا ویرایش کنید

loader

لطفا شکیبا باشید ...